Autor Wątek: Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?  (Przeczytany 9602 razy)

Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #60 dnia: 2003-06-06 (Pią), 23:50 »
Cytuj
Jestescie poronieni
mylisz się , w takim przypadku by ich tu nie było  :idea:                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline Loco

  • +
  • Wiadomości: 462
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #61 dnia: 2003-06-07 (Sob), 00:23 »
Wbijanie na pal =  :P                    
"Chcę wyrwać mu serce i go nim nakarmić (o Lennoksie Lewisie). Chcę zabijać. Chcę rozpruwać ludziom brzuchy i pożerać ich dzieci" - Mike Tyson

Offline morgurth

  • ++
  • Wiadomości: 1 214
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #62 dnia: 2003-06-07 (Sob), 12:01 »
oj panowie... slabo stoicie. zaraz byscie robili z ludzi miazgi, sieczki i inne pierdoly. kazdy cwok potrafi zadzgac albo zastrzelic. sztuka jest kogos zabic nie pociagajac za spust. stara chinska (chyba, a napewno tamte okolice) tortura. robicie dziesiatki plytkich naciec na skorze, tuz obok siebie. nie poleje sie nawet kropelka krwi.
po dwa, nie widze radochy w upajaniu sie czyjas smiercia                    

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #63 dnia: 2003-06-10 (Wto), 14:19 »
]]moggurth
po takich nacięciach możeby wy gościa zanużyć w spirytusie :idea:
pozatym jestem zwolennikiem naostrzonych pali
bo jak wiadomo miednica ma pewne wymiary i nienaostrzony nie wejdzie włęboko
a na naostrzonym bość może się powoli ale posówać d dół

a słyszeliście amerykanie jak w iraku torturowali?
muszczali heavy metal i ulicę sezamkową - w angorze było

ukrzyżowanie jest całkiem przyjemne - wbijają Ci gwożdzie w splot nerwowy w nadgarstku a żeby się nie udusić musisz się na tych rękach cały czas podciągać

inna tortura (słyszałem, że tak było w jenym filmie)
rozebrali gościa, przywiązali do płotu i przyprowadzili do niego głodnego cielaka                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Daarth

  • +
  • Wiadomości: 563
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #64 dnia: 2003-06-10 (Wto), 17:15 »
Cytuj
-Wrzucić typa do wanny z kwasem :D dobry sposób bo nie zostaną ślady...

 no tak tylko wanny szkoda :twisted:
hmm jesli czytaliscie \"Anioła Ciemności\" Mastertona to te tortury co sa na poczatku sa git. ale jakby co to raczej nie dla mnie. a jesli nie czytaliscie to przeczytajcie. ja cytowal nie bede bo bo to jest ponad moje siły :D  :twisted:  :twisted:  :twisted:                    
Telewizja nie kłamie! Uwierzcie reklamie :D | Użytkownik KONNEKT'a klienta GG |  JID: daarth@jabber.aster.pl

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #65 dnia: 2003-06-11 (Śro), 12:51 »
Betonowe Kapciuszki i basen z Kwasem solnym ??? :D                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #66 dnia: 2003-06-11 (Śro), 22:48 »
zapomnialem o karze tysiaca ciec (od czego by tu zaczac :evil:)
kara by Chinczyki: ustawic goscia pod klifem; przywiazac go tam na stale; umiescic mu kilkadziesiat metrow nad glowa duzy zbiornik wody z dziurka; ustawic pojemnik tak, aby kapalo pacjentowi na glowe po jednej kropelce- podobno jesli sie delikwent nie potrafi ruszyc to dostaje pier\'olca                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #67 dnia: 2003-06-11 (Śro), 23:01 »
tylko gdzie ja ci znajde u nas kliff? :diablo:                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #68 dnia: 2003-06-11 (Śro), 23:12 »
mozesz:
a) usypac kopiec
B) zrobic ten numer pod blokiem albo innym wierzowcem

z przyczyn technicznych polecam to drugie, no czyba ze Ci sie chce, albo masz odpowiedni sprzet/ znajomego z odpowiednim sprzetem                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #69 dnia: 2003-06-11 (Śro), 23:14 »
a co tam się męczyć z klifem
wziąć karschera (nie wiem jak się po pisze) i celowaźć z bliska
może skóre zedrze...
a może więcej zrobi...                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #70 dnia: 2003-06-15 (Nie), 20:24 »
tez mi tortura- pacjent nawet nie bedzie wiedzial ze umiera                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #71 dnia: 2003-06-15 (Nie), 22:00 »
Cytuj
tylko gdzie ja ci znajde u nas kliff? :diablo:


Proszę bardzo: klif znajdziesz nad Bałtykiem od Międzyzdrojów do Rewala :-D :lol:                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #72 dnia: 2003-06-15 (Nie), 22:29 »
nafaszerować gościa śmiertelną dawką kofeiny - efekt pewnie będzie nieziemski                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Loco

  • +
  • Wiadomości: 462
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #73 dnia: 2003-06-15 (Nie), 22:31 »
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.                    
"Chcę wyrwać mu serce i go nim nakarmić (o Lennoksie Lewisie). Chcę zabijać. Chcę rozpruwać ludziom brzuchy i pożerać ich dzieci" - Mike Tyson

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #74 dnia: 2003-06-15 (Nie), 22:40 »
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D
                   
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #75 dnia: 2003-06-15 (Nie), 22:42 »
Cytuj
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D


Hehe , ale jaja :hihi:                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #76 dnia: 2003-06-16 (Pon), 15:28 »
By ktos umarl z przepisci !!!                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #77 dnia: 2003-06-16 (Pon), 21:53 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D [/span]

Hehe , ale jaja :hihi:


a ja nie wiedzialem ze wszyscy tak kolorem moga. [span style=\'color:red\']No to nie bede gorszy- wasz statujacy moderator[/color]

 :lol:  :lol:  :lol:                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #78 dnia: 2003-06-16 (Pon), 21:56 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D [/span]

Hehe , ale jaja :hihi:


a ja nie wiedzialem ze wszyscy tak kolorem moga. [span style=\'color:red\']No to nie bede gorszy- wasz statujacy moderator[/span]

 :lol:  :lol:  :lol:




[span style=\'color:red\']Tu wasz moderator :D Co to za offtopy? ;-) [/color]                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #79 dnia: 2003-06-16 (Pon), 22:20 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D [/span]

Hehe , ale jaja :hihi:


a ja nie wiedzialem ze wszyscy tak kolorem moga. [span style=\'color:red\']No to nie bede gorszy- wasz statujacy moderator[/span]

 :lol:  :lol:  :lol:




[span style=\'color:red\']Tu wasz moderator :D Co to za offtopy? ;-) [/color]

Jak nas modki  dorwia, to nogi z doop powyrywaja, glowy otworza, zrobia nam zdjecie cyfrowka i dadza jako baner kolo loga ts- ku przestrodze.                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #80 dnia: 2003-06-17 (Wto), 20:56 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Uwaga, tu wasz moderator: ten temat wyjątkowo nie został uznany za głupi i nie będzie zamkniety.[/span]
[span style=\'color:red\']z Ciebie Loco taki moderator jak i ze mnie :D [/span]

Hehe , ale jaja :hihi:


a ja nie wiedzialem ze wszyscy tak kolorem moga. [span style=\'color:red\']No to nie bede gorszy- wasz statujacy moderator[/span]

 :lol:  :lol:  :lol:


[span style=\'color:red\']Tu wasz moderator :D Co to za offtopy? ;-) [/color]

Jak nas modki  dorwia, to nogi z doop powyrywaja, glowy otworza, zrobia nam zdjecie cyfrowka i dadza jako baner kolo loga ts- ku przestrodze.
roos\'owi już tak zrobili - jego ciut przerobiome zdjęcie już jest                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #81 dnia: 2003-06-18 (Śro), 15:09 »
np w ten sposob : http://www.tygrys.zone.pl/obrazki.php?poka...=execution1.jpg                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #82 dnia: 2003-06-20 (Pią), 22:04 »
Cytuj
np w ten sposob :http://www.tygrys.zone.pl/obrazki.php?pokaz=execution1.jpg


Niewiem czy sie smiac, czy plakac.
Ciekawe, czemu jeszcze nie spotkaly nas konsekwencje? :lol:                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #83 dnia: 2003-06-20 (Pią), 22:06 »
ZABIJE LEPPERA !!!                    
Come get some!

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #84 dnia: 2003-06-20 (Pią), 22:17 »
Cytuj
ZABIJE LEPPERA !!!

Rozumiem, ze my offtopujemy (chociaz i tak wrocilismy offtopami do tematu  :lol: ), ale co ma twoj offtop do naszych offtopow albo tego tematu? A moze zaczales offtopowac na nowy temat :roll:  :wink:                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Anonymous

  • Gość
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #85 dnia: 2003-06-22 (Nie), 00:50 »
Cytuj
ZABIJE LEPPERA !!!

coś blady ten twój kolor ..synku :twisted:
Cytuj
np w ten sposob :http://www.tygrys.zone.pl/obrazki.php?pokaz=execution1.jpg

-]Syber....znowy ...bieda :roll:                    

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #86 dnia: 2003-06-22 (Nie), 10:24 »
O kurde! Widzę, że dawno tu żaden modek nie wpadł, ale ostrzegam, że jak wpadną to faktycznie wam
Cytuj
nogi z doop powyrywaja, glowy otworza, zrobia nam zdjecie cyfrowka i dadza jako baner kolo loga ts- ku przestrodze
                   
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Gnomik

  • +
  • Wiadomości: 66
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #87 dnia: 2003-07-11 (Pią), 19:56 »
Wszystko zależy od sytuacji...:

Z nienawiści (wersja powolnej śmierci): Ukrzyżować (w pozycji poziomej) i powoli, z wyrachowaniem wbijać sztylet w najbardziej czułe miejsca ciała. Podciąłbym ścięgna w kostkach. Przebiłbym torebki stawowe i powoli odginałbym rzepki kolanowe tak by w pewnym momencie zacząć kruszyć chrząstki. Oczywiście wszystko z wyrachowaniem. Zachowałbym ofiarę przy życiu. Naciąłbym policzek delikatnie i przystawił do rany klatkę ze szczurami, kontynuując niedokończoną torturę z 1984 Georga Orwella i czekać aż szczury dobiorą się do mózgu.
Z nienawiści (wersja szybkiej śmierci): Z zimną krwią podciąć gardło...
Z chorej satysfakcji: Pchnięcie sztyletem prosto w serce, w potylicę lub prosto w oko...

Pozdrawiam,
Gnomik                    
Czy zna ktoś miły sposób na spędzenie własnego samobójstwa...?

E-Mail: uchciak@o2.pl
WWW: http://www.keep.prv.pl / http://www.uchciak.prv.pl

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Gdybyś miał kogoś zabić, jak byś to zrobił?
« Odpowiedź #88 dnia: 2003-07-11 (Pią), 21:47 »
Ze nikt tego nie zauwazyl dotychczas. Rozpoczynam eliminację oftopów, natychmiast, winni zostaną ukarani.