Autor Wątek: Jakie lubicie koszulki :)  (Przeczytany 7507 razy)

Offline Saima

  • DKMiści
  • +
  • Wiadomości: 590
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #60 dnia: 2003-09-16 (Wto), 13:32 »
wow..nie spodziewalam sie ze temat o koszulkach bedzie tak emocjonujacy  :wink: panowie..take it easy.. :twisted:
jesli chodzi o mnie to nie nosze koszulek z nadrukami roznych zespolow...lubie sportowe jakies fajne, ciekawe t-shirty, a w lecie na ramiaczkach albo tzw \"topy\"
PS.mialam kiedys koszulke z zespolem..bylam wtedy w 6 klasie podstawowki  :heh:                    
"Pod powierzchnią zmiennych zjawisk wszystko jest jednym"
"Whatever women do they must do twice as well as men to be thought half as good. Luckily, this is not difficult." Charlotte Whitton

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #61 dnia: 2003-09-19 (Pią), 11:36 »
Hmmmm.... to jest ruznie z tymi koszulkami :D ale lubie je nosic np. na bluzach z kapturem :D czy innych takich rzeczach                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline mucika

  • +
  • Wiadomości: 390
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #62 dnia: 2003-09-19 (Pią), 17:00 »
ja tam jakos ulubionych koszulek nie mam :D jakbym  mial jednak wybierac to moze mam taka koszulke Wolfskina z glowami wilkow i roznymi minami :) aha ona jest niebieska :D podoba  mi sie jescze koszulka Rejoice brazowa z dlugim rekawem a na klacie taki fajny piesek jest nadrukowany :) myslalem czy nie kupic sobie koszulki z rysunkiem Mleczki albo z Wilqiem (kurde nie wiem jak sam mam nadruk zrobic ) :D                    
Członek BBC !:) !!!  
MUCIKA IS DA FREAKA !!!!!!!!!!!!:P

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #63 dnia: 2003-09-19 (Pią), 17:26 »
Cytuj
(kurde nie wiem jak sam mam nadruk zrobic ) :D

Kupujesz specjalną folię, wkładasz do drukarki, nadrukowujesz co trzeba, a potem taki nadruk naprasowujesz żelazkiem na koszulkę. I gotowe. Tylko spiera się szybko.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline mucika

  • +
  • Wiadomości: 390
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #64 dnia: 2003-09-19 (Pią), 17:50 »
aha specjalna folie :) gdzie moge taka nabyc. no wlasnie szybko sie spiera moze jednak wydam kieszonke na koszulke z Wilqiem :D a pozatym to thx :)                    
Członek BBC !:) !!!  
MUCIKA IS DA FREAKA !!!!!!!!!!!!:P

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #65 dnia: 2003-09-19 (Pią), 19:52 »
Jak macie gdzieś w Katowicach, albo w okolicy Media Markt, to tam powinno być. Generalnie w takich komputerowo-biurowych sklepach bym szukał. Tylko ostrzegam, że to dość drogie jest. Ale ile radochy...                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #66 dnia: 2003-09-20 (Sob), 15:49 »
OOO wlasnie lubie byle jakie koszulki ale musza byc mokre i na mojej panience !!! oczywisce bez bustonosza :D                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline Gosso King

  • +
  • Wiadomości: 90
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #67 dnia: 2003-09-20 (Sob), 19:44 »
Ja mam chyba dziewięć czarnych koszulek (w tym jedna Nirvany), które lubie najbardziej z mojego zbioru. Szukam jeszcze jakiejś fajnej koszulki System of a Down.                    
>>> dawniej Shrek Zwei <<<
 
Członek K.U.R.W.A.

Offline Davsar

  • ++
  • Wiadomości: 1 026
Jakie lubicie koszulki :)
« Odpowiedź #68 dnia: 2003-09-22 (Pon), 13:34 »
Ja lubie różne szare, białe, czarne. Ważne żebym dobrze się w nich czuł. A z koszulek z \"czymś\" najbardziej lubię kolszulkę Metallici :D