Autor Wątek: KIEDY SIĘ SPOTKAMY????  (Przeczytany 8228 razy)

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« dnia: 2003-05-08 (Czw), 15:00 »
W tym temacie podajce ew. terminy kiedy możemy się spotkać, za parę dni na tej podstawie zrobię ankietę, na której wybierze się najbardziej odpowiedni czas.

Ja sam proponuję przełom czerwca i lipca, weekend itp, powinno byc dobrze.
A jakie Wy macie propozycje?                    


I chuj

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-05-08 (Czw), 15:06 »
Najwcześniej to początek lipca jak dla mnie bo 30 czerwca mam egzamin na UMCS. Najlepiej w jakiś piątek.                    

Offline kacper1916

  • +
  • Wiadomości: 826
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-05-08 (Czw), 15:09 »
Ale jak to będzie w wakacje to znów wiele osób będzie już gdzieś na wakacjach.                    
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so damn bored
I'm going blind
And I smell like shit"

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-05-08 (Czw), 15:18 »
Najfajniej by było, gdyby każdy juz znał swoje wakacyjne plany, dałoby się coś uzgodnić.

jeśli o mnie chodzi to pod koniec czerwca będę miał dłuższy urlop więc będę mógł sobie pozwolić na imprezowanie.                    


I chuj

Offline kpsk

  • +++
  • Wiadomości: 2 268
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-05-08 (Czw), 15:40 »
To zależy czy się dostane do wymażonego liceum. Jeśli tak , to tuż po ogłoszeniu wyników mam czas na imprezki!! A co do wakacyjnych planów, odpada koniec lipca, i początek sierpnia.                    

Offline waldeusz

  • +
  • Wiadomości: 221
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-05-08 (Czw), 16:09 »
Poki co nie mam planow na wakacje, chyba ze sie trafi jakas robota. Na dzis termin obojetny :) Ale raczej pod koniec lipca bo do polowy bede mial sesje chyba. :(                    

Offline Daarth

  • +
  • Wiadomości: 563
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-05-08 (Czw), 17:12 »
proponuje koniec sierpnia.wtedy z reguly ludzie siedza w domciu bo zbliza sie rok szkolny ew. mysla co by tu robic we wrzesniu :D bo nowy miesiac wakacji doszedl ( albo juz jest zaleznie od tego gdzie sie czlowiek uczy) :D                    
Telewizja nie kłamie! Uwierzcie reklamie :D | Użytkownik KONNEKT'a klienta GG |  JID: daarth@jabber.aster.pl

Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:04 »
mam cały lipiec wolny                    
Come get some!

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:41 »
przełom czerwca i lipca tak na początek dobrych wakacji                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline Diabellus

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 821
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:43 »
Zdecydowanie przelom czerwca lipca... Moze nawet w czerwcu?? Mam wolna chate od 19 :D:D:D                    
I chuj.

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:46 »
Cytuj
Zdecydowanie przelom czerwca lipca... Moze nawet w czerwcu?? Mam wolna chate od 19 :D:D:D

czy z ta wolna chata to cos sugerujesz? jak tak to pokusilbym sie nawet do krakowa :D                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:50 »
Wszystkich chętnych i mieszkających blisko zapraszamy do Katowic 11 maja (niedziela) na godzinę 17. Spotkanie pod zegarem na dworcu PKP.                    
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:52 »
Boze no :( nie wyłamujcie sie bo bedzie nas mało ;(                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:54 »
Ja wyjeżdżam dopiero w drugiej połowie sierpnia.                    

Offline Diabellus

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 821
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-05-08 (Czw), 18:58 »
My sie nie wylamujemy. My bierzemy sprawy w wlasne rece :D. Tak przynajmniej cos do skutku dojdzie :D. A ja jestem na antybiotykach...                    
I chuj.

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-05-08 (Czw), 19:05 »
Eee, to nie bierz w ten dzień akurat. Z kolegami się nie napijesz?                    
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline Diabellus

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 821
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-05-08 (Czw), 19:09 »
No co ty wezme! I wypije jesli finase pozwola... Cos ostatnio ciezko z nimi :D.

Tess jesli pozbyl bym sie brata to moge zrobic impreze :D. A pozbyc sie brata nie bedzie problem :D. Tyle ze nie zrobie imprezy dla ludzi niepewnych. Czyli jak bys my sie wczesniej spotkali... Chyba rozumiesz o co mi chodzi?? :D                    
I chuj.

Offline TEssALI

  • +
  • Wiadomości: 359
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-05-08 (Czw), 19:29 »
jasne
btw: na antybiotykach hmmm :) kozystaj idz do monopolowego 1 piwo da ci efekt 3 :D                    
Never say die, stand up and try.
rzeczywistość dostarcza wiecej wrażeń niż fikcja
me@da

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-05-08 (Czw), 19:30 »
Durbik - chętnie bym przyjechał, ale ja mam jeszcze 4 przedmioty na międzynarodówce :(
Wyjazdowi w czerwcu mówię nie, ale zrobicie jak chcecie. Przypominam tylko większosci że w czerwcu są egzaminy na studia :D                    

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-05-08 (Czw), 20:20 »
jak mi sie uda przekonac rodzicow (w co watpie) to sie tam pokaze. Jak nie- co jest bardziej prawdopodobne to wpadlbym nastepnym razem (jesli takowy zaistnieje). Ale spotkanie w Katowicach to swietny pomysl.                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Po3T

  • +
  • Wiadomości: 369
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-05-08 (Czw), 21:39 »
Ooo widzę że tow. Durbik mnie uprzedził z tym 11 maja. I bardzo dobrze :D Zapraszamy!
A co do głównego zlotu, to mnie najlepiej odpowiada lipiec, bo w czerwcu jeszcze pewnie będzie sesja i obrona pracy.                    
Styl życia pcheł i tasiemców to najwyższa forma socjalizacji..

Offline stefan

  • +
  • Wiadomości: 77
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-05-08 (Czw), 21:58 »
Hmmm... w zależności gdzie może i ja bym wpadł. Wydaje mi sie początek lipca najlepszy. Później będę chyba z 3 tygodnie w Warszawie u braciszka.                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-05-09 (Pią), 19:05 »
Co do wakacyjnych planów:
-30 czerwca egzamin na UMCS
-miedzy 10 a 30 lipca moge pojechac na pare dni nad Białe (koło wlodawy)
-sierpien pewnie wolny
-wrzesien moze gdzies wyjade (grecja?)                    

Offline RioT

  • Blogger|Konsolowiec|Agent
  • +++
  • Wiadomości: 2 299
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-05-09 (Pią), 19:57 »
11 shit gdyby to było jutro czyli 10 to bym wpadł ale niestety 11 nie mogę ale może następnym razem jak zorganizujemy jakiś zlocik miejscowy to się załapię                    

Offline Geborn

  • +
  • Wiadomości: 191
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-05-10 (Sob), 00:23 »
Lipiec i sierpień najbardziej mi pasują... Po sesji... po napisanej pracy dyplomowej... wakacje... :D A gdzie? To już można wtedy ustalić. Niestety na 11-ego się nie wyrobię :( . Wypijcie za mnie jednego. :)                    
Tamci się zachwiali i upadli, a my stoimy i trwamy... Ps 20, 9

Offline TomisH

  • +++
  • Wiadomości: 2 030
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-05-10 (Sob), 11:09 »
11 czerwca last Exam in the session. Potem wolne mam :D

No, chyba, że się do roboty najmę. A pewnie się najmę... Ale wszystko jest ze mną do ustalenia.                    
-(\(\ ========================= /)/)-
-(._. ) -=-.....The Atomish Bomb......-=- ( ._.)-
(')(')_) ====================== (_(')(')
http://Gamikaze.pl

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-05-13 (Wto), 20:17 »
Ja mówie przełom lipca i czerwca - najwygodniej.                    
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-05-13 (Wto), 22:37 »
nie. wtedy jest wielki konwent fantastyczno-mangowo-komiksowy - Teleport. ogranizuje Gildia.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-05-29 (Czw), 13:17 »
Hmm... Czerwiec-sierpień? Może tak jakiś dwudziesty ósmy?                    
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-05-29 (Czw), 13:24 »
Przełom czerwca i sierpnia? :huh: Świetny pomysł...                    


I chuj

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #30 dnia: 2003-05-29 (Czw), 13:30 »
najlepiej zrobić parę spotkań, na jedne przyjedzie część osób, na drugie kolejna część, a być może niektózy na oba.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #31 dnia: 2003-05-29 (Czw), 13:43 »
Pomysł niezgorszy                    

Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #32 dnia: 2003-05-29 (Czw), 20:51 »
a ja mam qrwa sesję......zaraz się ide vodki napić bo nie wytrzymam, a co do terminu byle nie pod koniec lipca bo jade do wiednia na 3 dni                    
Come get some!

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #33 dnia: 2003-05-29 (Czw), 20:56 »
jak będzie więcej spotkań to przyjedziesz na takie, na kótre akurat będziesz mógł. i nie pij wódki tylko się wyśpij dobrze, to jest najlepsze na odzyskanie sił.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #34 dnia: 2003-06-03 (Wto), 17:34 »
pshemozz daj jakąś ankietę i zaczynamy głosować bo w końcu trzeba coś ustalić... wytypuj 3 terminy i głosujemy                    
Come get some!

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #35 dnia: 2003-06-08 (Nie), 17:18 »
Ej no bez jaj! Już prawie wakacje, a my jeszcze nie ustaliliśmy! Ludzie! Na Referendum! :wink:                    
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline Po3T

  • +
  • Wiadomości: 369
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #36 dnia: 2003-06-09 (Pon), 17:50 »
Coś to wszyscy mają w dupie. Mam nadzieję, że chociaż 51% jest zainteresowane ;)                    
Styl życia pcheł i tasiemców to najwyższa forma socjalizacji..

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #37 dnia: 2003-06-09 (Pon), 19:39 »
Ja jestem jak najbardziej.                    

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #38 dnia: 2003-06-09 (Pon), 22:46 »
O kurde, zapomniałem o tym podforum :D

Zrobie ankietke, pozbieram propozycje i zrobie.                    


I chuj

Offline Jarko

  • +
  • Wiadomości: 590
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #39 dnia: 2003-06-10 (Wto), 00:08 »
No to organizujecie, ja jak by co postaram się dostosować :D

Aj promys :)                    
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein
aka Yoda było minęło :)

Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #40 dnia: 2003-06-10 (Wto), 09:33 »
Yoda coś tak zbladł :D                    
Come get some!

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #41 dnia: 2003-06-10 (Wto), 11:16 »
sierpien
może środek lipca                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
KIEDY SIĘ SPOTKAMY????
« Odpowiedź #42 dnia: 2003-06-11 (Śro), 05:48 »
no ja się dostosuję o ile będą dwa terminy napewno któryś wybiorę. a może oba...                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!