Autor Wątek: Banki  (Przeczytany 2209 razy)

Offline Ssendas

  • ++
  • Wiadomości: 1 106
Banki
« dnia: 2005-04-22 (Pią), 11:21 »

jedyne czym sie kieruje to : ktory bak ma najlepsze warunki na 'nieregularne dochody' i czy moze przyjmowac wplaty z 'western union' co jest dla mnie baaardzo wazne .
pracocholik? nie! wyplatocholik.

Offline Carnagge

  • +
  • Wiadomości: 453
Banki
« Odpowiedź #1 dnia: 2005-04-22 (Pią), 12:12 »
Ja mam Inteligo i jest spoko, wysokie oprocentowanie, 1zl miesiecznego utrzymania konta z karta i pewny bank bo PKO BP. Co do wplat z zachodu to nie wiem ale raczej na pewno - przeciez dajesz numer konta i nie ma roznicy czy jestes w Pakistanie czy w Polsce a pieniazki przelewaja wg numeru ;)

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Banki
« Odpowiedź #2 dnia: 2005-04-22 (Pią), 15:34 »
Broń boże unikaj wszystkiego, co ma cokolwiek wspólnego z PKO BP. Inteligo było dobre dopóki nie zostało przejęte przez PKO a teraz coraz bardziej kombinują ile jeszcze kasy wyciągnąć. Pozatym mam awersje do państowych molochów.
Już prędzej się np. ING zainteresuj.


I chuj

Offline Ascot

  • Patrycjusz
  • ++
  • Wiadomości: 1 818
Banki
« Odpowiedź #3 dnia: 2005-04-22 (Pią), 16:36 »
Albo CITIBANKIEM, co nie Pshemozz?? :D

A ja mam Inteligo i jest OK.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Banki
« Odpowiedź #4 dnia: 2005-04-22 (Pią), 19:38 »
inteligo roxior. i ma swietne visy electron ktore sa w necie traktowane jak prawdziwa visa (mozna sobie zakupy robic na zachodzie)

Offline T O R C H I O

  • ++
  • Wiadomości: 1 509
Banki
« Odpowiedź #5 dnia: 2005-04-23 (Sob), 02:45 »
HA, temat co co jakis czas przegladam... bo mnie to dosc interesuje (mam konto od 15 roku zycia)
najlepszymm narazie i takim co mi by osobiscie odpowiadal to jest Fortis Bank Polska SA (bezplatna wyplata z kazdego bankomatu na swiecie podkreslam KAZDEGO)

z takich tamnszych a tez fajnych bankow to polecam mBank albo milenium (ze wskazaniem na ten pierwszy)
Osobiscie naraze mam konto Student w BZ WBK i jestem wmiare zadowolony (nie ma oplat i to kest wazne)
Polecalbym rowniez ING Bank Śląski ... taki typowy bank poprostu ...
jeszcze niedawno świat mógł być ocalony, dziś jest inaczej ...

Offline Daarth

  • +
  • Wiadomości: 563
Banki
« Odpowiedź #6 dnia: 2005-04-23 (Sob), 10:32 »
hmm a ja polecilbym Raiffeisen bank polska (czy jak to sie tam pisze:D) koszt utrzymania: konto z visa elektron 10 z normalna visa 20 zeta i debet 1000 zyla (niedawno zakladalem to jeszcze pamietam) wyplaty z bankomatow: 1 złoty (za free tylko z firmowych) no i mozna miec konto lokacyjne za darmo.

jesli chodzi o pko bp to podzielam zdanie pshemozza => im dalej tym lepiej :D
Telewizja nie kłamie! Uwierzcie reklamie :D | Użytkownik KONNEKT'a klienta GG |  JID: daarth@jabber.aster.pl

Offline kYuba

  • +
  • Wiadomości: 967
Banki
« Odpowiedź #7 dnia: 2005-04-23 (Sob), 15:53 »
ja musze sobie dosyć szybko założyć konto w jakimś baku, bo trzeba będzie World Of Warcraft opłacać. Więc co jest najlepsze? ING? ("zajefajnie tato" LOL :P)


Offline T O R C H I O

  • ++
  • Wiadomości: 1 509
Banki
« Odpowiedź #8 dnia: 2005-04-23 (Sob), 17:55 »
proponowalbym ING
ewentualnie mBank
jesli by ci odpowiadalo to moge polecic BZ WBK(minimalne oplaty bezpieczne korzystanie z netu - przelewy zdefiniowane, za oplata token)
ino nie mozna wiecej niz 30 tysiecy na raz wyplacic (ale takie cos to rzadkie operacje... wiec w sumie OK)
jeszcze niedawno świat mógł być ocalony, dziś jest inaczej ...

Offline RioT

  • Blogger|Konsolowiec|Agent
  • +++
  • Wiadomości: 2 299
Banki
« Odpowiedź #9 dnia: 2005-04-23 (Sob), 18:09 »
Bank oferujązy zwykłą Visę, bo electronem nie można placić w sieci, chyba, że ma "wypukły" nadruk.

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Banki
« Odpowiedź #10 dnia: 2005-04-23 (Sob), 19:03 »
pokaz mit aki bank ktory da ci vise klasik jak ne masz stalego dochodu :P

Offline Carnagge

  • +
  • Wiadomości: 453
Banki
« Odpowiedź #11 dnia: 2005-04-23 (Sob), 22:05 »
No to chyba Inteligo wlasnie taka daje. Ja nie mam stalego dochodu, w ogole przeciez nie pracuje :P A moge karta Inteligo placic w necie (nie jest wypukla ale Inteligo to wyjatek i jako jedyne nie sa wypukle) i nabijac sobie debet do kilku tysiakow...

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
Banki
« Odpowiedź #12 dnia: 2005-04-24 (Nie), 15:40 »
no zgadza sie, mowilem ze mozna nia w necie, ale to nie clasic tylko electron mimo wszystko

Offline Victor

  • ++
  • Wiadomości: 1 413
Banki
« Odpowiedź #13 dnia: 2005-04-24 (Nie), 18:36 »
Ja mam eurostudenta w PKO BP i nienarzekam ale chyba przeskocze do ING

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Banki
« Odpowiedź #14 dnia: 2005-04-24 (Nie), 20:29 »
Jeszcze raz się powtórzę. Z dala od PKO BP. Mówię Wam to jako osoba, która przez rok pracowała w bankowości ;)
« Ostatnia zmiana: 2005-04-24 (Nie), 20:30 wysłana przez pshemozz »


I chuj

Offline Kore

  • +++
  • Wiadomości: 2 367
  • Zdegustowany.
Banki
« Odpowiedź #15 dnia: 2005-04-25 (Pon), 16:43 »
Cytuj
jedyne czym sie kieruje to : ktory bak ma najlepsze warunki na 'nieregularne dochody' i czy moze przyjmowac wplaty z 'western union' co jest dla mnie baaardzo wazne .
[snapback]99813[/snapback]
Mbank - 0 kosztów, bez karty wiza klasik, ale de beściak jest jak chcesz mieć dobre konto, z minimum kosztów (wpłaty, prowadzenie) itd...

Offline Victor

  • ++
  • Wiadomości: 1 413
Banki
« Odpowiedź #16 dnia: 2005-04-25 (Pon), 21:29 »
wiem że pko to syf ale do odziału mam tylko 120metrów i niechciało mi się iśc dalej