Autor Wątek: Gdyby Reset istnial...  (Przeczytany 4417 razy)

Offline makabe

  • +
  • Wiadomości: 20
Gdyby Reset istnial...
« dnia: 2003-09-09 (Wto), 18:12 »
Czy sadzicie, ze dzisiaj papierowy Reset mialby szanse na przetrwanie? Moze niektorzy doszli w koncu do wniosku, ze gry to nie wszystko...                    
Idzie Grześ przez wieś, worek grasu niesie :D

Offline martin

  • +
  • Wiadomości: 495
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-09-09 (Wto), 18:17 »
Dziś Reset miałby większe szanse na przetrwanie niż jeszcze dwa lata temu. Ale jest pewne ale: musiałby się pozbyć płyt i znów kosztować niewiele, no i oczywiście dalej serwować świetne teksty  :)                    
Wypowiedziałem się - teraz temat zdechnie.

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-09-09 (Wto), 19:16 »
Nie. Reset upadł, bo za mało było myślących, inteligentnych graczy. Teraz jest ich jeszcze mniej. Zdecydowanie zbyt mało, żeby utrzymać pismo.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline makabe

  • +
  • Wiadomości: 20
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-09-09 (Wto), 20:32 »
A ja popieram zdanie martina. Wydaje mi sie, ze lud jest doroslejszy o te dwa lata :), czyli czesciowo zdjal klapki ze swoich oczu.                    
Idzie Grześ przez wieś, worek grasu niesie :D

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-09-10 (Śro), 06:08 »
Powiem tak - gdyby Reset teraz istnial i byl bez plytki, to bym go kupowal. Wczesniej po prostu nie mialem pojecia jakim pismem jest Reset, nie mialem w reku zadnego numeru. Byc moze gdybym znal go wczesniej, to kupowalbym jeszcze przed upadkiem. Tak czy tak, pismo \"o wszystkim i  troche o grach\" zadowoliloby mnie.                    

Offline balky

  • +
  • Wiadomości: 53
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-09-10 (Śro), 17:13 »
mi tez sie wydaje, ze pismo by upadlo... bo teraz to tylko plytki sie licza, screeny na maxa i w ogole nie te klimaty co wtedy.... moze kiedys bedzie znowu lepiej :)                    
But though we strike at you from the shadows, do not think that we lack the courage to stand in the light

°

Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-09-11 (Czw), 02:32 »
Watpie, aby bylo lepiej.
Jesli SGK calkiem padnie, to bedzie oznaczac, ze na rynku zostalo miejsce tylko dla CDA i pism w stylu clicka, czy virusa_. :/                    
...

Offline MephiR

  • +
  • Wiadomości: 235
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:03 »
Reset miałby o wiele większą szansę na przetrwanie teraz niż dawniej. Teraz reset uzyskał rangę \"legendy\", dużo więcej osób go zna, osoby które się z nim zetkneły dobrze go wspominają i wszystkim \"młodym\" graczom starają się go pokazać. Wystarczyło by przeprowadzić dobrą kampanię reklamową (napewno serwisy o grach itp. wspomogłyby kampanię za darmo), a \"masy\" by się na niego rzuciły :) Najpierw byłby bez płytki, za bardzo niską cenę, aby każdy mógłby się przekonać o jego \"smaku\", a puźniej wprowadzić \"Reset\" i \"Reset CD\", po trochę wyższej cenie z dużą ilością rzeczy na płycie :)
To miejsce na twoją reklamę. Wykup je już dziś!

Offline Ald

  • Moderator
  • +
  • Wiadomości: 581
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:43 »
Mimo wszelkich sprzecznosci,
mimo wszelkich przeciwnosci,
ja trwam w zamyslnosci
do tej mosci
wielce interesujacej publicznosci
ktora sobie rosci
ze Reset juz nie zagosci (w wirtynach kioskow)  :devil:

Fakt faktem pogania, bez jednego zdania (analizujac wypowiedzi uzytkownikow na forum) ze Reset mialby dosc duze szanse na zawojowanie rynku.

I tu sie zgadzam i podpisuje oburacz  :-D
Ale najpierw trzeba by bylo cos zrobic by troche rozruszac trupa, ale od czego sa Ci panowie o bladej cerze w czarnych ubrankach  :twisted:

Jednak jak narazie nie przypuszczam, ze Zin przeksztalcilby sie (bynajmniej nie teraz) w piekne pisemko (papier i farba....  to jest to  :wink:  ) w cenie takiej a nie innej, ale oferujacej cos wiecej niz tylko gry.
Oferujacej ciekawe tresci okologrowe, niezwiazane z grami i zupelnie \"odlotowe\" nie zwiazane z nasza rzeczywistoscia  :shock2:   :lol:

Za to Reseta cenilem, i gdyby znow sie pojawil, to z reka na sercu od razu zamowilbym prenumerate (no chyba ze poszczescilo by sie naszemu projektowi az tak bardzo, ze i nasza skromna \"rasnaja zaloga akcyjna\" miala by mozliwosc, gdzie tam... zaszczyt wspoltworzyc to pismo  :devil:  ).... Hmmmmm jak narazie to tylko marzenia scietej (oby nie  :wink:  ) glowy

Ale kto wie, kto wie..... a nuz widelec moze cud sie stanie, i wrescie wypowiem to wyzwanie, ze na zawolanie polece kupic to co cenilem.... Resecie ojczyzno moja, tys jest jak zdrowie, ten sie tylko dowie kto cie stracil.......

Pozdro 4 all  :-D                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:51 »
Cytuj
Reset miałby o wiele większą szansę na przetrwanie teraz niż dawniej. Teraz reset uzyskał rangę \\\"legendy\\\", dużo więcej osób go zna, osoby które się z nim zetkneły dobrze go wspominają i wszystkim \\\"młodym\\\" graczom starają się go pokazać. Wystarczyło by przeprowadzić dobrą kampanię reklamową (napewno serwisy o grach itp. wspomogłyby kampanię za darmo), a \\\"masy\\\" by się na niego rzuciły :) Najpierw byłby bez płytki, za bardzo niską cenę, aby każdy mógłby się przekonać o jego \\\"smaku\\\", a puźniej wprowadzić \\\"Reset\\\" i \\\"Reset CD\\\", po trochę wyższej cenie z dużą ilością rzeczy na płycie :)

Top Secret w momencie powrotu na rynek miał DUŻO bardziej legendarną rangę i dużo więcej ludzi znało ten tytuł, a jakoś masy się nie rzuciły na niego. Reset nigdy nie był szczególnie popularny, a teraz nie przetrwałby nawet kilku numerów.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline MephiR

  • +
  • Wiadomości: 235
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:57 »
Cytuj
Top Secret w momencie powrotu na rynek miał DUŻO bardziej legendarną rangę i dużo więcej ludzi znało ten tytuł, a jakoś masy się nie rzuciły na niego. Reset nigdy nie był szczególnie popularny, a teraz nie przetrwałby nawet kilku numerów.

Jakoś nie widziałem, aby był gdziekolwiek reklamowany, a on sam był cieniutki jak virus_, więc się nie dziwię, że ponownie upadł :(                    
To miejsce na twoją reklamę. Wykup je już dziś!

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-09-11 (Czw), 21:12 »
To dziwinie patrzyłeś. Reklamy leciały w TV i można je było zobaczyć w wielu gazetach. Nie była to wielka kampania reklamowa, ale z pewnością BYŁ reklamowany. A że był cienki - zobacz jaki cienki jest GameStar. A ukazuje się.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Mr_Death

  • Gość
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-09-12 (Pią), 23:16 »
Jakby Reset wyszedł na rynek, to byl by to też szok dla ludzi czytajacych tylko takie cos jakim jest Cd-Action i Click, przyzwyczajeni sa juz do dennych i nudnych recek z mnóstwem bezsensownych srkinuf z jakiejs betty gry etc. Mieli by turnosci z przystowosawniem sie do takiego klimatu. A ci co kiedyś czytali Reseta, może by kupili może by niekupili, zalezy jak ich droga z gazetami komputeorwymi sie ulożyła... i do czego oni juz przywykli :(

A ja tylko powiem ze... Jak znowu zacznie sie temat o CDA to pozabijam na wszelkie mozliwe sposoby. tym                    

AgentM

  • Gość
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-09-24 (Śro), 18:13 »
wiec zaczynam o CDA! buhahahahahahahaha  :twisted:
z cda to taka sprawa, ze to bezwzgledny stereotyp jak oni to tam nudno pisza itd.
caly prymitywizm polega na tym, ze pisza wlasnie tylko o grach! za malo odmiany, lecz pismo jest wlasnie przeznaczone dla graczy, ktorzy czesto nie widza nic wiecej na tym swiecie poza graniem! i to glownie czytelnicy sciagaja poziom!
znam niejeden serwis o grach, ktory dosc dobrze pisze, ale jak w rubryce komentarze zaczynam przegladac posty czytelnikow to mnie doslownie odmozdza i zaczynam sie slinic, poniewaz moj mozg stara sie dopasowac do poziomu postow! no i wyglada na to, ze poziom iq ich autorow prawie dorownuje rozwielitce!

co do Resetu to chyba nistety wlasnie dzieki wyzej wymienionym ludziom pewnie by nie poistnial dlugo na ryku growym...  :(
zapewne i tak zaczeliby dostawac maile i listy typu: \"kiedy dacie max payne\" na cdka\" lub \"czemu nie macie cdka? wszystkie dobre pisma maja i jak nie zamiescicie cdka to nie bede was kupowal\" no i na koniec \"kurde co to do *** te odloty! ja chce o grach! wiecej recek i wiecej pelnych wersji\" i won z tymi *** odlotami!!!\"
mam nadzieje, ze marny ze mnie jasnowidz...                    

pasqd

  • Gość
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #14 dnia: 2005-08-16 (Wto), 20:50 »
A gdyby Kurt Cobain sie tak bardzo nie zaprzyjaznil ze swoim shotgunem to czy Nirvana bylaby caly czas tak popularna? Watpie... zreszta, glupio by wygladala na drugim miejscu za 50 centem...

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #15 dnia: 2005-08-16 (Wto), 23:21 »
Cytuj
A ja popieram zdanie martina. Wydaje mi sie, ze lud jest doroslejszy o te dwa lata :), czyli czesciowo zdjal klapki ze swoich oczu.
[snapback]40813[/snapback]
No niestety miałem prawie tak samo. Miałem może jeden czy dwa resety a jako, że dostałem dopiero kompa to szukałem (uwaga) jakieś gazetki z płytą co by go przetestować. Padło na Reseta i na płycier się skonczyło. To był błąd  :phpbb_icon_rolleyes: . Dzis, podejrzewam, że gdybym zobaczył "Reset" za szybka w kiosku to dla samego podratowania honoru i ciekawości bym kupił :)
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

Offline ornit

  • +
  • Wiadomości: 24
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #16 dnia: 2005-08-17 (Śro), 09:09 »
A ja kupowalem Reseta od samego poczatku do konca. Tylko nie potrafilbym dzisiaj wytlumaczyc dlaczego to robilem. To bylo przeciez pismo o wszystkim i o niczym, dlatego skonczyli w ten a nie inny sposob <_<

Offline Gonzo

  • +
  • Wiadomości: 750
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #17 dnia: 2005-08-17 (Śro), 11:01 »
Ja też kupowałem, bo to przecież młodszy brat Sikreta. Reset był robiony w wyraźną wizją i zapałem do samego końca. I tak sporo wytrwał na rynku.

btw. i to Reset umieścił na krążku najlepszą grę, jaką kiedykoliwke dołączyli do pisma: Gabriel Knight  :ppk_thumb:
« Ostatnia zmiana: 2005-08-17 (Śro), 11:02 wysłana przez Gonzo »

Dzień dobry! A gdybyśmy się nie widzieli, dobry wieczór i dobranoc!
"Ceterum censeo Carthaginem esse delendam." Kato Starszy
I saw marihuana in the Yellowstone Park![/color]

Offline ornit

  • +
  • Wiadomości: 24
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #18 dnia: 2005-08-17 (Śro), 13:39 »
Cytuj
btw. i to Reset umieścił na krążku najlepszą grę, jaką kiedykoliwke dołączyli do pisma: Gabriel Knight  :ppk_thumb:
[snapback]114111[/snapback]
Heh, wolalem Fallout1 i 2 z CD-Action (kupilem to kilka razy w zyciu :^^.: )

Offline RazielOne

  • +++
  • Wiadomości: 2 222
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #19 dnia: 2005-08-18 (Czw), 08:35 »
popieram pana wyżej  :.^^:
oGame wyszera musk

Offline Domator

  • ++
  • Wiadomości: 1 402
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #20 dnia: 2005-08-18 (Czw), 09:01 »
Cytuj
btw. i to Reset umieścił na krążku najlepszą grę, jaką kiedykoliwke dołączyli do pisma: Gabriel Knight  :ppk_thumb:
[snapback]114111[/snapback]
Eeee tam. Wolę nr CDA z Leisure Suit Larry  :phpbb_icon_cool:
Wtedy tych od pornografii zebrano w krematorium

rostek

  • Gość
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #21 dnia: 2005-09-10 (Sob), 02:11 »
Gabriel Knight jest cudowna gra. Moja ulubiona przygodowka!

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #22 dnia: 2005-09-10 (Sob), 11:43 »
0wnage płytowy to zrobił pierwszy NTS z Thief'em 1ką.

Thief... NGHR.
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #23 dnia: 2005-09-10 (Sob), 12:34 »
ale zjebali filmy polskimi napisami

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #24 dnia: 2005-09-10 (Sob), 13:00 »
Tru, to jedyny fail - ale przynajmniej to angielska wersja i tylko pacz spolszczający jest na płycie ;) .
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

PKP

  • Gość
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #25 dnia: 2005-09-12 (Pon), 16:57 »
Dla mnie rzadzi Warcraft 2, ktorego kiedys dalo CDA. Nie ma bata, to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek zawitala do pisma o grach w Polsce. Niemcy maja lepiej, bo kiedys w empiku widzialem bodajze PC Games CD i PC Action- obie z tego samego miecha, w jednej Starcraft, a w drugiej Brood War. Ehhh, tym to sie trafilo. Ale juz chyba o tym, gdzies pisalem :P (chyba na starym PPK nawet...).

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #26 dnia: 2005-09-12 (Pon), 17:05 »
Warcraft 2 też konkretny - ale gdyby dali Dune 2 kiedyś, zmieniłbym nominację :twisted:
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda

Offline Ald

  • Moderator
  • +
  • Wiadomości: 581
Gdyby Reset istnial...
« Odpowiedź #27 dnia: 2005-09-18 (Nie), 17:23 »
Cytuj
Dla mnie rzadzi Warcraft 2, ktorego kiedys dalo CDA. Nie ma bata, to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek zawitala do pisma o grach w Polsce. Niemcy maja lepiej, bo kiedys w empiku widzialem bodajze PC Games CD i PC Action- obie z tego samego miecha, w jednej Starcraft, a w drugiej Brood War. Ehhh, tym to sie trafilo. Ale juz chyba o tym, gdzies pisalem :P (chyba na starym PPK nawet...).
[snapback]116849[/snapback]


Z tym, ze niemcy do czego sie nie dotkna, to lokalizuja... Dla nich moze to dobre (choc ja bym nie wytrzymal, jakby wszystko bylo tlumaczone na polski), ale dla mnie kompletnie nie strawne. Przyklad? Hellsing [anime] ogladane w oryginale (japonski z eng hardsubami!!) a pozniej na Vivie niemieckiej po niemieckiemu - wynik? bleh! dla ver. DE

To samo z innymi anime, ale dajmy jeszcze na przyklad show "Celebrity Deathmatch" na niemieckiej MTV - przetlumaczyli to, puscili ze 3 odcinki i nagle wrocila wersja angielska + suby niemieckie - widac ktos sie oburzyl jak uslyszal Diamonda i Gomeza "auf Deutsch" xD (nie wspominajac juz o glosie sedziego - ktory rulz! :P )

Brrrr... na sama mysl o zlokalizowanym StarCrafcie ciarki mi po plecach przechodza... Ale fakt faktem ze takie gierki mogliby w Polsce dawac ^^ . A i odnosnie gier wydanych u nas : Fallout 1 & 2 to jest miod! Warcraft tez zreszta... Nie wspominajac juz o DeusEx'ie - to sa moje ukochane perelki, ktore zajmuja honorowe miejsce na piedestale  :ppk_zasliniony:

BTW wietrze tutaj maly OT  :P
« Ostatnia zmiana: 2005-09-18 (Nie), 17:34 wysłana przez Aldaris »