Autor Wątek: Potrzebna pomoc grafika  (Przeczytany 1632 razy)

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
Potrzebna pomoc grafika
« dnia: 2003-05-20 (Wto), 21:50 »
Wiem ze banalna robota ale potrzeba mi ladnie polaczyc te dwa rysuneczki tzn te gwiazdki maja sie znalesc na tej bialo czerwonej mapie europy. Prosze slicznie o pomoc oto rysunki:


bede bardzo zobowiazany
z gory dziekuje i pozdrawiam                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline Mati

  • +
  • Wiadomości: 259
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-05-20 (Wto), 21:52 »
chyba tego drugiego nie widac...

popros o pomoc diabellussa on wlasnie taki problem rozwiazal...                    
Yestem który yestem.
Konsolowca wal z gumowca! ;)
gg: 3675256

Offline Kapucyn

  • +
  • Wiadomości: 49
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-05-20 (Wto), 21:57 »
prosze bardzo



:D                    

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-05-20 (Wto), 21:58 »
Juz naprawilem :) tzn chodzi o to zeby to jakos ladnie skomponowac :) ok zaraz na gg sie z nim skontaktuje... o nie ma go hmm moze sam zobaczy ten temat :) ale dzieki
=====================================
Dziekówka kap naprawde mysle ze to najlepsze rozwiazanie :D:D:D:D                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline Kapucyn

  • +
  • Wiadomości: 49
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-05-20 (Wto), 21:59 »
ssman, wlasnie widze, ze podmieniles obrazki, zdecyduj sie, jak chciales krzyzyki to krzyzyki a nie gwiazdki ;)                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-05-20 (Wto), 22:28 »
Kap =] buahahahahaha :lol:  :lol:  :lol:

Tess =] chyba lepiej byś zrobił pisząc to w Gfx Grupie. Oni by ci to raz-dwa zrobili.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Po3T

  • +
  • Wiadomości: 369
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-05-20 (Wto), 22:30 »
Gotowe, należy się 20zł ;)



Kapucyn -> ty to jajcarz jesteś                    
Styl życia pcheł i tasiemców to najwyższa forma socjalizacji..

Offline Kapucyn

  • +
  • Wiadomości: 49
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-05-20 (Wto), 23:06 »
Po3T bierze dwie dychy .. ale ja jestem tanszy, tylko 5 złotych, to jak bierzesz czy nie ? :D                    

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
Potrzebna pomoc grafika
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-05-21 (Śro), 06:15 »
Dzieki Po3T ale wiesz bede musial skozystac z pracy kapa ;) wole oszczedzic troszke i miec gorsza jakosc :D

tak na powaznie to dziekuje slicznie i jak juz mowilem jestem zobowiazany. :)                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da