Autor Wątek: kołowe menu  (Przeczytany 5275 razy)

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
kołowe menu
« dnia: 2009-04-12 (Nie), 20:14 »










uwagi:
1) Koki dostał najbardziej gejowski głos (Nimble)
2) 221 rerolli to nie jest dużo, jakieś 10 minut rollowania max
3) najlepsze staty wyrollowałem u B, w sumie 97 punktów
4) z listy skillów ucięło Perform, ale tylko zan w niego idzie, wiadomo
5) gra to oczywiście Temple of Elemental Evil
« Ostatnia zmiana: 2009-04-12 (Nie), 20:18 wysłana przez sah »

Offline Kore

  • +++
  • Wiadomości: 2 367
  • Zdegustowany.
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-04-12 (Nie), 20:27 »
Charyzma dosyć ciekawie... Koki na górze, rozumiem, że jest nerdem - alfa w grupie.

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-04-12 (Nie), 21:14 »
w charyzmę nie ma się co w czytywać, pakowałem co było pod ręką (tylko zan korzysta z charyzmy chyba, z początku B miał być dyplomatą ale za słabe skille)

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-04-13 (Pon), 18:37 »
to mogla byc taka zajebista gra. mnie zawsze rolowanie wkurwialo.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #4 dnia: 2009-04-13 (Pon), 18:44 »
W turowej grze można to wybaczyć. Grasz sah z tym paczem - modem Circle of 8?

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #5 dnia: 2009-04-13 (Pon), 19:13 »
tak

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #6 dnia: 2009-04-13 (Pon), 19:50 »
Ja mam zakonotowane że muszę w to kiedyś zagrać z tymi naprawczymi motywami fanowskimi, to d&d mnie zawsze wkurwiało ale gra wyglądała na taką z głową zrobioną, szkoda że ruscy się za to brali a nie jacyś niemcy np.
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #7 dnia: 2009-04-13 (Pon), 20:13 »
Uhhh, to jest ToEE. Troika.

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #8 dnia: 2009-04-13 (Pon), 20:26 »
Grałem bez patcha (bo nie było jeszcze wtedy) więc widziałem już wszystko, i jest to troika w wersji hardcore. Ale co ciekawe, to nie bugi mnie wkurwiły i zjebania i zwisy tylko... RADIAL MENUS!
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #9 dnia: 2009-04-13 (Pon), 20:32 »
Mod naprawczy jest jeden na szczęście tylko. Gra ma nadal bugi ale przynajmniej dobrze udokumentowane (wiadomo czego się spodziewać).

Do kołowego menu można robić hotkeysy sobie, bardzo ułatwie heale. Oczywiście odkryłem że u kleryka nie działa hotkeyowanie np. summon animal... ale to było do przewidzenia.

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #10 dnia: 2009-04-13 (Pon), 20:53 »
O i pamiętam że miałem takiego pijaka co się bił nieźle i zbierał sobie rzeczy i tyle ich nazbierał że nie mógł już chodzić. Oczywiście nie dało się mu tego odebrać, TROIKA kurwa \m/.
No ale to taki typowy bug, na bank go ten mod naprawczy załatwia. Tak samo jak pewnie potwory chodzące w ścianach i podobne motywy. Na razie jednak wojna z Ragnarem mnie pochłania (i d&d boardgames) więc empickie zmagania w świecie elfuw muszą poczekać.
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #11 dnia: 2009-04-13 (Pon), 20:56 »


WIELKI PAJĄK


WIELKA ŻMIJA


random encounter z gnollami i psami, B oczarował jednego z gnolli i trochę powalczyły między sobą


A tutaj aftermath ciężkiego ale zabawnego encountera. Zan był dying przez 8h (Durb musiał odpocząć przed healem) i tam go zaczął już łapać paraliż, poważna sprawa... A najgorzej miał dowódca grupy wroga (half orc barbarian) który jako jedyny zasnął w wyniku Sleep rzuconego przez B. Przespał cały encounter i zginął mało honorową śmiercią.

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 457
  • Obey the Fist!
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #12 dnia: 2009-04-13 (Pon), 22:16 »
grałem w to w czasach przed tym paczem właśnie. nie ma takiego co usuwa kołowe menu? szlag mnie brał. gra była fajna, może też siądę.

To że Durbik ma większy sense motive niż Koki to oszustwo jest ^)_(^
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #13 dnia: 2009-04-14 (Wto), 01:27 »
zomg, pamiętam tego ogromnego pająka, ależ była z nim przeprawa!!
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-04-14 (Wto), 11:27 »
To-to w ogóle było grywalne?
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #15 dnia: 2009-04-14 (Wto), 17:36 »
no kumpel ktoremu kiedys pozyczylem to mowil, ze sie troche meczyl ale przeszedl cale.
ja mam tylko pl wersje niestety, nie wiem czy te co8 dzialac beda dobrze.

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #16 dnia: 2009-04-14 (Wto), 17:39 »
Raczej bym nie ryzykował. Ja possałem z Pirate Bay angielską.

Offline Crask

  • ++
  • Wiadomości: 1 599
  • Papapishu
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #17 dnia: 2009-04-14 (Wto), 18:15 »
no kumpel ktoremu kiedys pozyczylem to mowil, ze sie troche meczyl ale przeszedl cale.
ja mam tylko pl wersje niestety, nie wiem czy te co8 dzialac beda dobrze.
http://hrothgar.webd.pl/tawerna/topics56/co8-mod-patch-500-506-wersja-pl-vt683.htm

Sam też mam tylko wersję pl, a sah mnie zainspirował więc zbadałem. Działa.
"Obvious with hindsight !"

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #18 dnia: 2009-04-14 (Wto), 23:29 »


WIELKI RAK


Egzekucja NPCa który się nie nadawał. Wszystko żeby zabrać mu fajny pierścień dla ignusa...


rozśpiewany zan pomaga likwidować szkielety


A tutaj zan i B pomagają ignusowi (który się pewnie denerwuje co niemiara) otworzyć skrzynkę. W sumie o 4 punkty mu pomogli, z 11 na 15.


Drużyna jest w tej chwili na lvl4. Znalazłem fajną zbroję ignusowi (właściwie to ją nieźle ukradłem z pomocą ring of invisibility).

Offline zan

  • +++
  • Wiadomości: 2 747
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #19 dnia: 2009-04-15 (Śro), 09:35 »
omg jestem bardem. jestem elfem bardem.

i jestem silniejszy, zreczniejszy i bardziej charyzmatyczny od ignusa i B - ten dzien wlasnie stal sie piekniejszy

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #20 dnia: 2009-04-15 (Śro), 18:25 »
Fajne jest to że ring of invisibility można stosować w walce. Ig może swobodnie flankować wroga, zadając mu srogie sneak attacki, szarżować do woli itp. Poza tym B rzuca już fireballa, dzięki czemu pokonałem b. trudną jaskinię orkuw. Od razu po wejściu zostali zmiękczeni ogniem, próbowali rushować B i zana ale byłem gotowy (tryb ready vs approach, mage armor u B, mirror image u zana i czający się w cieniach ignus). 12 trupów dało ponad 1k xp na głowę.

A w tej skrzynce co otworzył Ig był fajny róg dla zana - 3 punkty do perform i czar concealment! Czyli taki defensywny measure dla całej drużyny zwiększający AC.

Obecnie lvl 5 (wkrótce świątynia).

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #21 dnia: 2009-04-16 (Czw), 20:30 »
hm, widze ze chyba nadal trzeba poczekac sto lat zeby w to grac :(

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #22 dnia: 2009-04-16 (Czw), 21:20 »
Czy ja wiem?
- parę crashów w losowych momentach
- 2 razy nie mogłem skończyć mało ważnych questów (bo skrypty jakoś nie zaskakiwały)
- ze 3 razy miałem popsutego sejwa (quick sejwa dokładnie) ale zwyczajne sejwy jeszcze mnie nie zawiodły

Offline trzy86

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 037
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #23 dnia: 2009-04-16 (Czw), 21:41 »
Za pierwszym spojrzeniem pomyślałem - 4 linijki, są myślniki zatem dialog, na początku zdanie wstępu - sah napisał jakiś dowcip!

Ale nie...

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #24 dnia: 2009-04-16 (Czw), 23:32 »
Dziadek brał udział w zawodach balonowych i nieźle wypadł.

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 457
  • Obey the Fist!
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #25 dnia: 2009-04-16 (Czw), 23:45 »
(nie trzeba dodawać że to mój ulubiony żart)
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #26 dnia: 2009-04-17 (Pią), 00:13 »
(lolololol)
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline trzy86

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 037
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #27 dnia: 2009-04-17 (Pią), 11:18 »
achtung! dowcipkowanie=socjalizacja

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #28 dnia: 2009-04-17 (Pią), 13:04 »


Co?


Tutaj zabawny bug z szefem piratów. Można się z nim pojedynkować na pięści i dostać kasę od niego; tutaj został znokautowany (czego gra nie przewiduje) i obrabowany przeze mnie z całego stuffu. Ring of protection +3 piechotą nie chodzi, no i znalazła się prawdziwa czapka pirata dla zana!


To podobno jeden z trudniejszych encounterów w grze. Spawnujemy się od razu na środku jakiegoś bagna, z jednej strony atakuje nas grupka jakichś jaszczurów, z drugiej strony GIGANTYCZNA (już nie Wielka) żaba z ~120hp. Jak zwykle kluczowa okazała się magia, fireball w jaszczurow, web na żabę i defensywa. Pod koniec zrobiło się gorąco kiedy Durb został połknięty i nadtrawiony, ale wszystko skończyło się szczęśliwie. W żołądku żaby znalazł się fajny stuff, no i 1k xp na głowę za cały encounter.


Awansowałem na lvl 6. Ig dostał level barbariana, w sumie trochę dla żartu (cha cha), trochę dla hp i szybszego chodu. Może teraz rejdżować nieźle. Poza tym ma najlepszą inicjatywę i takie samo AC jakie Durb wyciąga w pełnej zbroi.



Offline ignus

  • DKMiści
  • +++
  • Wiadomości: 2 488
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #29 dnia: 2009-04-17 (Pią), 13:14 »

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #30 dnia: 2009-04-17 (Pią), 23:36 »
http://www.rpgcodex.net/phpBB/viewtopic.php?t=23648 - tutaj znalazłem bardziej profesjonalny let's play, taki od początku do końca itp.

Offline zan

  • +++
  • Wiadomości: 2 747
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #31 dnia: 2009-04-19 (Nie), 15:32 »
pamietam ta zabe. powiadasz ze to jeden z trudniejszych encounterow?

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #32 dnia: 2009-04-19 (Nie), 16:19 »
tą z poprzedniego posta? no podobno, ale ja nie miałem problemu, pewnie dużo zależy od levelu

wiem że ludzie mieli problem z żabami na samym początku gry (przed pierwszym lochem), właśnie dlatego że połykają itp.

Offline zan

  • +++
  • Wiadomości: 2 747
Odp: kołowe menu
« Odpowiedź #33 dnia: 2009-04-19 (Nie), 16:43 »
no ja gdzies na drugim, trzecim poziomie sie z nia mierzylem i pamietam ze to byla prawdziwa mordega. dopiero za 4 razem mi sie udalo jak moj warrior nie zostal polkniety.