Ankieta

Czy nowy Top Secret był udany?

Tak
16 (61.5%)
Nie
10 (38.5%)

Głosów w sumie: 2

Głosowanie skończone: 2007-12-08 (Sob), 01:00

Autor Wątek: Nowy Top Secret  (Przeczytany 6812 razy)

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« dnia: 2003-08-26 (Wto), 20:55 »
Prawie rok temu na polskim rynku zaistniał nowy TS. Gdy zobaczyłem nowy numer TS w kiosku to było jak uderzenie piorunem, spełnienie marzeń... Kilka lat na niego czekałem. Prawdę mówiąc straciłem już nadzieję. Dlaczego upadł? Czy mam jeszcze czekać na kolejny numer?                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-08-26 (Wto), 21:27 »
To proste. Wydawnictwo postawiło redakcji warunek: nakład ma wynieść tyle i tyle (nie pamiętam, w każdym razie dużo). W ciągu trzech numerów nie udało im się osiągnąć tego nakładu i wydawnictwo powiedziało im papa. TS RIP (again).

Czy był udany? Zależy jak na to patrzeć. Niewiele miał wspólnego ze starym TSem i szczerze mówiąc był trochę nudny, ale w porównaniu z konkurencją - był o wiele lepszy, od GS, czy CDA. Szkoda, że upadł, mieli we mnie wiernego czytelnika.

W ankiecie zagłosowałem, że był udany, bo mimo wszystko brakuje mi tego czasopisma.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline zan

  • +++
  • Wiadomości: 2 747
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-08-26 (Wto), 21:36 »
mi tez go brakuje, nawet bardzo, ale mnie wkurzylo kilka rzeczy np to ze wykorzystano legende starego tsa do propomcji, narobili nadzieje a pozniej nas zgasili. i to mnie naprawde wkurzylo. coz, takie zycie, bede musial sie chyba na jakiegos zina przesiasc :(                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-08-26 (Wto), 22:59 »
Ja niestety nie ufam zinom (no offense), poza tym lubię mieć czasopismo w ręce, więc trzymam się GSa (za którego płaci brat) i Virusa (bo komiks...). Gdyby stary TS istniał, z pewnością bym go kupował, bo widać było, że chłopaki się rozkręcają. Z co do nazwy - też uważam, że nie mieli prawa nazywać tego Top Secret. To pismo nie miało nic wspólnego z TSem poza kilkoma ludźmi.

BTW - najlepsze w nowym TSie były... reklamy w TV :wink: . Idealnie oddawały etos HC gracza. Szkoda, że pismo takie nie było... :(                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Bienio

  • +
  • Wiadomości: 820
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-08-26 (Wto), 23:20 »
Nowy TS był dobry ale troche później przesadził z płytami.                    

Offline McBoss

  • +
  • Wiadomości: 448
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-08-26 (Wto), 23:31 »
Bienio - w ich planie nie bylo zamiarem wydanie tylu plyt...
...jednak sytuacja do tego zmusila :|

a co do tematu, to NTS nie byl zly, w pamieci mam recenzje Age of Mythology, fajnie napisana, a niewiem czemu wpadla mi w pamiec... :)                    
. . . [ | ] . . .

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-08-26 (Wto), 23:48 »
Powiem tak starego TS\'a nie czytałem(no może parę numerów widziałem) z tego powodu, że nie posiadałem wtedy komputera(tylko konsole). Oczywiście jako konsolowiec zawsze decydowałem się na czerwone pismo(chyba każdy wie o co chodzi). Jednak mimo to NTS przyciągną mnie głównie nazwą, gdy zobaczyłem pierwszy numer od razu stwierdziłem, że to właśnie to pismo będę kupował. I mimo że nie miało klimatu ss\'a czy też psx extreme to jednak wiedziałem, że to jest TO.                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Quicky

  • Gość
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-08-27 (Śro), 00:37 »
Starego TSa z racji mojego wieku nie czytalem, ale nowa wersja tego pisma przypadla mi do gustu i kupilem wszystkie trzy numery poza tym... ostatnim. :/ Wrocilem do CDA, potem byla nowa edycja SGK (strzal w dziesiatke - ciekawe, czy znajdzie sie nowy wydawca).
Aktualnie korzystam wylacznie z serwisow internetowych. :)                    

Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-08-27 (Śro), 00:54 »
Hmm, nie wiem czy gdyby nie forum to bym kupil nTS\'a...
Forum przyciagalo jak malo co. :P

Nie bylo to na pewno wybitne pismo, ale dac troche czasu i bylo by wyje*iscie. :)
Widac ze redakcja brala sobie do serca wszystkie pomysly czytelnikow i wprowadzala jak tylko mogla.
Szkoda tylko ze wydawca obral inny target. Gdyby bylo bez plytek, moze by cos zdzialalo.

Podwstepniaki rox!  8)                    
...

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-08-27 (Śro), 08:14 »
A ja powiem tak:


Przenosze temat :D                    


I chuj

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-08-27 (Śro), 10:24 »
Cytuj
Starego TSa z racji mojego wieku nie czytalem...


A ja z racji mojego wieku czytałem. :D

Czwarty numer NTS się nie liczy, bo tam nawet teksty inni ludzie pisali. Czwarty numer moim zdaniem był pożegnaniem z płytkami na pocieszenie. Płytki w NTS mi się podobały. NTS na pewno nie był taki jak stary, pewnie dla tego, że chiał zacząć trochę ostrożniej i przyciągnąć do czytania nie tylko nas, ale przedewszystkim nowych ludzi. Moim zdaniem NTS nie zasługiwał w pełni na nazwę TS, ale z pewnością, gdyby istniał trochę dłużej zasłużył by. Odpisywali na wszystkie mejle. To było to co uzupełniało go w moich oczach do miana TS :) .
Pamiętam jak dziś (nie miałem wtedy jeszcze neta w chacie) jak na informatyce zawsze patrzałem na stronę TS, a co miesiąc wypatrywałem nowy numer w skrzynce. Ach... Byłem w raju...                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-08-27 (Śro), 13:46 »
TS dawał też świetne pełne wersje. GameStar daje same śmieci, jeszcze mi się nie zdarzyło odpalić którąś z nich, a w TSie i Thief i BS2... ech :(                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline ble

  • +
  • Wiadomości: 621
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-08-27 (Śro), 20:07 »
Mi sie NTS podobał i to bardzo. Jak dla mnie to było najlepsze pismo jakie dotychczas czytałem. A tu mnie by nie było gdyby w Ts nie znalazł się Broken Sword II. Szkoda, że tak szybko skończyli.                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-08-28 (Czw), 06:20 »
Stary TS byl bardzo dobry i mimo iz wolalem SS, to przez dlugi czas kupowalem obydwa pisma. NTS kupilem tylko pierwszy numer i jak przeczytalem, ze to pismo ma miec niewiele wspolnego ze starym TS to zrezygnowalem z dalszej przygody z tym wydawnictwem. Po prostu oczekiwalem, ze jak ktos nazywa pismo TS to ma to byc TS, a nie cos innego. Szkoda, ale szczerze mowiac, to ich upadek niewiele mnie zabolal. Po prostu nie mieli wyczucia - robiac pismo dla HC graczy nie mozna dodawac don plytek z pelnymi wersjami.                    

Offline Marcin Lejman

  • +
  • Wiadomości: 24
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-08-28 (Czw), 11:26 »
Cytuj
TS dawał też świetne pełne wersje. GameStar daje same śmieci, jeszcze mi się nie zdarzyło odpalić którąś z nich, a w TSie i Thief i BS2... ech :(


Hmm - w poniedzialek dam zapowiedz nowego numeru - mysle, ze Cie zaskoczy i pelnych wersji raczej nie okreslisz mianem \"smieci\" :-) Powiem tylko tyle, ze jedna z tych gier ma obecnie spore grono fanow w sieci, choc oczywiscie jest pelnowartosciowa gra w trybie single. A oprocz pelnych wersji jeszcze jeden bonus bardzo fajny bedzie - ale o tym w poniedzialek.

Przy okazji, strasznie mnie korci, zeby Wam powiedziec, jakie pelne wersje beda jeszce w nastepnym numerze, bo odlot bedzie totalny, ale sie na razie musze powstrzymac :-). W kazdym badz razie - koncowka roku bedzie ciekawa, to Wam zagwarantowac.                    
Pozdrawiam,

Marcin
GameStar

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-08-28 (Czw), 20:17 »
Cytuj
Po prostu nie mieli wyczucia - robiac pismo dla HC graczy nie mozna dodawac don plytek z pelnymi wersjami.


 Nie zgadzam się z tobą. TS to pismo FANÓW GIER KOMPUTEROWYCH i pełne wersje są jak najbardziej na miejscu. Pozatym nie mówcie Alexowi jak ma robić TSa ;). On, wraz ze spółką, którzy kiedyś tworzyli TSa chyba najlepiej wedzą jak to robić. Przecież jak TS by jeszcze żył to oni by go tworzyli! Jak dla mnie redakcja to pismo. Gdyby mogli zebrać całą starą redakcję to by to zrobili. Nie udało się to trudno. I tak NTS był świetny.
 Co do reklam w TV-były super, ale szkoda, że mało kto je widział:(. Reportaż na Hyperze też był fajny o NTS, ale zabrakło w nim chociażby Alexa. Może nie zmieścił się w kadrze;)?                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-08-29 (Pią), 00:17 »
Ja zaznaczylem nie. Moze za jakies pol roku cos by bylo. Ja chcialem pismo do czytania, dostalem komputer swiat gry po prostu tylko w innej wersji, bardziej luznej. Pelne wersje (thief, BS2) byly ok ale nie o to chodzi w pismach                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-08-29 (Pią), 06:10 »
Wlasnie, pisma sa do czytania, a plytki maja byc do nich dodatkiem. NTS postawil na plytki, ustalil cene na poziomie 15 zl, to ja powiedzialem im \"do widzenia\".                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-08-29 (Pią), 13:14 »
Płytki były tylko 2. Trzeci numer się nie liczy. CD-A daje też 2 płytki jak nie więcej, Play koło 3, KŚG 1, a Click! chyba 2. ŚGK dawał wtedy też bodajże 2 kompakty, więc jak NTS miał nie dawać płytek! Było by zbyt ryzykowne wydawać wtedy pismo bez płytek. Cena i tak była niska w porównaniu do CD-A, którym to NTS miał konkurować. Play kosztuje 12 zetów a jest cieniutki jak plaster szynki.
 Jeśli chodzi o podobne redakcje KŚG i NTS (Chyba dla tego porównywałeś te pisma, bo innego podobieństwa nie widzę.) to zauważ, że w Playu jest też podobna redakcja (w końcu wszystkie te pisma miały wspólną redakcję (pomieszczenie). NTS jednak był inny. Tylko w nim żartowali, że Alex jest redaktorem naczelnym 3 magazynów. Myślę, że to było pismo robione nie tak jak Play i KŚG (lub CD-A, ale mniejsza z tym, bo Smuggler zara mnie ochrzani;)) TYLKO dla pieniędzy, lecz z dużą dawką pasji. Myślę, że śp. redakcja starego TSa też tęskni za tamtymi czasami.                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-08-29 (Pią), 16:34 »
Jasne, ze teksnia. Tesknia tez pewnie Krupik czy Cwalineczka, ktorzy obecnie pracuja w Clicku, ale specjalnie im sie nie dziwie. W koncu utrzymuja sie z pisania o grach, a ze nie ma dobrych pism, to trzeba pisac gdzie sie da. Jednak powtarzam, ze gdyby jeszcze kiedys zrodzil sie pomysl zrobienia pisma w starym klimacie, dla \"graczy ze stazem\", to tylko bez plytek. Wowczas oni (w sumie my) to kupia.                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-08-29 (Pią), 19:43 »
A ja uważam, że bez płytek się już nie da. Zresztą - płytki są potrzebne. Nie każdy ma stałkę w domu. Ja bym to zrobił tak: grube pismo (dużo czytania) + jedna płyta, a na niej trochę demek najważniejszych gier i patche do różnych popularnych tytułów. Bez filmów, bez pełnych wersji. I płyta jako dodatek oczywiście, a nacisk byłby kładziony na recki i felietony w czasopiśmie.                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-08-29 (Pią), 20:06 »
Cytuj
Jasne, ze teksnia. Tesknia tez pewnie Krupik czy Cwalineczka, ktorzy obecnie pracuja w Clicku, ale specjalnie im sie nie dziwie. W koncu utrzymuja sie z pisania o grach, a ze nie ma dobrych pism, to trzeba pisac gdzie sie da.
>>Też im nie mam tego za złe. Trzeba się jakoś utrzymać.
 Jednak powtarzam, ze gdyby jeszcze kiedys zrodzil sie pomysl zrobienia pisma w starym klimacie, dla \\\"graczy ze stazem\\\", to tylko bez plytek. Wowczas oni (w sumie my) to kupia.


A ja powtarzam, że to nie było pismo tylko dla nas tylko \"pismo fanów gier komputerowych\"!!! Sami my nie utrzymamy pisma. Oni chcieli przyciągnąć nowych czytelników. Spójrz na takiego Quicky\'ego. On nie czytał TSa, a NTS mu się spodobał. I o to chodzi!                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-08-30 (Sob), 06:14 »
Dobra. Plytka z demkami jako DODATEK moze byc, ale za rozsadna cene. W NTS plytki nie byly dodatkiem, bo za dodatek nie placi sie 10 zl. Pismo mialo 100 stron, a wiec powinno kosztowac cos miedzy 5-6 zl, a z plytkami kosztowalo 15. Jesli jednak mialoby powstac pismo, ktore ma powiedzmy 116 stron + plytke z demami za mniej niz 8 zl, to mozebym sie skusil.

Niestety, dzisiaj sa takie czasy, ze trzeba miec sprecyzowanego adresata pisma. Click pisze dla mlodszych graczy i dzieki temu sie utrzymuje. Gdyby NTS postawil na starszych czytelnikow, to byc moze nadalby istnial, a tak go nie ma. Bo byl dla nikogo - mlodsi narzekali na jakosc plytek (\"CDA lepsze\"), a starsi na to, ze musza te plytki kupowac. I tak kolo sie zamyka.                    

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-08-30 (Sob), 07:43 »
jeśli miałoby się ukazywać dla starszych graczy, to nie w tej formie. ciekawym ekpsrymentem mogłoby być przejście w formę gazety, takiej dzienniki. w każdym razie napewno trzebaby było zrobić coś odmiennego od dzisiejszych pism o grach, ale żeby było klimatycznie i hardcore\'owo.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Simon

  • +
  • Wiadomości: 344
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-08-30 (Sob), 08:54 »
Cytuj

Niestety, dzisiaj sa takie czasy, ze trzeba miec sprecyzowanego adresata pisma. Click pisze dla mlodszych graczy i dzieki temu sie utrzymuje. Gdyby NTS postawil na starszych czytelnikow, to byc moze nadalby istnial, a tak go nie ma. Bo byl dla nikogo - mlodsi narzekali na jakosc plytek (\\\"CDA lepsze\\\"), a starsi na to, ze musza te plytki kupowac. I tak kolo sie zamyka.


Wątpię, stara gwardia odeszła lub właśnie odchodzi od grania, najliczniejsi są ci najmłodsi, to oni kupują najwięcej gier i czasopism o nich, więc są one tak profilowane.                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-08-30 (Sob), 10:59 »
w ankiecie zaznaczylem \"nie\"... redakcja chyba do samego konca nie wiedziala, czy chce wydawac pismo kontynuujace TS`a, czy moze zupelnie nowe i w efekcie wyszlo im takie prawie-KSGrowe zombie, w dodatku caly nacisk polozono na plyty, to sie nie moglo udac, takich pism jest juz za duzo na rynku.... to co mi sie przedewszystkim nie podobalo to zamiana proporcji (ogromne zapowiedzi i krociotkie recenzje - co mnie obchodzi co mi obiecuja producenci, ja chce wiedziec co im wyszlo! ), dretwota - jesli ktos mi powie, ze \"tylda\" go smieszyla, to gratuluje poczucia humoru i poza tym taki drobny szczegol - pod tekstami byly nazwiska zamiast xyw - moze marudze, ale to do mnie zupelnie nie trafialo                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-08-30 (Sob), 16:38 »
Ksywki były w stopce redakcyjnej. Może chcieli, żeby zapamiętano ich z nazwisk?

Waste-\"ciekawym ekpsrymentem mogłoby być przejście w formę gazety, takiej dzienniki.\"
>>>wtedy to dopiero mówilibyście, że nazwa TS nie pasuje. Zresztą ja też tak byw wtedy uważał. Gdzie tam dziennik z klimatem?! Gazetę się bierze, przegląda i wyrzuca. TS do dzisiaj ludzie trzymają i czytają.

Samotny Mężczyzna ;) -\"Click pisze dla mlodszych graczy i dzieki temu sie utrzymuje.\"
>>>Bo Click piszę dla większości. TS nie ma podlizywać się większości. Oni mają tworzyć to co chcą!                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-08-30 (Sob), 16:46 »
Tylko, ze w dzisiejszych czasach \"dzikiego kapitalizmu\" zadna gazeta nie moze tworzyc tego, czego chce, tylko musi trzymac sie sciezki wyznaczonej przez wydawce                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-08-30 (Sob), 18:08 »
Wlasnie w tym tkwi sek. Wielkie koncerny wydawnicze jak Axel Springer czy Bauer (nie wiem czy tak sie to pisze) jak decyduja sie robic pismo, to chca zeby czytalo je jak najwiecej osob z danej grupy tzn. pismo o grach to dla najwiekszej ilosci graczy. Takie firmy na pewno nie poszlyby by na pomysl robienia pisma w mniejszym nakladzie dla troche wezszej grupy czytelnikow. To raczej robota dla malych wydawnictw, ktore dopiero startuja i nie maja nic do stracenia.                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-08-30 (Sob), 18:17 »
A nie można tworzyć dla idei? Ja tam wierzę, że można. Jak bym miał wydawnictwo to bym suchy chleb jadł, a TS bym wydawał. No ale ja mam dopiero 15 lat. na pewno się zmienie:(. Chyba, że będę kawalerem;). Przecież można drukować np: 10.000 egzemplarzy i za każdy brać tyle by się zwróciło za druk i starczyło na pensje dla redaktorów. Z głodu by nie umarli. No ale rodzina... Żona takiego redaktora, który zrezygnował z kasy, by tworzyć dla idei to by chyba go wywaliła na ulicę:). Takie życie...                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #30 dnia: 2003-08-30 (Sob), 19:41 »
Nie można tworzyć dla idei. Żadne wydawnictwo ci tego nie wyda, bo nawet, jeśli im się zwróci ta forsa (co jest wątpliwe w wypadku tak niszowego czasopisma), to i tak dla nich to marny interes. Pozostaje ci wydawanie tego amatorsko. Są takie czasopisma, jak np. Nexus, które są do bólu niszowe i czyta je pewnie z 1000 osób, ale wychodzą. Komuś się opłaca to wydawać, albo ma na tyle dużo forsy, żeby dokładać do tego. Z tym, że zobacz jak to pismo wygląda - fatalny papier, fatalna szata graficzna...                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #31 dnia: 2003-08-30 (Sob), 21:41 »
Interes, interes... Czy ze wszystkiego trzeba mieć interes?! Czy to trzeba zawsze za pieniądzem iść? Tak! Trzeba, ale nie mogę się z tym pogodzić:(. Taki jest świat. Pewnie nie uda mi się go zmienić, ale na pewno nie będę szedł w życiu za pieniądzem. W ogule uważam, że świat jest źle kręcony przez ludzi i niedopracowany. :jeb:                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #32 dnia: 2003-08-31 (Nie), 07:37 »
Heh, mlodziencze idealy. Zycze ci abys pozostal z nimi jak najdluzej. Ja dwa lata temu mowilem podobnie jak ty, ale ostatnio spostrzegam, ze coraz bardziej trace te wartosci, ktore wowczas byly dla mnie najwazniejsze. Niestety, ale tak na czlowieka wplywa otoczenie i spoleczenstwo.                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #33 dnia: 2003-08-31 (Nie), 22:02 »
Jest piekny cytat:
\"kto za mlodu nie byl buntownikiem ten nie ma serca, kto na starosc nie jest konserwatysta ten nie ma rozumu\"                    

Offline Simon

  • +
  • Wiadomości: 344
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #34 dnia: 2003-09-01 (Pon), 09:32 »
Cytuj
Jest piekny cytat:
\\\"kto za mlodu nie byl buntownikiem ten nie ma serca, kto na starosc nie jest konserwatysta ten nie ma rozumu\\\"


Znam podobny tylko, że z świniami.  :wink:  :lol:                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #35 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:27 »
Widzę, że dyskusja zastygła. Tak to już jest na forach, że po pewnym czasie dyskusja staje sie jakby z betonu i nie ruszysz jej nawet kopniakiem. Ja jednak nie czuje się nasycony tym co powiedzieliście :( . Nie jestem też zadowolony z ankiety. Potrwa ona jeszcze kilkanaście dni, więc sprubuję was jakoś poruszyć.
A więc jeśli nie podobał się wam NTS to jakiego czasopisma chcecie? Powiedzcie jeszcze raz co wam się nie podobało. Same minusy. Zalety potem. Teraz podyskutujmy o wadach. Oraz podajcie mi lepszy tytuł na rynku od NTS i porównajcie je.                    

Offline Olhado256

  • +++++
  • Wiadomości: 4 488
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #36 dnia: 2003-09-11 (Czw), 20:47 »
Cytuj
Widzę, że dyskusja zastygła. Tak to już jest na forach, że po pewnym czasie dyskusja staje sie jakby z betonu i nie ruszysz jej nawet kopniakiem.

Po prostu przychodzi taki moment, że wszyscy już powiedzieli to, co mieli do powiedzenia i dyskusja się kończy. Ile można gadać o jednym?
Cytuj
Nie jestem też zadowolony z ankiety. Potrwa ona jeszcze kilkanaście dni

Ja tam widzę napis \"nieograniczony czas trwania ankiety\".
Cytuj
A więc jeśli nie podobał się wam NTS to jakiego czasopisma chcecie?

Już pisałem, chyba nawet w tym topicu. Nie chce mi się tego robić jeszcze raz.
Cytuj
Powiedzcie jeszcze raz co wam się nie podobało. Same minusy.

Przescrolluj ekran kilka postów wyżej i poczytaj.
Cytuj
Oraz podajcie mi lepszy tytuł na rynku od NTS i porównajcie je.

GameStar. Ma tą przewagę nad TSem, że nadal się ukazuje. Myślę, że to ważna cecha czasopisma :wink:                    
w stanie spoczynku
JID: Olhado256@histeria.pl

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #37 dnia: 2003-09-11 (Czw), 23:28 »
Cytuj
Nie jestem też zadowolony z ankiety. Potrwa ona jeszcze kilkanaście dni

Ja tam widzę napis \"nieograniczony czas trwania ankiety\".
>>>Tak? A ja nastawiałem na 30 dni!!! Cholipa!
>>>Gamestar? Tak tak. Muszę go kupić! Jeszcze go nie czytałem.
>>>Pozatym mówiłem do tych co zagłosowali że NTS był nieudany.
>>>W takim razie reasumując:

Cytuj
Ja zaznaczylem nie. Moze za jakies pol roku cos by bylo. Ja chcialem pismo do czytania, dostalem komputer swiat gry po prostu tylko w innej wersji, bardziej luznej. Pelne wersje (thief, BS2) byly ok ale nie o to chodzi w pismach

>>>Podaj lepsze pismo. Nie piszcie o pełnych wersjach bo są zbędne przecież. Ja ich w ogóle nie instaluję! I powiedz mi jakie ty podobieństwo widzisz pomiędzy NTS, a KŚG!!!

Cytuj
Dobra. Plytka z demkami jako DODATEK moze byc, ale za rozsadna cene. W NTS plytki nie byly dodatkiem, bo za dodatek nie placi sie 10 zl.

>>>Pismo komputerowe jest ponadczasowe. Czy za 2 lata będzie ważne ile ono kosztowało? NIE! Zostawmy cenę w spokoju. Poda inną wadę.

Cytuj
jeśli miałoby się ukazywać dla starszych graczy, to nie w tej formie. ciekawym ekpsrymentem mogłoby być przejście w formę gazety, takiej dzienniki. w każdym razie napewno trzebaby było zrobić coś odmiennego od dzisiejszych pism o grach, ale żeby było klimatycznie i hardcore\'owo.

>>>Marzyciel!!! :D To nie pismo dla starszych graczy. To nie pismo dla starszych graczy. o nie pismo dla starszych graczy.

Próbuję przekonać Was do NTSa, lub zmienić swoje zdanie na temat jego. Dyskusja się kończy wtedy, gdy wszyscy powiedzą co do powiedzenia mieli. Ja się czuje nienasycony. Nikt tu nie zmienił swojego zdania tylko je wyraził. Dobra dyskusja to taka gdzie ludzie zmieniaja swoje zdanie (najlepiej na moje :D ). Sory za powtarzające się wyrazy ale jestem śpiący... Nie mam czasu wymyślać innych... Czekam na dokończenie dyskusji.                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #38 dnia: 2003-09-11 (Czw), 23:59 »
Mortas --] daremne zale, prozny trud, bezsilne zlorzeczenia... NTS sie po prostu nie podobal, nie przyjal i niestety dla ciebie nie zdolasz tego zmienic... life is brutal  :devil:
Cytuj
Pismo komputerowe jest ponadczasowe. Czy za 2 lata będzie ważne ile ono kosztowało? NIE! Zostawmy cenę w spokoju. Poda inną wadę.

To moze nie bylo wazne kiedys, ale teraz przede wszystkim patrzy sie na cene... a co do mojego wymarzonego pisma - profesjonalne teksty, (przewaga tekstow, a nie screenow) ale pisane \"z jajem\", jedna plyta z demami, a nie pelna gra, cena w okolicach 10 zeta, w pismie musi byc widac, ze redakcja... jak to okreslic... wspolpracuje z czytelnikami, musi byc wyczuwalna ta specyficzna wiez i to nie tylko w dziale z listami, chociaz tam takze... jak to juz kiedys napisalem takie idealne pismo to mix profesjonalizmu i roboty na wariackich papierach                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #39 dnia: 2003-09-12 (Pią), 11:41 »
Cytuj
To moze nie bylo wazne kiedys, ale teraz przede wszystkim patrzy sie na cene...
 a co do mojego wymarzonego pisma - profesjonalne teksty, (przewaga tekstow, a nie screenow) ale pisane \\\"z jajem\\\", jedna plyta z demami, a nie pelna gra, cena w okolicach 10 zeta, w pismie musi byc widac, ze redakcja... jak to okreslic... wspolpracuje z czytelnikami, musi byc wyczuwalna ta specyficzna wiez i to nie tylko w dziale z listami, chociaz tam takze... jak to juz kiedys napisalem takie idealne pismo to mix profesjonalizmu i roboty na wariackich papierach


 Na cene się patrzy jak się chce kupić. Ale jak się czyta to nie przeszkadza ci, że kosztuje ono 15zł!
 Na pewno moje wymarzone pismo to nie było. Ale było najlepszym pismem na rynku. Bylo pismem, które cofnęło mnie rochę w czasie. Gdyby wypaliło, może wszystkie pisma zaczęły by się cofać.
 W NTS było fajne np to, że pisali jak tłumaczyli Thiefa. Odpisywali na każdego mejla! To baaaaaardzo zbliża czytelnika do redakcji.
 Wariackich papierów nie było widać. Ale pokaż mi lepsze czasopismo. Wiem czemu nie chcesz powiedzieć tytułu, ale obiecuję, że jak powiesz CD-A to nie będę go wyzywał i nie zacznę kłutni. Powiedz tylko czemu jest lepsze.                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #40 dnia: 2003-09-12 (Pią), 12:03 »
Nie, nie mam na mysli CDA, ba, brakuje mi tam jednej, podstawowej rzeczy - rzetelnosci... a z tym wariactwem tez jest tak sobie... tytulu ci nie podam, bo takiego pisma obecnie po prostu nie ma.... no, moze Neo+ mozna podciagnac, chociaz to troche nie ta tematyka                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #41 dnia: 2003-09-12 (Pią), 16:33 »
Czyli NTS joko pismo z innym tytułem było by udane? Czy było najlepszym pismem komputerowym na rynku? Jak nie to jakie było lepsze i dlaczego?
 Czekam na włączenie się do dyskusji Keraina i Alone mana.                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #42 dnia: 2003-09-12 (Pią), 17:48 »
Mortas --] mam wrazenie, ze nieuwaznie czytasz moje posty.... przeciez wyraznie pisze, ze moim zdaniem nTS nie byl udany, i to nie tylko ze wzgl. na podszycie sie pod pismo-legende... dosc sztywny, wymuszony humor, odwrocone proporcje zapowiedzi w stosunku do recek (nie interesuje mnie co producent mi obiecuje, ja chce wiedziec co mi sprzedaje), niepotrzebna pelna gra (wystarczylyby dema), poza tym wszechobecne podobienstwo do KŚGry - te nie wiedziec czemu wytluszczone niektore wyrazy pod screenami... a, i zapomnialbym o tej wyzierajacej zewszad pewnosci siebie (\"budujemy swiatynie\" itp. haselka... widac byli zbyt pewni siebie)... niech ktos stworzy Neo+ w wersji dla PeCetowcow - to bedzie moje ulubione pismo  :!:                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #43 dnia: 2003-09-12 (Pią), 18:41 »
Istotnie podszycie sie pod legendarna nazwe przy jednoczesnym odzegnywaniu sie od starego TS (!) mnie zdenerwowalo. To po prostu nie ma sensu - stara nazwa i nowe pismo. Albo jedno albo drugie. Moze gdyby NTS nazywal sie inaczej, to moglbym go ocenic troche wyzej, ale nadal uwazam, ze nie mieli okreslonego targetu. Ni to pismo dla dzieciakow (oni wola Clicka), ni dla mlodziezy (CDA), ni dla osob starszych (?).                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #44 dnia: 2003-09-12 (Pią), 19:06 »
Alone man:\"Ni to pismo dla dzieciakow (oni wola Clicka), ni dla mlodziezy (CDA), ni dla osob starszych (?).\"
Widać to pismo specjalnie dla mnie... :D
EMILL-Słucham, słucham, ale pizza, którą właśnie jem też nie jest idealna. Za mało sera, niedobry keczup, ale ja jestem głodny! Co mam zjeść? Daj mi lepszą pizze! Tak samo NTS. Nie był idealny, ale najlepszy na rynku.
 Humor mi się podobał... Kwestia gustu? Chociaż Play ostatnio ma lepszy. Ale przecież to humor prawie tych samych ludzi!
 Nie wiem co ty widziałeś w NTSie z KŚG. Naprawdę niewiem!
 Akurat odwrocone proporcje zapowiedzi w stosunku do recek były dla mnie idealne. Przecież po co mam czytać recenzje skoro mogę sobie kupić tą grę i sam sprawdzić jaka jest?
 Co do tytułu. Marka to ludzie. Zgadzacie się? Jak tak to NTS miał wielu ludzi w redakcji z TSa. Chcieli go kontynuować. A że wszyscy redaktorzy nie mogli o już trudno. Kto ma prawo do tego tytułu jak nie oni? A że jest inny od starego to trudno. Ludzie się zmieniają. Czsy się zmieniają. Stary TS zbankrutował. Nie podobał się innym. Po co mieli go znowu wciskać ludziom?  To byłoby pewne samobujstwo!                    

Offline Emill

  • +++
  • Wiadomości: 2 047
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #45 dnia: 2003-09-12 (Pią), 19:12 »
Cytuj
Akurat odwrocone proporcje zapowiedzi w stosunku do recek były dla mnie idealne. Przecież po co mam czytać recenzje skoro mogę sobie kupić tą grę i sam sprawdzić jaka jest?


Ciekawe podejscie, szczegolnie jak wydasz kupe kasy na totalny shit, a potem bedziesz narzekal, ze nikt cie nie ostrzegl

Cytuj
Stary TS zbankrutował. Nie podobał się innym. Po co mieli go znowu wciskać ludziom? To byłoby pewne samobojstwo!


I tak na jedno wyszlo, NTS tez padl                    

http://www.mgsonline.pl
Wkrótce Pomarańczowa Rewolucja wybuchnie na nowo!

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #46 dnia: 2003-09-12 (Pią), 19:25 »
Spoko! Gry mam za darmo. Z sieci, lub od kumpli. Jedyny wydatek to płytki. Pozatym wolałbym przeczytać o grze wcześniej, gdybym kupował oryginały i zbierałbym wtedy na nią kasę, a potem jak wyjdzie to tylko przeczytać krótką recenzję i sprawdzić czy autorzy poprawili błędy i czy spełnili wszystkie swoje obietnice.
 NTS padł :( . Takie życie. Ale moim zdaniem był udany przedewszystkim dla tego, że udało mu się przyciągnąć nowych fanów TSa. Takich co nie pamiętają starego. Także udało mu się zjednoczyć bardziej wszystkich fanów TSa. Odświerzyć pamięć. Przypomnieć o swoim istnieniu. To się im na pewno udało! Czyż nie?                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #47 dnia: 2003-09-13 (Sob), 06:39 »
Hmm, no tak, to im sie udalo. Gdy TS upadal, to internet w Polsce byl zjawiskiem marginalnym i fani z calej Polski nie mogli sie poznac. Teraz stalo sie to mozliwe. Jednak nie zmienia to faktu, ze tworzyli pismo nowe ze stara nazwa. Zgadzam sie, ze ludzie sie zmieniaja i ze zmienily sie czasy. Ale jesli naprawde \"stara gwardia\" chciala robic nowe pismo, to lepiej od razu z nowa nazwa. To po prostu nie fair, ze nazywa sie pismo Top Secret, a juz we wstepniaku w pierwszym numerze odzegnuje sie od niego. To moj glowny zarzut, bo pismo nie bylo najgorsze.                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #48 dnia: 2003-09-13 (Sob), 10:38 »
Ale pisali to samo co ja mówię, że czasy się zmieniają i muszą wyglądać inaczej. Gdyby stary TS żył do teraz i wyglądał tak jak NTS to nie miał byś pretensji, że używają nazwy TS. A TS wyglądałby na pewno inaczej. To przecież było pierwsze pismo komputerowe. Możnaby powiedzieć: prototyp.                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #49 dnia: 2003-09-14 (Nie), 14:19 »
Jasne, ze gdyby TS istnial bez przerwy od 1996 roku do 2002 to by sie zmienial. Ale trzon pisma pozostalby taki sam tzn. pewnie dalej bylyby Hypery, Listy i kilka innych stalych rubryk. Tego nie bylo juz w NTS. Doskonale widac to po SS. Pismo istnialo bez przerwy od 1993 do 2001. Numery z 1996 i 2001 znacznie sie roznia, ale jest jednak troche podobienst np. Przecieki, Manga room, X-Files itd. Tymczasem NTS odcial sie od starego TS calkowicie. I to moje glowne zastrzezenie. Powtarzam, ze gdyby pismo nazywalo sie inaczej, to tez inaczej bym je ocenil.                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #50 dnia: 2003-09-14 (Nie), 18:08 »
Zgadzam się z tym. Ale zauważ, że SS był pismem zupełnie innym. TS jak to mówią był \"AMAORSKI\". SS, gdyby ukazywał się z taką szatą graficzną i działami jak w pierwszym numerze nie wyrużniał by się zbynio pomiędzy nowymi pismami. Jeśli chodzi chociażby o komiks z redakcją i owe działy też mam do nich o to żal :( . Może się postarzeli? Może się na tyle zmienili, pracując w innych pismach przez tyle lat, że chcieli wprowadzić właśnie takie zmiany do własnego pisma. Chcieli je zrobić od początku. Nie wiem. Tu by musiał wkroczyć ktoś z NTS. W końcu są do jasnej śliwki zarejestrowani na tym forum! Sam nie potrafię odpowiedzieć na te pytania.
 Przybądź Haszaku! Przybądź! Wzywam cię! Haszaku, zjaw się! :D
 W każdym razie uważam, że tytuł TS jak najbardziej był na miejscu, ze względu na redakcję. Na pewno tytuł sprawdził się przy informowaniu graczy, że to nie jest kolejny Play, czy KŚG.                    

Offline AloneMan

  • +
  • Wiadomości: 198
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #51 dnia: 2003-09-15 (Pon), 15:08 »
Racja, ale mimo to uwazam, ze nazwanie pisma TS bylo bledem. Gracze mieli takie oczekiwania jak ja tzn. ze wroci stary TS i niestety sie zawiedli. Moze gdyby nazwac pismo inaczej i puscic fame, ze powstaje nowy magazyn robiony przez stara gwardie to wszystko potoczyloby sie inaczej. Po prostu bylyby inne oczekiwania. A tak w ogole to faktycznie moglby sie wypowiedziec ktos z redakcji.                    

Offline Mortas

  • +
  • Wiadomości: 251
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #52 dnia: 2003-09-15 (Pon), 15:56 »
Czekam na kogoś z redakcji... Miejmy nadzieję, że się kiedyś zjawi. Jak narazie dyskusja (chyba) skończona. Czuję się bardziej nasycony, ale do pełni szczęścia potrzebuję VIPa. ;)                    

Offline aliis :)

  • +
  • Wiadomości: 79
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #53 dnia: 2003-09-22 (Pon), 21:21 »
a top sikret umarl ale my zyjemy (tylko po co?) :)
Patrzeć na ludzkie nieszczęście i nie umieć pomoc.. to powoli umierać cierpiąc...

Offline Xtense

  • ಠ_ಠ
  • +++++
  • Wiadomości: 5 276
  • ಠ_ಠ
Nowy Top Secret
« Odpowiedź #54 dnia: 2003-09-25 (Czw), 13:37 »
My żyjemy, żeby kultywować świętą TeeSowość ;)                    
"We are the music makers, and we are the dreamers of dreams. Wandering by the lone sea-breakers and sitting by the desolate streams." --Arthur O'Shaughnessy
18:08 - .Ald: nie mam czasu na takie rzeczy
B - Człowiek Który Miał Różowego iPoda