Autor Wątek: FTS  (Przeczytany 1527 razy)

Offline gramisan

  • ++
  • Wiadomości: 1 205
FTS
« dnia: 2003-08-24 (Nie), 23:41 »
Kurde w całej tej gadaninie o nazwie forum zacząłem wspominać stare FTS i mam takie małe pytanie(prośbę). I chyba nie tylko ja bym z tego skorzystał, bo każdy chciałby sobie pooglądać stare tematy. Mianowicie czy niema ktoś starego forum ts\'a na dysku i czy ten ktoś nie mógłby go umieścić na jakimś servie(do ściągania lub oglądania online)? Byłbym(byśmy?) wdzięczny.                    
"Non omnis moriar"

Reset-Forever - kultowy zin

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
FTS
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-08-25 (Pon), 00:00 »
Szkoda ze baza sie nie zachowala bo tak w jpgach to hohoho                    

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
FTS
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-08-25 (Pon), 09:00 »
No niestety, ja mam jedynie dostępny wątek Coruscant z Jedi Temple, zresztą można go sobie poczytać :)                    


I chuj

Offline McBoss

  • +
  • Wiadomości: 448
FTS
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-08-29 (Pią), 09:09 »
a to co Steffek miał :?:
Miał jakąś cześć tamtego forum, czy coś takiego :?                    
. . . [ | ] . . .