Autor Wątek: Widły z igły  (Przeczytany 16817 razy)

Offline

  • +++++
  • Wiadomości: 4 271
Widły z igły
« Odpowiedź #60 dnia: 2007-02-08 (Czw), 01:27 »
Cytuj
a polowa kolesi na globie by po prostu przeleciała bohaterkę tej bajki.
[snapback]161856[/snapback]
Ja bym nie przeleciał. Czyli wychodzi na to, że ty jesteś pedofilem.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #61 dnia: 2007-02-08 (Czw), 01:58 »
Znaczy że przelecieć 12 latkę? Brawo. Ktoś tu się powinien leczyć.

Offline Masa Mastah

  • +
  • Wiadomości: 650
Widły z igły
« Odpowiedź #62 dnia: 2007-02-08 (Czw), 02:07 »
Cytuj
Znaczy że przelecieć 12 latkę? Brawo. Ktoś tu się powinien leczyć.
[snapback]161858[/snapback]
Obciąć mu jaja i powiesić na filarze Mostu Poniatowskiego :)
MOIM ZDANIEM TAKIE BAJKI PISZE PEDOFIL!
Zastanawiam sie tylko czy przypadkiem ten kolo nie równa się=Yis :D
heehehehheehheheheheh
Pedofil piszący moraliety?
Nie widze w tym morału ani sensu:)
Lecz mogę się mylić :D
W końcu znam tylko jednego i na dodatek wirtualnego pedofila =Yis :D
"Na poczatku ludzie wygladali jak niewielkie zbiorowiska jasnych
kwadracikow na ciemnych kwadracikach. A potem bogowie powiedzieli
'niech sie zwiekszy rozdzielczosc' ..."

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #63 dnia: 2007-02-08 (Czw), 12:37 »

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #64 dnia: 2007-02-08 (Czw), 17:28 »
granica 15 lat jest tak samo sztuczna jak 18 lat jako wiek dojrzałości psychicznej

Mastah - nie rób onetu
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #65 dnia: 2007-02-08 (Czw), 17:33 »
Cała kultura, normy, prawa są umowne, ale to chyba nie znaczy że mamy je mieć w dupie, prawda?

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #66 dnia: 2007-02-08 (Czw), 17:45 »
piłeś alkohol przed 18 rokiem życia?
« Ostatnia zmiana: 2007-02-08 (Czw), 17:46 wysłana przez Pumbus »
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #67 dnia: 2007-02-08 (Czw), 18:02 »
Zapytaj lepiej czy płaci abonament za telewizor.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #68 dnia: 2007-02-08 (Czw), 18:04 »
dymniecie 14 latki wydaje mi sie duzo bardziej normalne niz dymniecie 60latki. czy to znaczy, ze jestem psycholem?
« Ostatnia zmiana: 2007-02-08 (Czw), 18:05 wysłana przez Keiran »

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #69 dnia: 2007-02-08 (Czw), 18:06 »
Nie. Pedofilem.

edit
« Ostatnia zmiana: 2007-02-08 (Czw), 18:08 wysłana przez Yisrael »

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #70 dnia: 2007-02-08 (Czw), 18:44 »
bardzo zabawne, lubisz starsze panie? :D

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #71 dnia: 2007-02-08 (Czw), 19:07 »
Pumbus - jeśli nie widzisz różnicy między piciem alkoholu przed 18 rokiem życia a dymaniem 12 latki, to cóż mogę powiedzieć... Przykro mi?

Yis - nie płacę, nie mam telewizora.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #72 dnia: 2007-02-08 (Czw), 19:27 »
oh widzę różnicę
picie alkoholu przed 18 jest ogólnie dopuszczalne i rzadko ganione, bo szkodliwość tego nie jest wielka
natomiast dymanie dwunastolatek jest złe (bo tak) i świadczy o byciu zwierzęciem które trzeba powiesić w trosce o przyszłość niepokalanych dzieci z których i tak 90% straci cnotę w gimnazjum

nie to, że jestem za zmniejszeniem tej granicy, ale mam do niej taki sam stosunek jak do innych granic
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #73 dnia: 2007-02-08 (Czw), 21:44 »
Czyli jak ktoś ci ruchnie 12 letnią córkę, to jej powiesz że: 'no cóż, i tak byś straciła cnotę w gimnazjum'. Pumbus albo jesteś głupi albo nie rozumiem co chcesz tutaj przekazać.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #74 dnia: 2007-02-08 (Czw), 22:16 »
no to, że z błony dziewiczej robi się jakieś sacrum
gwałt gwałtem, oczywiście uważam to za karygodny występek

natomiast nie wiem na czym polega szkodliwość dobrowolnego współżycia
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #75 dnia: 2007-02-08 (Czw), 22:59 »
Czyli jednak jesteś głupi i obyś nie miał dzieci. Koniec dennej rozmowy.

Offline

  • +++++
  • Wiadomości: 4 271
Widły z igły
« Odpowiedź #76 dnia: 2007-02-09 (Pią), 01:33 »
Cytuj
natomiast dymanie dwunastolatek jest złe (bo tak) i świadczy o byciu zwierzęciem które trzeba powiesić w trosce o przyszłość niepokalanych dzieci z których i tak 90% straci cnotę w gimnazjum
[snapback]161878[/snapback]
Prowadzisz jakieś badania czy sam ich tych cnót pozbawiasz?
« Ostatnia zmiana: 2007-02-09 (Pią), 01:33 wysłana przez Sashh »

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #77 dnia: 2007-02-10 (Sob), 17:18 »
nie prowadzę, wiem

możesz nie dyskutować pedro, w końcu konkretnych argumentów z Twojej/waszej strony tylko mnie utwierdza w przekonaniu o słuszności moich poglądów
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #78 dnia: 2007-02-10 (Sob), 18:10 »
Keiran> Lubie starsze panie, ale nie az o tyle lat :) .
pedro> A radio?
A wracajac do dyskusji, ciezko mi jakos stwierdzic, ze Pumbus nie ma racji. Pedro uzywa argumentu ironicznie przytoczonego przez Pumbusa, tj "bo tak", natomiast gwalt gwaltem, ale dobrowolne wspojzycie? Nie mowie tutaj o dwunastolatkach, chociaz kobiety coraz wczesniej dojrzewaja i sa gotowe do wspolzycia (czyli rodzenia dzieci, bo zdaje sie tak sie to oblicza - moze miec dziecko, moze miec siusiaka w psiapsiolce). Jesli 15- czy 16-latki tego chca, to czemu nie? One chyba sa juz w tym wieku uswiadomione. Chyba. Albo im sie zdaje. Natomiast popatrzcie co sie dzieje teraz w gimnazjach, rzeczy, o ktorych kiedys bym nawet nie "snil". Za moich czasow powiedzenie przez jedna kolezanke nauczycielce "Wsadz sobie siano w dupe" bylo uwazane za akt niezwyklego heroizmu, dzisiaj pewnie nie zrobiloby to na dzieciakach wrazenia. Oni wkladaja smietnik nauczycielowi na glowe, podpalaja sutanne ksiedza na religii czy wreszcze sciagaja dziewczynie spodnie, nagrywajac to komorka (albo, o czym tez tutaj duzo pisalismy, uprawiaja seks i nagrywaja to, pamietacie ta dyskusje?).
W sumie schodze z tematu, ale albo teraz dzieci sa bardziej zle, albo bardziej niedojrzale - bo, paradoksalnie, robia bardziej, ich zdaniem, "dojrzale" rzeczy, jak np. seks w tak mlodym wieku.
Mam 21 lat i nie chcialbym uprawiac seksu z dziewczyna na oczach kilku kumpli ktorzy to nagrwyaja i pewnie maja niezly ubaw. Oni robia to w wieku 17 czy 16 lat.
Zamotalem sie, bo sam tego nie rozumiem. Czy dzisiajsza mlodziez (wiem, wiem ze jest to wyswiechtany do bolu frazes) jest bardziej czy mniej niedojrzala? Mnie z tymi dzieciakami nie dzieli nawet polowa generacji, a czuje sie, jakby byli z innej planety. Wiecej mam wspolnego z gimnazjalistami z miedzywojnia niz z dzisiejszymi mlodymi ludzmi.
I tutaj troche rozbija sie teoria o tej dziewiczosci, o ktorej pisal Pumbus. Nie mowie ze wszystkie, ale wydaje sie, ze wiele dziewczyn w wieku 16 lat ma juz wiecej przezyc seksualnych niz ich matki. Kto wtedy bedzie mowil o brukaniu niewinnego kwiatu? Ja nie mowie tego bo znam jakies konkretne badania (natomiast, o czym tez gdzies tu pisalem, mial powstac raport o tym, ze dziewczyny generalnie staja sie bardziej nieznosnie niz chlopcy, o kilku mozebnych przyczynach i w skrocie o raporcie czytalem kiedys w Charakterach), to raczej ogolna mysl, patrzac na relacje prasowe, telewizyjne, ogolnie medialne. Nie mowie o dwunastolatkach, ale wlasnie o 15-17 latkach.
Wracajac wiec do glownego pytania, dlaczego, pedro, zakazuje sie seksu z szesznastolatka, jesli ona tego chce? Czy tylko dlatego, ze tatusiowi by sie to nie spodobalo? To oczywiste. Ojcom przeciez prawie zawsze (zreszta matkom tez) jest nieznosna mysl o tym, ze ich dzieci zaczynaja wspolzycie seksualne. Najczesciej dlatego, ze zaczynamy je wiele lat wczesniej zanim nauczymy sie odpowiedzialnosci.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #79 dnia: 2007-02-10 (Sob), 18:38 »
Cytuj
tylko mnie utwierdza w przekonaniu o słuszności moich poglądów
[snapback]161958[/snapback]


OMG, czyli kurwa jakich?
Takich że nie będziesz miał nic naprzeciw jak twój sąsiad wyrucha ci dwunastoletnią córkę? "Bo sama chciała"?

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #80 dnia: 2007-02-11 (Nie), 02:27 »
oho pedro, gdzie twój konserwatyzm? Przecież dzieci trzeba samodzielnie wychować, żeby się nie puszczały? Inaczej to komuna.

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #81 dnia: 2007-02-11 (Nie), 09:54 »
Słuszna uwaga wytykająca niekonsekwencję. A jak rodzic chce, żeby córka się puściła, np. z jakimś bogatym Arabem, to co wtedy?

Offline

  • +++++
  • Wiadomości: 4 271
Widły z igły
« Odpowiedź #82 dnia: 2007-02-11 (Nie), 10:23 »
Cytuj
nie prowadzę, wiem
[snapback]161958[/snapback]
Czyli opcja numer 2.

Mogę podać ci 5767489393 innych obiegowych sądów które mogą nie mieć nic wspólnego  z rzeczywistością.
« Ostatnia zmiana: 2007-02-11 (Nie), 10:28 wysłana przez Sashh »

eswemenasja

  • Gość
Widły z igły
« Odpowiedź #83 dnia: 2007-02-11 (Nie), 10:30 »
Jeszcze tylko wyjasnie ze nie uwazam kontaktow o podlozy erotycznym z dziecmi ponizej 15 roku zycia za pozytytwne. Nasze prawo jest do tego fajne bo nie dopuszcza do takich kontaktow przy duzej roznicy wieku miedzy partnerami gdy jedno nie ukonczylo 18 lat.
Poprzez swoje wypowiedzi chcialem tylko powiedziec ze od slowa pisanego do czynow droga jest dluga i ciezko sie doszukac w tym "dziele" czegos co mogloby wskazywac na wykozystanie jakiegokolwiek dziecka. Nie zauwazylem tez aby scigano ludzi ktozy zenia sie z dziecmi, bo tak kaze im trdycja/religia. Ja przynajmniej o czym takim slyszalem tylko raz. Tymczasem rozdmuchuje sie sprawe kogos komu trudno cokolwiek poza fantazja udowodnic. Nasi reportezy postanowili pokrecic komus zycie aby zwiekszyc wplywy za reklamy i tyle :(
pozdr

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #84 dnia: 2007-02-11 (Nie), 10:50 »
Nie kumam sah do czego pijesz, wytłumacz mi. Konserwatywne podejście wg ciebie to przywolenie na gwałt na moich dzieciach?

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #85 dnia: 2007-02-11 (Nie), 11:00 »
on ma na myśli to, że jak nie masz kontroli ad swoimi dziećmi to znaczy, że oddałeś je na wychowanie do szkoły więc jesteś komunista
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #86 dnia: 2007-02-11 (Nie), 12:05 »
Jeśli Twoje wyobrażone dziecko ma, dajmy na to, 14 lat i chce uprawiać skes z, powiedzmy, 18-latkiem to to jest gwałt?

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #87 dnia: 2007-02-11 (Nie), 12:57 »
Jeżeli ma 14 lat to zgodnie z prawem jest niepełnoletnie - jako konserwatysta szanuję i popieram to prawo (a przestrzegam PRAWIE każde, nawet te których nie szanuję!), więc w mojej mocy jest temu dziecku zabronić czynów które mi, jako jego ojcu, się nie podobają. Inną sprawą jest zupełnie to jak je wychowam (moralna, nie prawna, zależność między ojcem a dzieckiem), to moja sprawa.

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #88 dnia: 2007-02-11 (Nie), 14:31 »
No to teraz w końcu zrozumiałem (przynajmniej tak mi się wydaje) - Twoja niezgoda opiera się na prawie, a nie moralności (nie wiem jak to nazwać, może kulturowości? Wszak spółkowanie z 14-latką w niektórych kulturach wcale nie jest uznawane za zboczenie).

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #89 dnia: 2007-02-11 (Nie), 14:49 »
Ale niektóre dzieci już się zaczynają puszczać w wieku 12 lat, jak sobie nie wychowasz to tak będziesz miał. I gdzie tu gwałt?

Oczywiście takie puszczanie się śmierdzi kulturowo itd. I chyba nie jest najczęstsze (póki co). Rozmawiamy dość teoretycznie tutaj.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #90 dnia: 2007-02-11 (Nie), 15:42 »
Wydaje mnie sie, ze w takich kulturach gdzie jest to legalne, to pedro by uznal za normalne. Ale moze sie myle. Kwestia chyba tego, ze jesli ma niepelnoletnie dziecko, to on wie co jest dla niego dobre itp.
W sumei tez bym sie wkurwil jakby mi sie corka na lewo i prawo puszczala :D

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Widły z igły
« Odpowiedź #91 dnia: 2007-02-11 (Nie), 19:20 »
chuja się znacie na prawie, as usual.

polskie prawo (jak zresztą 90% kontynentalnych) za wiek graniczny pedofilii uznaje 15 lat. czyli: jeśli ruchasz się z dzioewczyną co ma 14 lat i 11 miesięcy jesteś pedofilem, choćbyś spał a ona zaczęła ci obciągać radośnie a ty byś pomyslał że to twojam żona. jeśli zaś z taką co ma 15 lat i jeden dzień - nie jesteś i nie odpowiadasz karnie (no chyba że gwałcisz albo jest twoja córką albo siostrą :E ) tak tak, granica jest sztuczna i chujowa, ale różniste kryteria stosowane w historii prawa karnego zadziałały źle, a stare dobre kryterium wieku sprawia najmniej problemów. dlatego:

1. nie uważam się za pedofila, a zdarzyło mi się pyknąć piętnastolatkę. co prawda to było dawno i po pijanemu ale jednak. i nie uważam za pedofila nikogo kto by takową posuwał z radosną jej akceptacją.

2. pedro: jak twoja córka ukończy 15 lat, to co prawda możesz w majestacie prawa jej wpirzyć, ale nie pójdziesz na policję. jej chłopakowi tez legalnie wpierdolić nie możesz.

3. nie zmienia to faktu, że za ruchanie 14-latki jest dziesięć lat średnio, więc słabo się opłaca. lepiej pietnastkę wyrwać na mieście jak się jak olhado lubi młódki. ja mam nap tak że podobają mi się panie z mojego rocznika, jaki by on nie był. zgroza co bedzie za lat 60
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline

  • +++++
  • Wiadomości: 4 271
Widły z igły
« Odpowiedź #92 dnia: 2007-02-11 (Nie), 20:44 »
Prawo jako takie ma być odzwierciedlać normy społeczne. Norma społeczna jest taka, że ruchanie 14latki jest naganne, więc i prawo daje za to 10 lat. Inna kultura = inne prawo. Chcesz poruchać czternastkę legalnie - jedź do innego kraju gdzie nikt cie za to nie zamknie. Easy & simple.

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Widły z igły
« Odpowiedź #93 dnia: 2007-02-11 (Nie), 22:23 »
w ameryce limity są wyższe. zależy to od stanu, ale generalnie wyższe.

w świecie arabskim za ruchanie 'niedojrzałej płciowo' są kary. w tych krajach które kierują się prawem koranicznym (nigeria, iran) to jest czapa, w innych długoletnie więzienie. to co się mówi o tym że oni tam ruchają dzieci to jest bzdura wymyślona przez zboczeńców którzy też by tak chcieli

w azji limity są rzeczywiście generalnie niższe - w tej części która nie ma prawa właściwie zasymilowanego od byłych kolonizatorów (azja środkowa bez afganistanu właściwie tylko i kraje himalajskie) - ale nigdy prawo nie pozwala na legalny seks z osobą poniżej 12 lat.

w japonii pedofilia jest surowo karana (15 lat) ale właśnie tam i tylko tam społeczeństwo patrzy na to przez palce. to ten ich zjebany model patriarchalny, gdzie największe zjebostwa seksualne uchodzą płazem. ale teraz się i tak poprawiło, nie umarzają tak czesto postępowań ze względu na małą społeczną szkodliwośc czynu

To gdzie ta kultura gdzie 14 latki można ruchać?
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #94 dnia: 2007-02-11 (Nie), 23:08 »
Cytuj
Wydaje mnie sie, ze w takich kulturach gdzie jest to legalne, to pedro by uznal za normalne.
[snapback]162005[/snapback]

Nie, nie patrzę relatywnie na kultury - oceniam je. Cywilizacja Zachodnia - oparta na podwalinach antyku (w sensie Rzym + Grecja), kulturze plemion barbarzyńskich w Europie (polecam 'Barbarzyńską Europę' Modzelewskiego) i w końcu na chrześcijańtwie rzymskim i reformowanym - jest lepsza od innych.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #95 dnia: 2007-02-12 (Pon), 09:28 »
byla, tak do maks polowy xx wieku. potem sie stoczyla w polityczna poprawnosc.

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #96 dnia: 2007-02-12 (Pon), 13:19 »
No i gdzie ta dojebana kultura Zachodu teraz jest? Europa jest słaba, Amerykanie to idioci.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #97 dnia: 2007-02-12 (Pon), 13:52 »
the death of the west \m/

I cóż mogę na to poradzić - jestem konserwatystą, więc skoro moja cywilizacja upada, to nie będę dołączał się do plądrujących barbarzyńców.

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #98 dnia: 2007-02-12 (Pon), 15:41 »
To jesteś bohaterem!

Amerykanie to idioci, no ale co z tego? Skoro są tacy bogaci, to jakimiż my musimy być debilami!

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #99 dnia: 2007-02-12 (Pon), 19:58 »
Idioci, bo najechali Irak i liczyli, że zaczną tam demokrację. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #100 dnia: 2007-02-12 (Pon), 20:05 »
Nie mów Amerykanie, tylko rząd USA. Zasadnicza różnica.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #101 dnia: 2007-02-12 (Pon), 21:11 »
Cytuj
Idioci, bo najechali Irak i liczyli, że zaczną tam demokrację. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
[snapback]162052[/snapback]
e tam
fajna zabawa, można sobie okupować kraj, ropę kontrolować, wojsko z formy nie wypada no i nowych doświadczeń nabiera, ludziska mają powód żeby się identyfikować z krajem którego rząd w ich imieniu walczy o dobro na świecie
może i kosztuje, no ale żeby się liczyć na świecie to trzeba komuś od czasu do czasu spuścić wpierdal
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #102 dnia: 2007-02-12 (Pon), 22:15 »
Spuszczać wpierdol też trza umieć. US Army od czasów Wietnamu strasznie boi się strat w ludziach, które są jednak konieczne jak się chce do końca wygrac wojnę. No ale to jest demokracja, trza się liczyć z 'płaczem matek pomordowanych żołnierzy' \m/. Zresztą pomordowanych na własne życzenie, bo z poboru tam (w US Army) nie ma ani jednego...

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Widły z igły
« Odpowiedź #103 dnia: 2007-02-12 (Pon), 23:36 »
no właśnie, nawet do gwardii narodowej trzeba się zapisać.
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #104 dnia: 2007-02-12 (Pon), 23:52 »
no właśnie
to tak jak u nas z tą halą w Katowicach zrobili aferę i żałobę jak się dach zawalił i zginęło tyle osób co w bardziej ruchliwy weekend na drogach

[edit]
wpadłem dzisiaj na tą genialną myśl
reforma edukacji tak naprawdę była po to, żeby mieć pewność, że wszystkie licealistki można pukać bezkarnie, przedtem zdażały się czternastki w liceach, teraz już ich nie ma, bo do liceum idzie się rok później
« Ostatnia zmiana: 2007-02-13 (Wto), 11:23 wysłana przez Pumbus »
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #105 dnia: 2007-02-13 (Wto), 16:04 »
hihi. mysl rewelacyjna :D
a co do hali, to afera akurat byla wymagana, bo ludzie w hali nie mogli spodziewac sie smierci. co innego gornicy w halembie.

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #106 dnia: 2007-02-13 (Wto), 16:13 »
tzn. że jak się spodziewam śmierci to jest git i mogą mnie zabić, a jak nie to wtedy potrzebna afera?
Swoją drogą to był jedyny nius z Polski który widziałem na CNN przez cały rok oglądania.

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #107 dnia: 2007-02-13 (Wto), 16:58 »
Wniosek: więcej taki tragedyj, bo wtedy będziemy w CNN ma okrągło - i wtedy zagraniczne inwestycję będą napływać etc. Hihi.

Yis - nie że mogą cię zabić ale że możesz zginąć - jest różnica między wyjściem po bułki do sklepu a wyprawą w Himalaje.

Offline Pan Patryk

  • +++++
  • Wiadomości: 4 630
  • Małomówny kochanek
Widły z igły
« Odpowiedź #108 dnia: 2007-02-13 (Wto), 17:05 »
Nie bardzo rozumiem. Poza tym, że jak zginę w Himalajach to pewnie gazety o tym napiszą (bo niewielu Polaków na to stać, by zginąć w Himalajach), a jak mnie przejedzie samochód na przejściu w drodze po bułkę mogą nie napisać. Czekaj, czekaj, bo już zupełnie przestałem rozumieć, ale chyba widzę, do czego zmierzasz. Z drugiej strony uważaj, aby (w naszych czasch to powszechne) nie stworzyć koeljej fobii, tym razem halafobii.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #109 dnia: 2007-02-13 (Wto), 17:33 »
chodzilo mi tylko o to:
1) smierc, kiedy ryzyko smierci jest zerowe (jakas hala, zakupy czy tam cos) jest tragedia. co bylo wazne, to to, ze ktos zaczal zwracac uwage na odsniezanie
2) smierc kiedy pracujesz w warunkach niebezpiecznych, znasz ryzyko, dostajesz za nie pieniadze (gornik, zolnierz) tez jest tragedia, ale jest jakby wkalkulowane w to co robisz.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #110 dnia: 2007-02-13 (Wto), 17:49 »
halemba i hala to dwie zupełne skrajności
w halembie wszyscy wiedzieli jak jest, każdy mógł zainterweniować, a w hali nikt się nie spodziewał takich efektów prostego zaniedbania
ilość zabitych w tych dwóch wypadkach niknie w statystykach, mimo to dzieją się one w jednym konkretnym miejscu i czasie, wobec czego są rzadkie, przyciągają więc media a żałoby są organizowane tylko z powodu pojawienia się relacji z wypadków w mediach co skutkuje tym, że nieogłoszenie żałoby może spowodować spadek poparcia dla ekipy rządzącej
« Ostatnia zmiana: 2007-02-13 (Wto), 17:52 wysłana przez Pumbus »
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Widły z igły
« Odpowiedź #111 dnia: 2007-02-13 (Wto), 19:17 »
tak tylko w czym gornicy byli lepsi, ze dostali dluzsza zalobe niz ludzie w hali?

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
Widły z igły
« Odpowiedź #112 dnia: 2007-02-13 (Wto), 19:53 »
Dlatego:

Lądy i morza przemierzam,
kulę ziemską z otwartym czołem.
Polski mam paszport na sercu.
Skąd pytam,
skąd go wziąłem?
A wziąłem go z dumy i trudu.
Ze znoju codziennej pracy.
Ze stali, z żelaza, z węgla.
A węgiel to koks,
to antracyt.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Widły z igły
« Odpowiedź #113 dnia: 2007-02-13 (Wto), 21:52 »
antracyt nie jest w polsce wydobywany
koks powstaje z w węgla kamiennego, nie antracytu
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Widły z igły
« Odpowiedź #114 dnia: 2007-02-15 (Czw), 19:39 »
Cytuj
To gdzie ta kultura gdzie 14 latki można ruchać?
[snapback]162022[/snapback]

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._of_Consent.png

A ruchanie 13+ to nie pedofilia, tylko ephebophilia. Sorry nie wiem jak to po polsku jest, rofl.

A antracyt i lignit byly w TRANSARCTICA \m/

Offline RioT

  • Blogger|Konsolowiec|Agent
  • +++
  • Wiadomości: 2 299
Widły z igły
« Odpowiedź #115 dnia: 2007-02-15 (Czw), 20:35 »
lol Madagaskar

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
Widły z igły
« Odpowiedź #116 dnia: 2007-02-15 (Czw), 20:54 »
Ja pierdolę, ludzie, ten thread po prostu wygrywa na tak wielu poziomach, że trzeba to aż uczcić.

"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Widły z igły
« Odpowiedź #117 dnia: 2007-02-16 (Pią), 00:43 »

Offline

  • +++++
  • Wiadomości: 4 271
Widły z igły
« Odpowiedź #118 dnia: 2007-02-16 (Pią), 02:22 »
Cytuj
Ja pierdolę, ludzie, ten thread po prostu wygrywa na tak wielu poziomach, że trzeba to aż uczcić.


[snapback]162140[/snapback]
Dlaczego tak skromnie?

« Ostatnia zmiana: 2007-02-16 (Pią), 02:22 wysłana przez Sashh »

Offline Durbik

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 456
  • Obey the Fist!
Widły z igły
« Odpowiedź #119 dnia: 2007-02-22 (Czw), 14:57 »
boże pumbus ty nawet nie wiesz skąd cytował pedro wierszyk. żal mi cię srodze

koki: ta mapa jest stara. węgry już wprowadziły piętnastkę np, a kraje ameryki południowej mają oprócz wieku jeszcze zasadę zgody, która przy uznaniu sądu że zgoda ta była wyrażona w sposób dojrzały, uchyla bezprawność czynu - same cyferki sa niskie niby.

poza tym na owej mapie azory należą do hiszpanii - GIGA FAIL
« Ostatnia zmiana: 2007-02-22 (Czw), 15:02 wysłana przez Durbik »
Tak się teraz przekonuję - w internecie same chuje