Autor Wątek: tani laptok, który?  (Przeczytany 1326 razy)

Offline trzy86

• DKMiści
  • ++
tani laptok, który?
« dnia: 2012-10-09 (Wto), 20:23 »
Czynię przymiarki do zakupu laptopa/netbooka. Niestety nie znam się jeszcze bardziej od durba, bo jak zobaczyłem, że wypada mieć teraz 4gb ramu to się zdziwiłem bardzo. Napiszę czego oczekuję, może ktoś z was ma jakieś doświadczenia cenne:

- ma długo trzymać na baterii
- ma mieć możliwie duży wyświetlacz (teraz mam 15 cali, może być trochę mniejszy)
- bardzo bym chciał, żeby nie miał mechaniki - tzn żeby wewnątrz siedział dysk flashowy, chłodzenie pasywne też mile widziane. Robi się już takie?
- TANI ^_________^

Nie gram w gry (a jak już to w takie, które w wymaganiach mają tylko "windows" albo "java"), nie patrzę żadnego 3D i tak dalej. Komputer ma służyć do pisania, patrzenia internetów przez wireless,  programowania (taki mam plan śmiały!). Chcę, żeby winda chodziła płynnie i nie zatykała się jak otworzę 15 okienek w przeglądarce.

To jak?  :salute:
« Ostatnia zmiana: 2012-10-09 (Wto), 20:26 wysłana przez trzy86 »

Offline Durbik

• DKMiści
  • +++++
  • Obey the Fist!
Odp: tani laptok, który?
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-10-09 (Wto), 20:45 »
obaj się nie znamy, więc podpowiem tylko: jeśli bateria ma trzymać, to nie kupuj samsunga. hapeki trzymaja baterię długo, ale są imho chujowsze w ERGONOMII
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline trzy86

• DKMiści
  • ++
« Odpowiedź #2 dnia: 2012-10-09 (Wto), 20:55 »
słyszałem też, że HP lubią sie przypalić. No i żeby usunąć kurz z wiatraczka trzeba rozkręcić calutki komputer, łącznie z odczepieniem matrycy czy coś.

Offline Keiran

• Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
« Odpowiedź #3 dnia: 2012-10-10 (Śro), 11:07 »
jak chcesz zeby bateria trzymala to jakis netbook. szwagier kupil acera aspire one 722 i trzyma nawet 6 godzin. chyba ze stac cie na ultrabooki.
a jak chcesz do pisania to cos wiekszego, no chyba ze sobie klawe i monitor podepniesz.

Offline trzy86