Autor Wątek: SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!  (Przeczytany 4763 razy)

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« dnia: 2006-01-17 (Wto), 14:48 »
CZY KTOŚ Z FANÓW TEGO KULTOWEGO I JEDYNEGO PISMA MA OCHOTĘ ZAKUPIC PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ.
Z CIĘZKIM SERCEM SIĘ JEJ POZBYWAM. WIAZE SIE ZNIMI MASA WSPOMNIEŃ.
HEH KIEDYS ZYŁEM TYLKO TYM ;-)

NUMERY:

1-28,30,32-34,36,37,42-47,49,52,54,56,56-70,72-81,84,85,87-95

WSZYSTKIE SĄ CAŁE. OSTATNIE 40 NUMERÓW PRAWIE JAK NOWE. PIERWSZE TEZ SPOX JAK COS NADNISZCZONE TO RACZEJ PRZEZ CZAS I UZYTKOWNIE ;-]

HMMM TO WSZYSTKO. CD NIE MA ZADNYCH.
ECHH ALE MI SZKODA TEGO CHLIP CHLIP ...ale czas porzucić sentymenty !!!.
 
maylay@vp.pl

Offline Iwan

  • ++
  • Wiadomości: 1 108
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #1 dnia: 2006-01-17 (Wto), 14:56 »
A ile bys chcial za taka kolekcje ?
Jesli masz coś zrobić dzisiaj, zrób to pojutrze.

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #2 dnia: 2006-01-17 (Wto), 15:19 »
STARY CIĘZKO MI TO WYCENIĆ. DLA KOGOŚ TO MOZE BYC MAŁO WARTE I NIEAKTUALNE. DLA MNIE NIE. NE MYSLE TEZ O ZAROBIENIU NA TYM FURY PIENIEDZY. CZEKAM NA ROZSĄDNE PROPOZYCJE. TYLE

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #3 dnia: 2006-01-17 (Wto), 17:01 »
1) too much caps
2) to sprzedajacy powinien zaoferowac cene

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #4 dnia: 2006-01-17 (Wto), 17:04 »
Ja bym chciał sam nr 2. Da radę?
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

Offline pedro

  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 4 154
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #5 dnia: 2006-01-17 (Wto), 17:26 »
Za darmo bym nie wziął.

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #6 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:18 »
Dlaczego?  :ppk_chytry:
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

Arclon

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #7 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:18 »
Cytuj
1) too much caps
A czy my na jakimś hubie DC jesteśmy, czy co?
Too little capital letters. :ppk_dead_hehehe:

Dodane: A! Właśnie!
Cytuj
Za darmo bym nie wziął.
zzz
« Ostatnia zmiana: 2006-01-17 (Wto), 18:22 wysłana przez Arclon »

Offline Iwan

  • ++
  • Wiadomości: 1 108
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #8 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:27 »
No ja sie wlasnie wzialem za zbieranie calej kolekcji, ale robie to w ratach bo na calosc nie mam na razie kasy.
« Ostatnia zmiana: 2006-01-17 (Wto), 18:30 wysłana przez Iwan »
Jesli masz coś zrobić dzisiaj, zrób to pojutrze.

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #9 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:38 »
O człowieku, niech żyje życie. Niedawno wyjebałem połowę kolekcji bo miałem podwójne. :) Ale spox, były w kiepskim stanie. A znaczną część kolekcji kupiłem na allegro za w sumie psie pieniądze :D
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #10 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:44 »
HMMMM DOBRA WSZYSTKO ZA 100 :-/

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #11 dnia: 2006-01-17 (Wto), 18:50 »
Dobry żart.
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #12 dnia: 2006-01-17 (Wto), 21:49 »
--'
Rozumiem, ze sentyment i tak dalej, ale wszystkich numerow bys za 100 nie sprzedal. Zejdz pan na ziemie.
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #13 dnia: 2006-01-17 (Wto), 22:33 »
Pierwsze 28 numerów w dobrym stanie?????
No spox zaproponujcie cos skoro moja cena jest taka zaporowa.

Offline Iwan

  • ++
  • Wiadomości: 1 108
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #14 dnia: 2006-01-17 (Wto), 22:40 »
Cena raczej  w porzadku mysle, na allegro wszystkich numerow za mniejsza cene raczej sie nie skompletuje. Tylko ze sa jeszcze koszty przesylki zaporowe.
Jesli masz coś zrobić dzisiaj, zrób to pojutrze.

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #15 dnia: 2006-01-17 (Wto), 22:56 »
HMMM A SKAD JESTES ??? JA ŁÓDŹ

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #16 dnia: 2006-01-17 (Wto), 23:12 »
MASZ RACJE . NIE WIEM ILE MOGA WAZYC. POWIEDZMY ZE DO 20 kg. To wychodzi  30 zeta. Spox moge odjac 15. Dzielimy koszty na poł.

jacek909

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #17 dnia: 2006-01-17 (Wto), 23:24 »
Cytuj
Cena raczej  w porzadku mysle, na allegro wszystkich numerow za mniejsza cene raczej sie nie skompletuje. Tylko ze sa jeszcze koszty przesylki zaporowe.
[snapback]134099[/snapback]

W grudniu na Allegro była taka aukcja: wszystkie numery SS (1-95) + wszystkie 4 kompendia SS. Poszło za niewiele ponad 90 zł (chyba 91 czy coś).

Offline Iwan

  • ++
  • Wiadomości: 1 108
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #18 dnia: 2006-01-18 (Śro), 16:05 »
Ok, ja aukcje SSa w sumie od niedawna sledze. A do tej kolekcji juz sie nie pisze, bo wczoraj sie okazalo ze kumpel z miasta ma 58 nrow do opchniecia (30 zl) :) .
Jesli masz coś zrobić dzisiaj, zrób to pojutrze.

Offline Ascot

  • Patrycjusz
  • Moderator
  • ++
  • Wiadomości: 1 818
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #19 dnia: 2006-01-18 (Śro), 19:57 »
ja tam wszystkie numery (poza 19) + 3 numery starego TS'a kupiłem za 20 zeta na Allegro. A i też tylko dlatego, że wcisnąłem kolesiowi te 20 zeta na siłę, bo sam mi je przywiózł :D

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #20 dnia: 2006-01-18 (Śro), 20:13 »
Ja połowę kolekcji dostałem od kolegi starszego wię cna allegro kupiłem z 35 nr około a i jeszcze parę TSów dorzucił też :)
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

Offline _lili_

  • +
  • Wiadomości: 512
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #21 dnia: 2006-01-19 (Czw), 09:46 »
A co potem z tym robicie?

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #22 dnia: 2006-01-19 (Czw), 10:29 »
trzymaja w szafie zeby sie kurzylo ;)

Offline _lili_

  • +
  • Wiadomości: 512
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #23 dnia: 2006-01-19 (Czw), 10:46 »
A jak juz kurzu bedzie tyle, ze spod jego warstwy nie bedzie widac okladki, to szukaja kogos, komu by te numery sprzedac, tak? Fajnie. Taka troche inna Niekonczaca sie opowiesc. :.^^:

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #24 dnia: 2006-01-19 (Czw), 11:02 »
Co robimy? Czytamy, wspominamy, wachamy papier (o ile jeszcze cos czuc :P ) - taki swoisty sposob narkotyzowania sie :lol:

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline Veeroos

  • ++
  • Wiadomości: 1 303
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #25 dnia: 2006-01-19 (Czw), 13:00 »
Czytamy Super Supery ;]
Front Wyzwoleńczy im. ProTrackera WALCZY!
"Death to General MIDI" - Necros/FM

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #26 dnia: 2006-01-19 (Czw), 13:12 »
Robimy bibułki do zioła i wtedy mamy mile wspomnienia.
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

MAYLAY

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #27 dnia: 2006-01-19 (Czw), 21:23 »
Widze ze nie sprzedam wam mej kolekcji hmmm...A więc ide za radą DOMATORA i skręce batona z pierwszego numeru HEHE. OSTRE HALUNY GWARANTOWANE <lol>

Offline trzy86

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 037
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #28 dnia: 2006-01-19 (Czw), 21:58 »
Wartość SS'ów, czyli sentymentalna, nie przekłada się na wartość pieniężną. Jeżeli chcesz się pozbyć kolekcji to pomyśl o innych i nie próbuj na tym zarobić bo się nie da. Wystaw na allegro/na różnych forach, zaznacz ,że zależy Ci na tym by pisemka trafiły w dobre ręce, ustaw odbiór osobisty i już. Mówiąc krótko sprzedaj tanio lub oddaj pasjonatowi który nie wychrzani ich zaraz do śmietnika. Szkoda by było.
Nie podchodź do tej transakcji komercyjnie.

Offline Kore

  • +++
  • Wiadomości: 2 367
  • Zdegustowany.
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #29 dnia: 2006-01-19 (Czw), 22:04 »
Na twoim miejscu nie liczylbym na zyski wieksze od 20, maksymalnie 25 zl...

Arclon

  • Gość
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #30 dnia: 2006-01-19 (Czw), 22:04 »
Cytuj
i nie próbuj na tym zarobić bo się nie da.
Jak się nie da? Jasna sprawa że się da. Na Allegro mnóstwo aukcji poszło.
Czasy kapitalizmu nastały. Sami autorzy podchodzili do tego pisma czysto komercyjnie, więc czytelnicy też są uprawnieni, tak sądzę.

Offline trzy86

  • DKMiści
  • ++
  • Wiadomości: 1 037
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #31 dnia: 2006-01-19 (Czw), 22:18 »
oczywiście, na allegro da się z powodzeniem sprzedać nawet pogięty spinacz do papieru, lecz wydaje mi się ,że w tym przypadku takie myslenie nie ma sensu... tymbardziej, ze piszę w kontekście wymagań autora tematu :)

edit: jest to zreszta stanowisko wybitnie subiektywne: jezeli mialbym sprzedac moje ss'y to nie patrzyłbym czy zarobię 15 czy 30 (a nawet 50) złotych. Wiążę z nimi całkiem miłe wspomnienia więc wolałbym żeby trafily w odpowiednie ręce.
« Ostatnia zmiana: 2006-01-19 (Czw), 22:21 wysłana przez 386sx »

Offline Carnagge

  • +
  • Wiadomości: 453
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #32 dnia: 2006-01-20 (Pią), 02:00 »
Pomyslalem kiedys ze mozna by bylo sobie zrobic pewnego rodzaju tapete z okladek SS na sciane ;)

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
SPRZEDAM PRAWIE CAŁĄ KOLEKCJĘ SS!!!
« Odpowiedź #33 dnia: 2006-01-20 (Pią), 14:29 »
o fail.
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium