Autor Wątek: Nie wiżu ikonki 'nowe'  (Przeczytany 3746 razy)

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Nie wiżu ikonki 'nowe'
« dnia: 2009-01-26 (Pon), 14:31 »
Jak niby ktoś napisze nowe posty w temacie (wiem, cha cha!) to nie widzę tej daremnej niebieskiej ikonki. Mam ten skin szary wylansowany, ktoś coś w nim ostatnio pogrzebywał może? Albo coś zjebałem?
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-01-26 (Pon), 14:41 »
hm u mnie opera pokazuje tylko napis "NOWY" a nie ikonke, pewnie to jakiś problem opery, bo mam ten sam skin. Ale to nie przeszkadza w sumie
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-01-26 (Pon), 15:08 »
Ja mam to samo. Nic nie grzebałem. Kiedyś już ten problem był naprawiony (przeze mnie).

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-01-26 (Pon), 15:29 »
Wygląda na to że ktoś niecnie zrobił update forum (i się nie przyznał). SMF szuka teraz tego nieszczesnego obrazka w katalogu "polish-utf8" zamiast "polish". Nie mogę za bardzo zmienić na razie nazwy tego katalogu przez ftp, ale myślę że to kwestia czasu.

Defaultowy styl nie ma tego problemu.

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #4 dnia: 2009-01-26 (Pon), 15:30 »
Żaden update jakikolwiek nie był ostatnio robiony. Ale lukne na FTPa


I chuj

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #5 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:10 »
fajnie ze mi teraz automatycznie wskoczył denny skin dafaultowy!
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline B

  • Lis Niebieski
  • Moderator Globalny
  • ++++
  • Wiadomości: 3 705
  • control over men is all
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #6 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:21 »
No aż po oczach łupnął ten default. Chuj, już lepszy ten szary bez ikonki nowe.
"więc lis postanowił go wyruchać"

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #7 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:25 »
już powinno być ok

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #8 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:29 »
fajnie, bo mi znowu przeskoczyło na defaulta. ale już zmieniam i nie biczuję. dzięki sah!
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline zan

  • +++
  • Wiadomości: 2 747
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #9 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:36 »
ja tez sie przestraszylem. zapomnialem juz jak ten default gownianie wygladal.
chcialem poprosic saha o styl fantasy!

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #10 dnia: 2009-01-26 (Pon), 16:51 »
ENHANCED

Offline Kore

  • +++
  • Wiadomości: 2 367
  • Zdegustowany.
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #11 dnia: 2009-01-26 (Pon), 17:45 »
To ja mam cały czas default i brakuje mi tylko loga zło i chuj - wiec skoro tylko ja z defaulta korzystam, to przywrocenie logo jest zasadne. :odbijacz:

Offline Kokos

  • Jesteśmy Debilem
  • ++
  • Wiadomości: 1 067
  • Positive!
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #12 dnia: 2009-01-28 (Śro), 19:34 »
Wygląda na to że ktoś niecnie zrobił update forum (i się nie przyznał).
brakuje mi tylko loga zło i chuj
und -> http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=585

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #13 dnia: 2009-01-28 (Śro), 20:00 »
Wygląda na to że ktoś niecnie zrobił update forum (i się nie przyznał).
brakuje mi tylko loga zło i chuj
und -> http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=585


Siedze już nad tym jakiś czas generalnie ale z racji tego że mam w chuj mało czasu to jeszcze nie ma efektów.


I chuj

Offline Kore

  • +++
  • Wiadomości: 2 367
  • Zdegustowany.
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-01-28 (Śro), 20:34 »
To przestań w chuj mało pić anb make it done. :dumb:

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #15 dnia: 2009-01-28 (Śro), 20:36 »
Łatwo powiedzieć.


I chuj

Offline Kokos

  • Jesteśmy Debilem
  • ++
  • Wiadomości: 1 067
  • Positive!
Odp: Nie wiżu ikonki 'nowe'
« Odpowiedź #16 dnia: 2009-01-28 (Śro), 21:41 »