Autor Wątek: pytanie dla ćwiczących sztuki walki:  (Przeczytany 5843 razy)

Offline maxav

  • +
  • Wiadomości: 87
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« dnia: 2003-10-16 (Czw), 18:14 »
Mam takie oto pytanie.Czy znacie strony ,polskie lub zagraniczne na których są pokazane ciosy i chwyty karate,ewentualnie innej sztuki walki.Jest mi to potrzebne ponieważ chce się nauczyć jako-takiej samoobrony a nie chce mi się ruszać tyłka na zajęcia :)
please o pomoc!                    
\"Nie staraj się zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe\"

Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-10-16 (Czw), 21:38 »
Cytuj
Mam takie oto pytanie.Czy znacie strony ,polskie lub zagraniczne na których są pokazane ciosy i chwyty karate,ewentualnie innej sztuki walki.Jest mi to potrzebne ponieważ chce się nauczyć jako-takiej samoobrony a nie chce mi się ruszać tyłka na zajęcia :)  
please o pomoc!


Po pierwsze: totalną bzdurą jest myślenie,że nauczysz się samoobrony z obrazków ;)
To tylko na filmach :D Wypowiadana kwestia: skąd tak umiesz się bić? Widziałem w kinie :D
LOL  :bigla:  :smasi:

To mniej więcej tak jakbyś  chciał się nauczyć karate z filmów hentai :hihi:
Nieporozumienie.
TYLKO I WYŁĄCZNIE praca i kontakt z trenerem oraz z partnerem daje efekty.

Wszystko inne to robota na marne, nie przynosząca żadnych efektów.

Wiem coś o tym,ponieważ trenuję karate od 3 lat.


A po drugie może byś ruszył jednak d... z fotela leniu patentowany i się gdzieś zapisał? Nauka nawet samoobrony to praca,praca i jeszcze raz praca przede wszystkim nad sobą.
Nawet najlepsze zdjęcia ci nie pomogą jeśli nie masz motywacji do jakiegokolwiek fizycznego wysiłku tyle ci powiem.                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline maxav

  • +
  • Wiadomości: 87
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-10-17 (Pią), 13:41 »
nie rusze :)                    
\"Nie staraj się zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe\"

Offline Genosha

  • +
  • Wiadomości: 120
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-10-17 (Pią), 14:49 »
Wiec niczego nie osiagniesz i o sztukach walki mozesz zapomniec. Szkoleniowki sa cos warte tylko jesli juz sie dosc duzo potrafi, dla poczatkujacego nie nadaja sie kompletnie.                    
Meditation on inevitable death should be performed daily - Hagakure

Stay rude, go Brazilians!!

Offline Kokeeno

  • ++
  • Wiadomości: 1 379
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-10-17 (Pią), 19:02 »
Nie ma szans nauczenie się czegokolwiek bez trenera i przeciwnika - po prostu tak się nie da - wcześniej ćwiczyłem samoobronę (różne techniki karate), potem judo - bez ogólnej sprawności nikt Ci nie da walczyć - przez pierwsze trzy zajęcia judo było TYLKO ćwiczenie padów, rozciąganie i biegi... A potem dopiero można było obserwować, zrozumieć i ćwiczyć (z partnerem, o którego trzeba dbać - bo jak popsujesz jednego, to nikt nie będzie chciał z Tobą ćwiczyć)...                    
"Live For The Moment"
Ólóbiony małpiszon Jedi Temple


Offline maxav

  • +
  • Wiadomości: 87
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-10-18 (Sob), 13:48 »
a jakie sztuki walki są najbardziej efektywne tzn. są najbardziej skuteczne (chodzi mi o szybką i skuteczną samooronę a nie przeciągające się pojedynki)                    
\"Nie staraj się zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe\"

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 953
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-10-18 (Sob), 14:01 »
Combat? Krafmaga?                    

Offline Kokeeno

  • ++
  • Wiadomości: 1 379
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-10-18 (Sob), 14:59 »
Cytuj
a jakie sztuki walki są najbardziej efektywne tzn. są najbardziej skuteczne (chodzi mi o szybką i skuteczną samooronę a nie przeciągające się pojedynki)


No jaki ludź - był już o tym topik - nie ma takiej sztuki walki, gdzie po dwóch, trzech latach intensywnego treningu byłbyś mastah of da ol mastah... Po prostu nie ma - żeby porządnie walczyć, trzeba minimum 10 lat i to niezależnie od sztuki walki...
Jeśli chodzi o krav magę, to może sprawdza się ona wśród izraelskich żołnierzy - ale nie zapominajmy, że tam każdy musi przejść długotrwałe przeszkolenie wojskowe...

Polecam krótką broń palną - tylko ciężko o pozwolenie - no ale skoro się już uparłeś robić karierę bandziora, to takowe nie będzie potrzebne...                    
"Live For The Moment"
Ólóbiony małpiszon Jedi Temple


Offline Genosha

  • +
  • Wiadomości: 120
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-10-18 (Sob), 16:32 »
Krav Maga to glownie swietny marketing. Najskuteczniejsze systemy to chociazby boks, boks tajski, sambo, brazylijskie jiu-jitsu, judo [z duzym naciskiem na ne-waza], zapasy [styl wolny], doce pares [jesli chcesz sie bic bronia a nie na gole lapy], karate shidokan, jet kune do i jeszcze pare innych.

KM, Bas-3, Defendo itp. to nie sztuki walki a systemy [tzw. combaty] i to przygotowane z mysla o wojsku. I tak przygotowany wojskowy uczy sie zabijac, a nie bronic. Swoja droga, dostalby niezly oklep od dobrego przedstawiciela styli, ktore wymienilem akapit wyzej.

Najbardziej skuteczne jak ktos juz zauwazyl to sa pistolety i koktajle molotova. Cwiczenie tylko pod katem samoobrony mija sie z celem. Lepiej isc na strzelnice.

A swoja droga, po kij ci taka wiedza skoro nie masz zmiaru ruszyc dupy na trening?

Kokeeno, z ta dekada treningu przesadziles. Znam swietnych zawodnikow z 4, 5 letnim stazem. Tyle, ze to jest 4, 5 lat cwiczenia po 5 razy w tygodniu. Na to trzeba poswiecic wiekszosc wolnego czasu i ogromny wysilek.                    
Meditation on inevitable death should be performed daily - Hagakure

Stay rude, go Brazilians!!

Offline maxav

  • +
  • Wiadomości: 87
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-10-18 (Sob), 18:27 »
fajnie wychodzi na to że jedyny sposób to kupienie sobie MP5 lub względnie Glocka.Ale dzięki za rady :)                    
\"Nie staraj się zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe\"

Offline Kokeeno

  • ++
  • Wiadomości: 1 379
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-10-18 (Sob), 18:53 »
Cytuj
fajnie wychodzi na to że jedyny sposób to kupienie sobie MP5 lub względnie Glocka.Ale dzięki za rady :)


Na peema w życiu nie dostaniesz w Polsce pozwolenia (no chyba, że myślisz o jakiejś atrapowatej wiatrówce), a każdy model Glocka troszkę kosztuje - nie ma bata - jak chcesz się nauczyć jakiejkolwiek samoobrony, to musisz ćwiczyć - z partnerem (może być też partnerka  :-D - podejdźmy od bardziej rozrywkowej strony)                    
"Live For The Moment"
Ólóbiony małpiszon Jedi Temple


Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-10-21 (Wto), 23:10 »
z partnerką jest bez sensu ,bo większość z \'nich\' chce udowodnić ,ze nie jest słabsza i przy pierwszej nadażającej sie okazji rzuci \'tobą\' (mną) z całej siły -lub wykozystujac odpowiednia technike ,wykona to jak najbrutalniej ,po czym powie (z uśmieszkiem): \'ooppss\'.  :evil:                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-10-21 (Wto), 23:23 »
Ale wtedy mozesz oddac i nikt nie wyleci z \"meski bokser\". :twisted:                    
...

Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-10-22 (Śro), 12:06 »
Cytuj
z partnerką jest bez sensu ,bo większość z \'nich\' chce udowodnić ,ze nie jest słabsza i przy pierwszej nadażającej sie okazji rzuci \'tobą\' (mną) z całej siły -lub wykozystujac odpowiednia technike ,wykona to jak najbrutalniej ,po czym powie (z uśmieszkiem): \'ooppss\'.  :evil:


Nieprawda ;) U mnie w sekcji jest sporo dziewczyn i nigdy nie miałem kłopotów ćwicząc z partnerką :-D

Może po prostu źle trafiłeś na herod kobitę :hihi:                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline Kokeeno

  • ++
  • Wiadomości: 1 379
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-10-23 (Czw), 22:08 »
Cytuj
Cytuj
z partnerką jest bez sensu ,bo większość z \'nich\' chce udowodnić ,ze nie jest słabsza i przy pierwszej nadażającej sie okazji rzuci \'tobą\' (mną) z całej siły -lub wykozystujac odpowiednia technike ,wykona to jak najbrutalniej ,po czym powie (z uśmieszkiem): \'ooppss\'.  :evil:


Nieprawda ;) U mnie w sekcji jest sporo dziewczyn i nigdy nie miałem kłopotów ćwicząc z partnerką :-D

Może po prostu źle trafiłeś na herod kobitę :hihi:


Bo trzeba dobierać wagowo  :-D - ja przez jakiś czas ćwiczyłem judo z kobietką ze 40 kilo lżejszą ode mnie - i nieźle musiałem się nagimnastykować, żeby jej wyszedł rzut (no co - też powinna mieć z tego ćwiczenia przyjemność, czyż nie?)  :-D                    
"Live For The Moment"
Ólóbiony małpiszon Jedi Temple


Offline -Pionier

  • +
  • Wiadomości: 213
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-10-25 (Sob), 22:45 »
Ja czwicze z SAVEREM razem  w sekcji i czwicze dłuzej od niego . razem jakby sie policzylo z 6 lat ... chcialbym dodoac ze siedzenie w fotelu nic nie da i golądanie glupich filmików .... a nawiązując do czwiczenie z partnerem z kazdym trzeba umiec ćwiczyc nawet z babom 40 kilo  czy ile tam jets ... poniewaz nie wiesz kiedy i gdzie wyskoczy ci taka baba lub inny kots i nie bedziesz sie umiał obronić poniewaz czwiczysz tylko ztym samym partnerem... Jest to bzdura .. maxav jesli chcesz sie czegos nauczyc lepiej rusz pupe  bo siedzenie w fotelu i czwiczenie w domu bez zadnych podpowiedzi nic  ci nie da ....                    
Peace love extasy

Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-10-30 (Czw), 22:41 »
Cytuj
Może po prostu źle trafiłeś na herod kobitę :hihi:

nie, nie to nie tak  :bigla:
mialem przyjemność (?), ćwiczyć z kilkoma i wszystkie nie mogły być (?) \"herod kobitami\"...
Cytuj
Bo trzeba dobierać wagowo (...)

i nie tylko wagowo, ćwiczyłem też z 160 cm\'ową partnerką i też nie jest łatwo (nikt nie mowił, że bedzie :wink: ) ....ja mam 192... wiec sami rozumiecie...                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline Cyprees

  • +
  • Wiadomości: 105
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-11-02 (Nie), 23:56 »
Keiran :
Cytuj
Combat? Krafmaga?

Pisze sie chyba Krav maga .. ale coz .

Fakt faktem ze Saver chodzi na karate :wink: znam go z widzenia tez kiedys tam chadzalem ( Pionier ty tez :lol: ) i tak jak reszta podkreslam ze jak nie pojdziesz na trening i nie zalapiesz w maske to sie niczego nie nauczysz.No pomysl sam :

Nauczysz sie z obrazkow a pozniej co ? Spotkasz typa na ulicy i walniesz taki tekst :

Morderca : Dawaj portfel smieciu
( wpisz swoj nick ) : wole zginac niz oddac
Morderca : no to walczmy
( wpisz swoj nick ) : okej ale nie w twarz i nie mocno , ok ?
Morderca : a czemuz to ?
( wpisz swoj nick ) : Bo ogladalem obrazki z Brucem Lee i jestem superekstramadafakaskillorroxor , ale nie doczytalem zaduzo
( wpisz swoj nick ) : zatrzymalem sie na okladce

Buehehe - czlowieku wez sie rusz ... to ci to dobrze zrobi a nie bedziesz obrazki ogladac .... a jak z innym sportem ? co kosza i pilki tez sie bedziesz uczyc przez obrazki a grac nigdy nie wyjdziesz?

No comment za ogolny pomysl nauki z obrazkow - rozwaliles mnie tym pomyslem muahahaha  :twisted:  :twisted:  :lol:  :lol:  :twisted:  :twisted:

Wygrales dla mnie ziom..........                    
Jak to mawia św. Łukasz - Ręką chu** nie oszukasz

Offline Kokeeno

  • ++
  • Wiadomości: 1 379
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-11-03 (Pon), 05:33 »
Cyprees=]
Przebieg walki byłby raczej nieco inny:
Morderca: rezygnuje z głupich dialogów z przyszłą ofiarą i po prostu wbija jej nóż w plecy (w końcu jest mordercą, a nie oratorem...)                    
"Live For The Moment"
Ólóbiony małpiszon Jedi Temple


Offline Cyprees

  • +
  • Wiadomości: 105
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-11-03 (Pon), 12:56 »
Hehe racja ... ale chcialem mu pokazac taka najprostsza sytuacje .... btw : pisalem to dla zabawy ... a ty maxav rusz tylek i zabierz sie na jakies zajecia                    
Jak to mawia św. Łukasz - Ręką chu** nie oszukasz

Offline -Pionier

  • +
  • Wiadomości: 213
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-11-03 (Pon), 18:44 »
Hmm Cyprees, chcialbym dodac ze ja jeszcze chodze na karate... więc nie pisze ze ja jak ty tez tam chadzalem ja nadal tam chadzam.... :D  :biggt:                    
Peace love extasy

Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-11-03 (Pon), 20:09 »
Cytuj
Cyprees=]
Przebieg walki byłby raczej nieco inny:
Morderca: rezygnuje z głupich dialogów z przyszłą ofiarą i po prostu wbija jej nóż w plecy (w końcu jest mordercą, a nie oratorem...)

to nie rozmawiali ze soba jak kulturalni ( :bigla: ) ludzie, twarza w twarz?                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline Cyprees

  • +
  • Wiadomości: 105
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-11-03 (Pon), 21:18 »
Heh dopra widze ze temat zbacza z kursu  :lol: maly off topic ?  :wink:                    
Jak to mawia św. Łukasz - Ręką chu** nie oszukasz

Offline SAVER

  • ++
  • Wiadomości: 1 135
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-11-03 (Pon), 22:23 »
Cytuj
Cytuj
Cyprees=]
Przebieg walki byłby raczej nieco inny:
Morderca: rezygnuje z głupich dialogów z przyszłą ofiarą i po prostu wbija jej nóż w plecy (w końcu jest mordercą, a nie oratorem...)

to nie rozmawiali ze soba jak kulturalni ( :bigla: ) ludzie, twarza w twarz?


A czy morderca może być kulturalny? :-D Nie ma czegoś takiego jak kuturalne morderstwo :D

Powoli offtop się robi ;)                    
Członek Bractwa Czarnego Kruka

Offline azul

  • +
  • Wiadomości: 996
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-11-04 (Wto), 18:01 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cyprees=]
Przebieg walki byłby raczej nieco inny:
Morderca: rezygnuje z głupich dialogów z przyszłą ofiarą i po prostu wbija jej nóż w plecy (w końcu jest mordercą, a nie oratorem...)

to nie rozmawiali ze soba jak kulturalni ( :bigla: ) ludzie, twarza w twarz?


A czy morderca może być kulturalny? :-D Nie ma czegoś takiego jak kuturalne morderstwo :D

Powoli offtop się robi ;)

ha! wszystko mozna zrobic mniej lub bardziej kulturalnie, na off-ować mozna kulturalnie  :bigla:
od teraz koniec OT. :!:                    
..z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Offline Tomi Li Drzons

  • +
  • Wiadomości: 432
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-11-25 (Wto), 03:16 »
Cytuj
Cytuj
Cytuj
Cyprees=]
Przebieg walki byłby raczej nieco inny:
Morderca: rezygnuje z głupich dialogów z przyszłą ofiarą i po prostu wbija jej nóż w plecy (w końcu jest mordercą, a nie oratorem...)

to nie rozmawiali ze soba jak kulturalni ( :bigla: ) ludzie, twarza w twarz?


A czy morderca może być kulturalny? :-D Nie ma czegoś takiego jak kuturalne morderstwo :D

No a doktor Hannibal z Milczenia Owiec ??? Bardzo kulturalny gosc ? A swoja \"pracę\" wykonywal z wielka fantazja ;)

Cytuj
wpisz swoj nick ) : okej ale nie w twarz i nie mocno , ok ?
Morderca : a czemuz to ?

Chyba ze morderca cwiczy judo... tam sie raczej po twarzy nie leją...                    
Bytka abo ne bytka to je zapytka

\"Vaya con dios\"

Offline GoRo

  • +
  • Wiadomości: 553
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-12-04 (Czw), 23:25 »
Cytuj
Mam takie oto pytanie.Czy znacie strony ,polskie lub zagraniczne na których są pokazane ciosy i chwyty karate,ewentualnie innej sztuki walki.Jest mi to potrzebne ponieważ chce się nauczyć jako-takiej samoobrony a nie chce mi się ruszać tyłka na zajęcia :)  
please o pomoc!


BUHAHHAHAHAHAHHAHAAA !!!
Nie używam języka internetowego ale teraz zrobię wyjątek:

ROTFL :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JONCL  :biggt: !!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRMCM (Please Reanimate My Cheek Muscles)   :bigla:  :bigla:

SORRY  :shock2:  :lol:
______________________

PRZERWA NA AUTOREKLAMĘ:

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do KARATE KORNER poświęconego Karate Shotokan (czyli Karate Tradycyjnemu).                    
poprawność językowa SPPUFcizną XX wieku [gdzie sie podział ten temat?]
Krondor is real: Literature & Cyberspace & Your Own Story
DOSBox

Offline -Pionier

  • +
  • Wiadomości: 213
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-12-05 (Pią), 20:26 »
Hehhahahah ALe maxaw dales ciala hahaha :lol:  :lol:  :lol:  Nie moge jak mozna kurde heh nauczyc sie walki oglądając przez internet no nie moge, hahahah dzisiejsza mlodziez  chyba nie ma wyobrazni heh:D:-)                    
Peace love extasy

Offline maxav

  • +
  • Wiadomości: 87
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-12-05 (Pią), 20:50 »
Fakt ta dzisiejsza młodzież taka głupia-ale za to szczera :-)                    
\"Nie staraj się zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe\"

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
pytanie dla ćwiczących sztuki walki:
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-12-05 (Pią), 21:44 »
-Pionier =] czy ty naprawdę musisz małpować innych? Przecież komentowałeś już wcześniej post maxava, nawet powtarzałeś rady, które mu wcześniej SAVER podał, a teraz GoRo go wyśmiał, to i ty nagle zauważyłeś jakiego strasznie śmiesznego posta napisał.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl