Autor Wątek: Juventus Turyn vs. AC Milan  (Przeczytany 5567 razy)

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« dnia: 2003-05-19 (Pon), 14:03 »
Mamy finalistow ligi mistrzow :!: kto z nich wygra? czekam na mila pogawedke :P ja osboiscie licze na Juve, AC Milan niech sie schowa :P                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Łukasz

  • Gość
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-05-19 (Pon), 14:11 »
Ja nie tylko liczę na Juve, ale też jestem na 90% pewny, że to właśnie oni wygrają. Trio - Davids, Del Piero, Trezeguet pokaże Milanowi kto naprawdę rządzi we Włoszech. Szkoda tylko, że nie będzie grał Pawel Nedved.  :(                    

Offline ble

  • +
  • Wiadomości: 621
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-05-19 (Pon), 14:27 »
Juventusowi będzie brakowało Nedveda, ale powinni sobie poradzić i bez niego.
Po tym jak Juve wygrało z Realem finał powinien być formalnością. Powinien :)                    

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-05-19 (Pon), 14:30 »
hehe :P Nedved plakal jak dostal zolta kartke :( ja prawie tez :P czy znajdzie sie ktos kto odwazy sie nam sprzeciwic :D ?                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline mucika

  • +
  • Wiadomości: 390
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-05-19 (Pon), 15:49 »
ktos napeno ale to nie bede ja :D calym sercem ide za Juve i od poczatku im kibicowalem ale boje sie Milanu mimo to,przeciez jestem pesymista :D                    
Członek BBC !:) !!!  
MUCIKA IS DA FREAKA !!!!!!!!!!!!:P

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-05-19 (Pon), 15:51 »
Juve wygra na pewno. Opyka ich gładko, bez większych kłopotów. Żal mi było strasznie Nedveda. Tak bardzo się starał, taki był ambitny i przez to nie zagra w finale. Swoją drogą sędzia mógł go oszczędzić. Prawda to było zagranie na żółtą, ale wcześniej grał czysto no i wiedział, że przez to nie zagra Czech nie zagra w iwelkim finale. Strasznie to było chamskie i strasznie żal mi było Nedveda. Cały sezon tyle się męczyć, żeby przez takie jedno zagranie nie wystąpić w najważniejsztm meczu. :( Tragedia... Ale i tak Juve ich rozniesie.                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-05-19 (Pon), 17:33 »
AC milan mimo że rivaldo bez formy. Mają jeszcze Shevczenkę, Inzaghiego i wielu innych dobrych graczy                    

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-05-19 (Pon), 17:41 »
:shock2: 1 ktory sie nam sprzeciwil :!: :P moj qmpel tesh liczy na Juve :P jestesmy wiekszoscia Keiran nie mozesz sie nam oprzec ]:-]                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-05-19 (Pon), 19:43 »
Ja może nie, ale AC i tak wygra :D                    

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-05-20 (Wto), 06:40 »
:P przegra, inzaghiego i shevchenke zrobia w ofsajdy :P a reszta co zrobi? moze rui costa.......ale juve rulezzz :!:                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline Po3T

  • +
  • Wiadomości: 369
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-05-20 (Wto), 06:50 »
Jeśli Juve zagra conajmniej tak jak z Realem to puchar ma w kieszeni.                    
Styl życia pcheł i tasiemców to najwyższa forma socjalizacji..

Offline waldeusz

  • +
  • Wiadomości: 221
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-05-20 (Wto), 13:27 »
Spelnil sie moj koszmarny sen... dwie wloskie druzyny w finale. Nie sadzilem ze tego dozyje ale teraz jestem calym sercem za Juventusem. Dlaczego? Bo bardziej niz Wlochow nie cierpie tylko Realu Madryt :D                    

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-05-20 (Wto), 14:41 »
ja uwielbiam wlochow ;P super! a Realu tesh nienawidze ^_^ cwoki i tyle :P szkoda ze Manchester odpadl ;(                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Łukasz

  • Gość
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-05-20 (Wto), 19:27 »
Heh, a już myślałem, że tylko ja nienawidzę Realu  :-D .

BTW. Jaki jest wasz ulubiony piłkarz Juventusu?
Ja na pierwszym miejscu stawiam Edgara Davidsa.                    

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-05-20 (Wto), 19:57 »
Ja od dziecka kochałem Del Piero. To był taki mój idol, więc nadal go bardzo lubię. Ostatnio też po obejrzeniu kilku meczu Juve strasznie polubiłem Nedveda. Wszędzie go pełno! Wyśmienity piłkarz.                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Offline ble

  • +
  • Wiadomości: 621
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-05-20 (Wto), 20:32 »
Jeśli chodzi o Juve, to mam poglądy prawie takie same jak kacper1916. Del piero lubie (nawet kiedyś koszulke miałem :D), Nedveda też lubie. Do tego należy dorzucić Buffona i Davidsa.                    

Offline McBoss

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-05-28 (Śro), 18:20 »
Tez lubie Buffona, Davidsa, Del Piero,,, ale Nedveda to nie lubie [tak jak Gaizki Mendiety <-- z Lazio czy tam Barcy ;)]

Mysle [mam nadzieje, bo postawilem] ze Juve wygra. ;]                    
. . . [ | ] . . .

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-05-28 (Śro), 18:36 »
Postawiłem 20 zł na Juve (mogę wygrać prawie 45). Jak przegrają to ich pozabijam...                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-05-28 (Śro), 18:52 »
Ja nic nie stawiałem ale wiem że wygra AC Milan                    

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-05-28 (Śro), 19:05 »
Cytuj
Ja nic nie stawiałem ale wiem że wygra AC Milan

Kim wygra? Nie mają szans. Boję się tylko, że będzie dogrywka... Obie drużyny pewnie zagrają bardzo defensywnie i boję się, że będzie w regulaminowym czasie gry 0:0... :?                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Łukasz

  • Gość
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-05-28 (Śro), 19:39 »
Dobra ludzie mecz rozpoczyna się za niecałe 10 minut więc uciekam. Trzymajcie kciuki za Juve!!!!!!                    

Offline Verminaard

  • +
  • Wiadomości: 390
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-05-28 (Śro), 19:47 »
Alessandro zrobi swoje walnie 2 brameczki i po meczyku !                    
I am your worst nightmare... and i am only beginning ...


Offline McBoss

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-05-28 (Śro), 23:02 »
aaaaa, czemu stalo sie tak jak sie stalo :?: :|
Juve mialo wygrac.... :/                    
. . . [ | ] . . .

Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-05-29 (Czw), 12:08 »
Wygrał AC Milan a ja stawiałem na Juventus. Mecz był niezły oglądałem go z zainteresowaniem.                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-05-29 (Czw), 13:46 »
Dlaczego ja jak zwykle mialem racje? Wygrala druzyna lepsza                    

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-05-29 (Czw), 14:21 »
Jakby Nedved grał to by sobie nie pograli. Juve i tak jest od Milanu lepszy. Nie mogę przeżyć sposobu wykonywania rzutów karnych przez drużynę z Turynu... Co za sens jest oddawać lekki strzał w sam środek bramki? :?                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Offline Verminaard

  • +
  • Wiadomości: 390
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-05-29 (Czw), 14:49 »
Dzizas troche lipa bo byłem za juve ale cóż ...                    
I am your worst nightmare... and i am only beginning ...


Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-05-29 (Czw), 15:48 »
qrde :!:
jak to sie moglo stac?
:shock:
eh....wygral ten kto mial lepszego fuxa... :|
nienawidze karnych w finalach :evil:                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline ble

  • +
  • Wiadomości: 621
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-05-29 (Czw), 16:03 »
Milan po prostu lepiej wykonywał karne. Z Juventusu to dobrze strzelili tylko Birindelli i Del Piero.
Mecz był wyrównany, spodziewałem się, że Juve wygra, a tutaj okazało się, że zespoły prezentują równy poziom.                    

Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-05-29 (Czw), 18:42 »
Cytuj
qrde :!:
jak to sie moglo stac?
:shock:
eh....wygral ten kto mial lepszego fuxa... :|
nienawidze karnych w finalach :evil:


Ja też nienawidzę. Wygrywa drużyna, która ma lepszych szczelców a nie zespół.                    

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #30 dnia: 2003-05-29 (Czw), 19:42 »
Dokładnie.....
Najbardziej mnie wqrza to, że to jest niesprawiedliwe....:huh:
Juve grało bez Nedveda, może też dlatego przegrali.... :|                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #31 dnia: 2003-05-29 (Czw), 20:16 »
Nie mozecie zniesc ze juve przegralo, po prostu. gdyby wygralo w karnych to szly by teksty ze to sprawiedliwe. po prostu wygrala druzyna o lepszej odpornosci psychicznej. mecz faktycznie byl wyrownany, ale milan przewazal                    

Offline Verminaard

  • +
  • Wiadomości: 390
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #32 dnia: 2003-05-29 (Czw), 20:20 »
Ale i tak Barca rulezzz - saviola my mentor :D                    
I am your worst nightmare... and i am only beginning ...


Offline Loki

  • +
  • Wiadomości: 329
Juventus Turyn vs. AC Milan
« Odpowiedź #33 dnia: 2003-06-05 (Czw), 13:30 »
Verminaard !!!!! TAAAAAK .. nareszcie ktos kto sie zna :) VISCA EL BARCA !! :] oni Juve gnietli jak dzieci... tyle ze pecha mieli                    
"Faster we run, and we die young.."