Autor Wątek: Stare avatary  (Przeczytany 29197 razy)

Offline McBoss

  • +
  • Wiadomości: 448
Stare avatary
« dnia: 2003-04-17 (Czw), 10:44 »
Byl chyba taki topic na strym forum, ale niech odzyje, niech bedzie :)

przy tej okazji ze zmieniam sobie Avatara zakladam ten topic i niech kazdy kto ma zamiar zmienic swojego avatarka niech tutaj zalaczy starego :D

oto moj stary


a nowy jest na lewo hehe ;)                    
. . . [ | ] . . .

Anonymous

  • Gość
Stare avatary
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-04-17 (Czw), 18:55 »
ja stracilem swojego dawno :(                    

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Stare avatary
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-04-17 (Czw), 21:56 »
Aha, jak ktoś znowu zmieni avika, to zamiast nowego posta niech wrzuca starego do poprzedniego posta :)                    


I chuj

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-04-18 (Pią), 10:45 »
Cytuj
ja stracilem swojego dawno :(

Tak wygladal stary avek JOKERA:


Narazie swoich tu nieumieszczam bo niespieszy mi sie za zmienianiem avika.                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Stare avatary
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-05-11 (Nie), 15:26 »
Tak sobie pomyślałem, że zachowam moje avatary dla potomności :wink:

Pierwszy:


I drugi:


Trzeci bez przeróbek:


Po pierwszej przeróbce:


I ostateczna wersja:


A to mój historyczny już avatar ze starego FTS:
                   
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-05-11 (Nie), 16:39 »
Od dlugiego czasu staralem sie zmienic avatarka. Nie to zeby ten stary mi sie nie podobal... Jakiejs zmiany chcialem. W koncu sie dorobilem :) Efekt widac pod moja ksywka. Dobry avek? Ktory lepszy stary czy nowy? BO mi sie troche jednak bardziej podoba ten stary, wiec jak mi sie ten niespodoba to po jakims czasie wroce do niego.

Oto pierwowzor mojego starego avka. Byl duzo razy ulepszany...



Az w koncu postanowilem zrobic go od nowa:

« Ostatnia zmiana: 2007-04-15 (Nie), 09:28 wysłana przez Steffek »

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Stare avatary
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-05-11 (Nie), 17:18 »
steffek ---] nowy lepshy ;) ten z duchem ;)                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-05-11 (Nie), 19:18 »
Cytuj
steffek ---] nowy lepshy ;) ten z duchem ;)


No tez mi sie nawet podoba. Tylko wqrza mnie troche ten miecz... Bede go musial ulepszyc...                    

Offline Piotrass

  • +
  • Wiadomości: 840
  • Podpułkownik
Stare avatary
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-05-11 (Nie), 19:26 »
zamiast miecza daj jakiś tasak :D:D hehehe                    
Come get some!

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-05-11 (Nie), 20:51 »
o widze ze wielu czesto zmienia...                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Crask

  • ++
  • Wiadomości: 1 599
  • Papapishu
Stare avatary
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-05-16 (Pią), 12:18 »
Na tym forum jeszcze avka nie zmieniałem (no chyba żeby liczyć dyngusowy), ale na poprzednim miałem dwa inne, ot one:


Stary, dobry Lord Soth, mój pierwszy i najdłuższy stażem avatar.


Alexander Anderson, ten sam co na aktualnym.                    
"Obvious with hindsight !"

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-05-16 (Pią), 12:31 »
Crask o ile pamietam to jeszcze pod koniec starego forum miales tego ava co teraz...                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
Stare avatary
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-05-16 (Pią), 15:09 »
Wg mnie to ten stary anderson był jakiś fajniejszy.                    

Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
Stare avatary
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-05-16 (Pią), 21:23 »
O to mój jeszcze nie taki stary emblemat. Resztę utraciłem.

                   

Offline JayZeus

  • +
  • Wiadomości: 724
Stare avatary
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-05-16 (Pią), 21:24 »
I tak Bender jest najfajowszy...  Ja jeszcze swojego avka nie zmieniałem.  Dodałem jednak nowy sig...                    
Ja was kurwa schłopię!!!


Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
Stare avatary
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-05-17 (Sob), 01:10 »
Który strasznie wolno mi się ładuje.
Zawsze na samym końcu...
Słaby ten serwer.                    
...

Offline JayZeus

  • +
  • Wiadomości: 724
Stare avatary
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-05-17 (Sob), 01:28 »
Eeee idź pan... Sig zajmuje tylko 24kb.  A serwer jest szybki, bo sam wczoraj ściągałem 300 kb/sek.  Nie narzekać!  Wejdze w cache i po kłopocie.  Ważne, że fajosko wygląda :D                    
Ja was kurwa schłopię!!!


Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Stare avatary
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-05-17 (Sob), 10:36 »
Kurde a ja straciłem swojego avatara ze starego forum TS\'a :cry: .                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
Stare avatary
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-05-17 (Sob), 16:39 »
Uff, ja tyle tego miałem że aż się zakręciłem i powróciłem do starego dobrego ognia. :D

Nie pokażę tu swoich, bo po prostu tyle tego było że pogubiłem połowę. :hihi:                    
...

Offline kpsk

  • +++
  • Wiadomości: 2 268
Stare avatary
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-05-18 (Nie), 15:39 »
A mój stary był nie statyczny, a ostani to ten:

Ale teraz ma już full animowany i kolorowy :D                    

Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
Stare avatary
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-05-18 (Nie), 23:43 »
-]kpsk  
nie dość ,że muscle car to jeszcze lowrider ..hohohoho
(na starym forum był nawet temat-osobny o lowride.. ehh).                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline kpsk

  • +++
  • Wiadomości: 2 268
Stare avatary
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-05-19 (Pon), 15:05 »
Tak właśnie najlepeij! 2 w 1 :D
Tak, pamiętam tamten temacik :D , cieszył sie popularnością ...                    

Offline Flecik

  • Bogini-Dziecko
  • ++
  • Wiadomości: 1 223
Stare avatary
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-05-19 (Pon), 15:08 »
Cytuj
Wg mnie to ten stary anderson był jakiś fajniejszy.

... ale ten nowy bardziej pasuje do charakterku Craska :P  :wink:                    
Forever isn't an amount of time, but a place in your heart.

Offline Ssendas

  • ++
  • Wiadomości: 1 106
Stare avatary
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-05-19 (Pon), 17:00 »
zaraz, na starym forum mialem ava zrobiony z buttona... chyba go kiedys poszukam. szkoda nie chcial mi sie animowac                    
pracocholik? nie! wyplatocholik.

Offline waldeusz

  • +
  • Wiadomości: 221
Stare avatary
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-05-20 (Wto), 09:44 »
Poddajac sie manii ujawniania przez uzytkownikow forum swoich facjat zdecydowalem sie na zmiane avatara. Ku pamieci umieszczam ponizej mojego starego avka.

_______

P.S. Co sadzicie o nowym?                    

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Stare avatary
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-05-20 (Wto), 10:16 »
Kurde dziwnie to wygląda. Jakoś tak nie swojo, nie wiem może byłem już przyzwyczajony do tego klauna :lol: .                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Crask

  • ++
  • Wiadomości: 1 599
  • Papapishu
Stare avatary
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-05-20 (Wto), 10:38 »
Cytuj
Crask o ile pamietam to jeszcze pod koniec starego forum miales tego ava co teraz...

Niemożliwe, tego co mam teraz zrobiłem jak forum TS\'a wydawało już ostatnie tchnienia, zadebiutował na forum Sikretii. Na pierwszym forum do końca miałem starego Andersona.

Cytuj
Wg mnie to ten stary anderson był jakiś fajniejszy.


Cytuj
... ale ten nowy bardziej pasuje do charakterku Craska  


Sugerujesz że dla tego że tu Anderson wygląda na większego psychopatę ten bardziej do mnie pasuje  ??? Poczułem sie doceniony :D Może nawet zainwestuje w okągłe brylki :D                    
"Obvious with hindsight !"

Offline waldeusz

  • +
  • Wiadomości: 221
Stare avatary
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-05-20 (Wto), 13:34 »
Cytuj
Kurde dziwnie to wygląda. Jakoś tak nie swojo, nie wiem może byłem już przyzwyczajony do tego klauna :lol: .


Sam sie zaczalem zastanawiac czy nie wrocic do starego. W koncu mialem go jeszcze na starym forum TS. Jakby nie bylo to kawal historii :)

_________

Poniewaz nowy nikomu sie nie spodobal (lacznie ze mna) wracam do starego i koniec. Zadnych zmian w przyszlosci. Niech zyje konserwatyzm. Precz z rewolucja :-D                    

Offline josh

  • DKMiści
  • +
  • Wiadomości: 814
Stare avatary
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-05-20 (Wto), 16:58 »
waldeusz--] myślę, że jednak tamten stary był fajniejszy-a ja będę twardy i avatara nie zmienię ja go mam już od przed wojny... :wink:                    
"...chociażbym chodził ciemną doliną zła się nie ulęknę..."
S.P.P.U.F. || Jedi Temple || D.K.M. || Bloody Beets Clan
BBC Lives! Stay Tuned! Reactivation will come!

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Stare avatary
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-05-20 (Wto), 17:26 »
Ja też miałem wrócić do mojego avka z FTS (tego handdrawn), ale ta Murzynka mi tak strasznie przypasowała, że zostanie na dłuuuugo. Be scared.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Stare avatary
« Odpowiedź #30 dnia: 2003-05-20 (Wto), 17:34 »
to jest murzynka? :shock2: ;P ja myslalem ze facet ;P ja jush tesh nie zmienie ;]                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #31 dnia: 2003-05-20 (Wto), 18:06 »
a ja mialem takie min. :
http://free.of.pl/i/igrok/avy.jpg

Pamietacie moze adres takiej niemieckiej strony z avatrami? Ktos kiedys go podal na starym forum. Zdaje sie ze czarny z niej ma swojego avatora?                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline rednar

  • +
  • Wiadomości: 448
Stare avatary
« Odpowiedź #32 dnia: 2003-05-20 (Wto), 18:08 »
tak ;) zgadza sie ;) www.avatarpage.de albo avatarspage.de ;] prosze bardzo :P                    
tu kiedys bedzie moja elo jol w pompke sygnatura

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #33 dnia: 2003-05-20 (Wto), 18:10 »
O dzieki, dlugo jej szukalem... widze ze zmienili dizajn...                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Stare avatary
« Odpowiedź #34 dnia: 2003-05-20 (Wto), 20:18 »
No i zmieniłem avka, jak wam się podoba nowy? A oto mój \"stary\", pokaże go w całości(zanim go przerobiłem): . Pokazałem go w całości, dlatego że nie mam gdzie umieścić przeróbki :lol: .                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Stare avatary
« Odpowiedź #35 dnia: 2003-05-20 (Wto), 20:24 »
Cytuj
to jest murzynka? :shock2: ;P ja myslalem ze facet ;P ja jush tesh nie zmienie ;]

Obejrzyj teledysk Aphex Twina p.t. Windowlicker to się przekonasz, że to Murzynka. :lol:

I nie napisałem, że nigdy nie zmienię, tylko, że dłuuugo nie zmienię. To spora różnica :wink:                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #36 dnia: 2003-05-21 (Śro), 11:23 »
Zauwazylem, ze dosc duzo udzi pogubilo avki... Jezeli chcielibyscie je odzyskac, slijcie do mnie msg. Zobacze co da sie zrobic. Ale pamietajcie ZADNEJ POLICJI!                    

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Stare avatary
« Odpowiedź #37 dnia: 2003-05-21 (Śro), 16:40 »
kujde, wszyscy zmieniaja avatarki. Ale ja pozostane przy swoim starym


(APEL: ludzie! pogubic sie mozna!)                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #38 dnia: 2003-05-21 (Śro), 18:57 »
No fakt czestotliwosc zmian avatora jest tu wysoka, alo moze to i obrze... czasem niektore sa naprawde swietne... grimson fajny ten nindż ;)                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Flecik

  • Bogini-Dziecko
  • ++
  • Wiadomości: 1 223
Stare avatary
« Odpowiedź #39 dnia: 2003-05-21 (Śro), 22:26 »
A mój jest moim pierwszym i na razie bynajmniej nie zamierzam go zmieniać ;p                    
Forever isn't an amount of time, but a place in your heart.

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Stare avatary
« Odpowiedź #40 dnia: 2003-05-22 (Czw), 10:17 »
mój w pewnym sensie też jest moim pierwszym
tyle, że po \"kilku\" przeróbkach
czasami próbuje sobie stworzyć nowego avka, ale dochodze do wniusku, że nie będe zmieniał o ten jest dla mnie charakterystyczny
mam wszystki swoje avki
może by tak zrobić temat, gdzie każdy wrzucałby swoje nieużywane dotąd avki? - ja już mam takich 5 - może komuś się przydadzą                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Flecik

  • Bogini-Dziecko
  • ++
  • Wiadomości: 1 223
Stare avatary
« Odpowiedź #41 dnia: 2003-05-22 (Czw), 10:20 »
Cytuj
może komuś się przydadzą

może i tak, ale ja osobiście nie chciałabym mieć avka cudzego pomysłu - mój jest mój.                    
Forever isn't an amount of time, but a place in your heart.

Offline Mati

  • +
  • Wiadomości: 259
Stare avatary
« Odpowiedź #42 dnia: 2003-05-22 (Czw), 12:30 »
no i w dodatku nie pasowalby juz do nicka... :D                    
Yestem który yestem.
Konsolowca wal z gumowca! ;)
gg: 3675256

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Stare avatary
« Odpowiedź #43 dnia: 2003-05-22 (Czw), 12:52 »
chodzi mi o całkiem nowe, atkie któych nie ma na forum
ja np. mam dwa razy już przez kogoś przerobionego avka                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Stare avatary
« Odpowiedź #44 dnia: 2003-05-22 (Czw), 21:15 »
No, dopiero, co nowego avka mam a już pierwszy update poszedł(made by Xtd :wink: ), oto jak wyglądał przed poprawką:
                   
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Stare avatary
« Odpowiedź #45 dnia: 2003-05-23 (Pią), 00:34 »
A ja jestem zawiedzony, nikt nie pochwalił mojego a tak się męczyłem w PSP i wycinałem po pikselu ładnie żeby transparentne było tło... [prowokacja] może pewnie jeszce nie wiecie z jakiej to gry jest? [/prowokacja]                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Stare avatary
« Odpowiedź #46 dnia: 2003-05-23 (Pią), 01:50 »
Biernath mnie sie bardzo spodobal, odrazy spostrzeglem ze jest fajnie wyciety no i fajny obrazek (co to za perk? :])... nie bylo cie wczesniej to zapomnialem :D                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Geborn

  • +
  • Wiadomości: 191
Stare avatary
« Odpowiedź #47 dnia: 2003-05-23 (Pią), 06:48 »
Oto mój pierwszy i do dzisiaj jedyny avatar... Jednak idąc z duchem czasu postanowiłem troszkę zmienić wizerunek... (popatrz w lewo... w drugie lewo... :D ) Mam nadzieję, że wam się spodoba...


P.S. Nadal uwielbiam Star Wars, po prostu posłałem Mace\'a Windu na zasłużony odpoczynek.                    
Tamci się zachwiali i upadli, a my stoimy i trwamy... Ps 20, 9

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Stare avatary
« Odpowiedź #48 dnia: 2003-05-23 (Pią), 07:40 »
gramisan i geborn zamiast pokazać avatara, pokazali mi napis
\"HELLO THIS AVATAR IS HOSTED BY AVATARPAGE.DE PLEASE ULPOAD THESE ORGINAL GRAPHIC ON YOUR DcośtamN SERVER.THX\"                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #49 dnia: 2003-05-23 (Pią), 07:44 »
Cytuj
gramisan i geborn zamiast pokazać avatara, pokazali mi napis
\"HELLO THIS AVATAR IS HOSTED BY AVATARPAGE.DE PLEASE ULPOAD THESE ORGINAL GRAPHIC ON YOUR DcośtamN SERVER.THX\"


Ja ten napis widze tylko u Gerborna                    

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Stare avatary
« Odpowiedź #50 dnia: 2003-05-23 (Pią), 08:30 »
A ja tylko u gramisana... :huh:                    


I chuj

Offline Flecik

  • Bogini-Dziecko
  • ++
  • Wiadomości: 1 223
Stare avatary
« Odpowiedź #51 dnia: 2003-05-23 (Pią), 09:58 »
Ja widze u obu... :?
 :?:  :!:  :?:                    
Forever isn't an amount of time, but a place in your heart.

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Stare avatary
« Odpowiedź #52 dnia: 2003-05-23 (Pią), 10:36 »
A ja u żadnego :?                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Pumbus

  • Inteligent forumowy
  • ++++
  • Wiadomości: 3 881
  • no wiki no pumbus
Stare avatary
« Odpowiedź #53 dnia: 2003-05-23 (Pią), 10:44 »
bo to się matrix zacina :?
pamięć już nie ta i jest zajęty spuszczaniem osób które się budzą :?                    
"Nikt nie powinien kwestionować wiary innych, bo żadna istota ludzka nie może oceniać dróg Boga."   ﻄ °ﮯﮦ

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #54 dnia: 2003-05-23 (Pią), 11:36 »
Wniosek jest prosty, ci z tej niemieckiej strony nie zycza sobie by ktos pokazywal ich avatarki w tym temacie bezposrednio z ich serwera :(                    

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Stare avatary
« Odpowiedź #55 dnia: 2003-05-23 (Pią), 12:13 »
Cytuj
Wniosek jest prosty, ci z tej niemieckiej strony nie zycza sobie by ktos pokazywal ich avatarki w tym temacie bezposrednio z ich serwera :(

No tak tylko, że niektórzy te avatary widzą a niektórzy nie. Ja na ten przykład widzę swój, ale za to Geborna już nie. Siły paranormalne czy co :roll: ?                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Steffek

  • +++
  • Wiadomości: 2 158
Stare avatary
« Odpowiedź #56 dnia: 2003-05-23 (Pią), 12:23 »
Ja na poczatku jednego nie widzialem a teraz nie widze dwoch.                    

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Stare avatary
« Odpowiedź #57 dnia: 2003-05-24 (Sob), 21:54 »
ja widze wszystko (to znaczy wszystkie avatarki)

Pumbus]] obiecales... :(                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Daarth

  • +
  • Wiadomości: 563
Stare avatary
« Odpowiedź #58 dnia: 2003-05-27 (Wto), 13:53 »
a ja nic nie widze. tzn zadnego :) moze to dlatego ze pracuje na Phoenix-sie                    
Telewizja nie kłamie! Uwierzcie reklamie :D | Użytkownik KONNEKT'a klienta GG |  JID: daarth@jabber.aster.pl

Offline GoRo

  • +
  • Wiadomości: 553
Stare avatary
« Odpowiedź #59 dnia: 2003-06-05 (Czw), 20:11 »
Ja też niedługo chyba zmienie avatarka.. chociaż mój obecny paintowy avatar dalej jest całkiem fajny (zupełniw  jak jego właściciel w rzeczywistości) :D

Aha - pytanie - jak umieścić obrazek, którego nie mam udostępnionego w necie, a jedynie na dysku między wierszami posta ?
Proszę o odpowiedź poniżej - albo o prywatną wiadomość :]                    
poprawność językowa SPPUFcizną XX wieku [gdzie sie podział ten temat?]
Krondor is real: Literature & Cyberspace & Your Own Story
DOSBox