Autor Wątek: Seria Fallout  (Przeczytany 121873 razy)

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« dnia: 2003-08-13 (Śro), 20:59 »
Witam wszystkich, ktorzy zajrzeli skuszeni zapewne tytulem. No coz nie bede owijal w bawelne, moim skromnym zdaniem seria Fallout (pod wzgledem fabularnym) jest piekna, epicka, a przynajmniej rozbudowana. Wg. mnie jest to gra, ktora pomimo swojego wieku nadal potrafi zachwycic, a jej doglebne przejscie (wszystkie subQuesty) potrafi zagwarantowac godziny wspanialej zabawy.
Czekam na inne wypowiedzi (takze i te krytyczne) w kierunku Fallouta 1 i 2 (ew. Tacticsa, ale glownie chodzi mi o fabule 1 i 2 czesci)

Acha, tak jeszcze przy okazji... Szukam chetnych maniakalnych fanow Fallouta, gdyz ciagle rozmyslam nad stworzeniem moda, do Fallouta 2. Jakotaki rys fabuly juz mam, teraz jestem w fazie tworzenia Questow, oraz zmian graficznych (oraz robienia szkicow) by bardziej dopasowac grafike do panujacych w modzie realiow (jak na razie tylko na papierze)
Czy bylby ktos chcetny do wspolpracy?

edit: dodaję tu link do fajnego wątku, archiwalnego można by powiedzieć: "Określ się za pomocą Fallouta"
« Ostatnia zmiana: 2010-12-20 (Pon), 10:59 wysłana przez sah »

Offline [omega]

  • ++
  • Wiadomości: 1 576
Seria Fallout
« Odpowiedź #1 dnia: 2003-08-13 (Śro), 21:55 »
Obecnie po raz ktorys gram w Fallouta 2 - jest to jedna z najlepszych gier ever.
Co za swiat! Jakie mozliwosci, ile smaczkow!
Ogromna swoboda + nielinionosc + klimacik bez cenzury !

Tu kazdy wspolczynnik ma ogromne znaczenie dla kazdej postaci - mozna stworzyc postac jaka tylko chcemy a sposobow na niektore questy jest mrowie.

Ja sie krytycznie nie bede wypowiadal (grafika niby nie dzisiejsza troche ale co tam!)
Fajne jest eksperymentowanie na dragach! (uzaleznienie od Psycho tez jest wesole - co nie Biernath? ;) )
Mam nadzieje, ze po zagraniu w Fallouta 3 bede mogl powiedziec \"Fallout, Fallout never changes...\"                    

C1

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Seria Fallout
« Odpowiedź #2 dnia: 2003-08-13 (Śro), 22:32 »
Taaa, Fallout debeztest! Zauwazylem, ze dosyc tak sie wylamuje, bo wole jedynke niz dwujke. Do grafiki nic nie mam, bo uwielbiam izometrie. Tylko czemu Fallout 3 bedzie 3D  :cry:

A F:Tactics mi sie nie podobal. Koledzy pieja z zachwytu, ale do mnie nie przemawia wogule.                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
Seria Fallout
« Odpowiedź #3 dnia: 2003-08-14 (Czw), 07:04 »
Ja miałem okazje kiedyś grać w demko. Grałem dość długo w demko. A jak wreszcie miałem pełną to gra mi się znudziła.                    

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
Seria Fallout
« Odpowiedź #4 dnia: 2003-08-14 (Czw), 07:27 »
KaGieBe: a co Ci przeszkadza 3d? przecież można zrobić śliczną oprawę graficzną w 3d. tak samo śliczną jak w starych falloutach. wg. mnie 3d doda jeszcze więcej możliwości tej wspaniałej gry - o ile dobrze popełnione.
o tym jak ja lubię fallouta nie będę się rozpisywał, bo pisałem już nie raz na tym forum. ;]
btw. ostatnio morgurth testował różne możliwe zakończenia jedynki, hehe wyniki przyprawiły nas o zdziwienie... niesamowita gra. ;]]]                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline morgurth

  • ++
  • Wiadomości: 1 214
Seria Fallout
« Odpowiedź #5 dnia: 2003-08-14 (Czw), 08:22 »
z tego co wyczytalem to przymiarki sa do zachowania starego widoku izometrycznego, tyle ze w srodowisu 3d. zapewniam cie kgb, ze gdyby tobie kazali samemu robic modele w 3ds i renderowac je na wszystkie mozliwe sposoby, to blogoslawil bys 3d, za to ze wystarczy zrobic jeden model i koniec.
ponadto fallout 1 jest banalny, mozna go skonczyc praktycznie tuz po rozpoczeciu, wystarczy strzepnac troszke kaski na RADXy i gra skonczona. w F2 nie ma juz takiej latwizny...                    

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #6 dnia: 2003-08-14 (Czw), 08:23 »
Fallout 1 znudził mi się w Mutant Military Base, bo po przjściu iluś-tam poziomów zabili mi postać i mi się nie chciało wczytywac sejwa(Bo był dawno).
Ale Fallout 2 rządzi! Chyba pójdę go wyrwać kumplowi i sobie zagram jeszcze raz(Musze wreszcie obczaić te logi w Mutant Military Base, no i Enclave - zawsze mam tam problemy natury \'Bo mam teraz k**** robić?!\')...

Fallout 3? \'Pokaż no to palcem, bo chciałbym uwieżyć, że śnię...\' Jaki Fallout 3? Czy wy nie mówicie o tej nędznej strzelance, która ma wyjść tylko na konsole?

Fallout Tactics... najbardziej mnie rozczarowało, jak zreszta wiele osób, że to taki Jagged Alliance, a nie rasowy eRPeG. o ale jeżeli popatzeć na niego \'chłodnym okiem\' to to całkiem dobra gierka.

No i grafa - grafa na poziomie Chrono Trigger absolutnie mi nie przeszkadza, wię co tu mówić o Falloutach.

Offline ornit

  • +
  • Wiadomości: 24
Seria Fallout
« Odpowiedź #7 dnia: 2003-08-14 (Czw), 12:56 »
Jeśli wyjdzie Fallout 3 to na pewno go sobie kupię. Mam nadzieję, że rozwiążą problem z cenzurą i idąc z dziwką do łóżka, ewentualnie pod pręgież(czy inne wyrafinowane usługi znane z Reno, czy Klamath) nie ujrzę tylko przyciemnionego ekranu! Haha! Chcę też pełnego wykorzystania samochodów(oczywiście do celów, do jakich te maszyny zostały wyprodukowane, bez skojarzeń z poprzednim zdaniem) i widoku FPP.                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #8 dnia: 2003-08-14 (Czw), 13:04 »
Mnie zawsze frapowało zakończenie fallouta 2, a dokładniej sprawa gecko.

Ripowałem kiedyś falloutowe DATy (czego owocem jest mój avatar np. i falloutowy soundpak do liero) i znalazłem tam wszystkie możliwe teksty zakończenia gry. Sprawdzam gecko i patrzę że kurde można pozytywnie ten problem rozwiązać - tzn. że optymalizuję reaktor i jest prądu dla wszystkich - gecko kwitnie i vault city kwitnie i są deale - prąd za leki. Grałem grałem i nigdy nie udało mi się doprowadzić do takiego zakończenia :(

A z Lynette można się ożenić finałowo, czego nigdy jednak nie próbowałem (brrrrrr). W zasadzie wszystko się dało pięknie rozwiązać oprócz broken hills.

Jeśli ktoś dostał pozytywne zakończenie w gecko to mówcie kur** jak?!                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline [omega]

  • ++
  • Wiadomości: 1 576
Seria Fallout
« Odpowiedź #9 dnia: 2003-08-14 (Czw), 13:28 »
Biernath - Twoj avatarek to symbol uzaleznienia od Psycho. - czyzbys tego nie wiedzial ?
Sprawa gecko
Cytuj
Znajdź Harolda, to naczelnik miasta, łatwo go poznasz, bo rośnie mu na głowie drzewo. Poznajesz go? To ten biedak z The Hub z pierwszej części gry. Wypytaj go dokładnie o potrzebną część i lec do VC. W ratusza i znajdź doradcę McClure’a. Powiedz mu, że w VC jest część, która może rozwiązać problem reaktora. Dziadek pozwoli Ci ją wziąć. Popędź do ammenities office (obok wejścia do krypty) i poproś o Hydroelectric Magnetosphere Regulator. Idź z urządzeniem do Gecko i wejdź do budynku Poseidon Oil. W środku przeszukaj wszystkie szafki i zabierz trzy karty: czerwoną, żółtą i fioletową. Musisz pootwierać sobie drzwi. W pomieszczeniu obok reaktora jest działający komputer. Przy jego pomocy możesz skontaktować się z ENCLAVE po odgadnięciu kodu i pokierować robotem w pomieszczeniu reaktora. Wybierz komendę dotyczącą reperacji reaktora. Najpierw upewnij się, że znasz nazwy wszystkich pięciu urządzeń przy reaktorze (najlepiej je sobie zapisz). Teraz musisz w odpowiedniej kolejności wklepać je do pamięci robota i na koniec nakazać mu zainstalować HMR, albo wyłączyć system chłodzenia (do tego część ni będzie Ci potrzebna). Jest cool. Wyjdź z Poseidon Oil i wróć. Pogadaj z Festusem (zielony Ghoul niedaleko reaktora). Weź od niego holodisk i przenieś się do VC. Pochwal się McClure’owi, że nareperowałeś reaktor, a on mianuje Cię Obywatelem. Powiedz mu o możliwości optymalizacji działań reaktora. W krypcie użyj gadającego komputera, by zoptymalizować dane. Poprawiony holodisk użyj na komputerze obok reaktora w Gecko. No i po kłopocie. Zbierz podziękowania i zajmij się swoimi sprawami.
                   

C1

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #10 dnia: 2003-08-14 (Czw), 14:40 »
I co mi tu walkthrough wklejasz omega, za kogo ty mnie uważasz??

Tylko że takie rozwiązanie sprawy nie daje pozytywnego zakończenia - natomiast daje zakończenie \'vault city najeżdża gecko i ghule idą do niewoli\'. Z tego co wiem to nie da się tego rozwiązać pozytywnie (bug?) mimo że w grze takie pozytywne rozwiązanie jest. Możliwe że coś jest zdupcone.

A z tym psycho to też już nie przesadzaj ziom, skoro się gif nazywał \'psycho.gif\' to jakoś widzisz domyśliłem się co oznaczał. Ja bystry chłopak jestem, choć może tego nie widać, pewnie przez te okulary. 8)                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline [omega]

  • ++
  • Wiadomości: 1 576
Seria Fallout
« Odpowiedź #11 dnia: 2003-08-14 (Czw), 14:52 »
Ja tak wlasnie zrobilem i nikt nikogo nie najechal - ło da fak? Co jest zdupcone to ja nie wiem - czyzbys mialm polska wersje odrazu popatchowana?
A z avkiem to jakos na forum nikt nie skumal (poza nami ofkoz :D ) - kiedys sie spytales z czego to i ktos sie pytal czy to perk czy cos.                    

C1

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #12 dnia: 2003-08-14 (Czw), 15:03 »
Ja skończyłem F2 chyba z 6 razy (może więcej).

Grałem w wersje wszystkie możliwe - patch, nie patch, PL itd

nigdy nie rozwiązałem gecko pozytywnie. A zawsze robiłem naprawę + optimize reaktora. I zawsze przez to był power surplus w gecko a w vault city shortage i vc najeżdżało ghule i smutno było... i to wszystko przeze mnie, że naprawy mi się zachciało. Ale to ciekawe co mówisz, czyli dostałeś ending że się vc i gecko dogadali i robią deale?                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Seria Fallout
« Odpowiedź #13 dnia: 2003-08-14 (Czw), 15:06 »
Ja tam się nie znam, ale może właśnie ten ożenek z Lynette jest rozwiązaniem? Chociaż z durgiej stronye nie pamiętam żeby w jakimś walkthrough było napisane że można sprawę z Gecko tak załatwić...                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #14 dnia: 2003-08-14 (Czw), 15:07 »
Ożenek z lynette był skutkiem wypełniania jej poleceń - czytaj gecko eradication.

Walkthrough do tego nie mieszaj - wszystkie mówią że trzeba repair i optimize. A jak widzisz fallouta to niewiele obchodzi...                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #15 dnia: 2003-08-14 (Czw), 18:33 »
Qrde nie sadzilem, ze temat moze sie okazac az tak popularny  :shock2:
Ale w gruncie to OK, widze ze jest jeszcze duzo maniakow Fallouta  :-D

A czy ktokolwiek sprawdzal co znajduje sie w Toxic Caves?
Tam jak sie ratowalo rannego trapera Smiley\'a (dobrze mowie?)
Stal on nieopodal windy, i silowni zasilajacej jakis stary przedwojenny bunkier.
Poczatkowo sadzilem ze to ustrojstwo nie dziala, ale przy odrobinie szczescia udalo mi sie naprawic generatory, lecz drzwi windy pomimo usilnych prob nie udalo mi sie otworzyc (na poczatku gry). Pozniej tak dla zabawy wrocilem tam i z Electronic LockPick Mk2 udalo mi sie wreszcie sforsowac zabezpieczenia. To co tam zobaczylem bardzo mnie zszokowalo  :shock2:  , a raczej spawilo chwilowa rozrywke :). A pozniej pozostalo wesole pladrowanie :twisted: , a rzeczy bylo tam kilka wartosciowych...                    

Offline Ssendas

  • ++
  • Wiadomości: 1 106
Seria Fallout
« Odpowiedź #16 dnia: 2003-08-14 (Czw), 18:38 »
Cytuj
Jeśli wyjdzie Fallout 3 to na pewno go sobie kupię. Mam nadzieję, że rozwiążą problem z cenzurą i idąc z dziwką do łóżka, ewentualnie pod pręgież(czy inne wyrafinowane usługi znane z Reno, czy Klamath) nie ujrzę tylko przyciemnionego ekranu! Haha! Chcę też pełnego wykorzystania samochodów(oczywiście do celów, do jakich te maszyny zostały wyprodukowane, bez skojarzeń z poprzednim zdaniem) i widoku FPP.


A może by tak Quake  i GTA w swiecie fallout\'a :D To ci pomysł :D

Szczerze to fallout 2 to pierwszy RPG w jaki gralem na PC i go niemal od razu pokochałem :)                    
pracocholik? nie! wyplatocholik.

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #17 dnia: 2003-08-14 (Czw), 19:04 »
Cytuj
A czy ktokolwiek sprawdzal co znajduje sie w Toxic Caves?(...)


Oczywiście :) Ale nie było tam aż tak wiele przydatnych rzeczy... Sierra Army Depot rządzi.

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Seria Fallout
« Odpowiedź #18 dnia: 2003-08-16 (Sob), 22:28 »
Cytuj
KaGieBe: a co Ci przeszkadza 3d? przecież można zrobić śliczną oprawę graficzną w 3d. tak samo śliczną jak w starych falloutach. wg. mnie 3d doda jeszcze więcej możliwości tej wspaniałej gry - o ile dobrze popełnione.


A to mi przeszkadza, ze mam uraz do takich gierek. Powodem urazu mojego jest klatwa rzucona na mnie przez rodzicow. A imie jej ARCHAICZNY SPRZET :lol:                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
Seria Fallout
« Odpowiedź #19 dnia: 2003-08-17 (Nie), 05:58 »
oj tak... klątwa takowa ciężką być może, tym cięższą o ile level rodziców większy, co przekłada się na wiekowość sprzętu waszego. jedynym antidotum jakie do łepetyny mojej przychodzi zaś jest przeciwzaklęcie w postaci słowa runicznego o dźwięcznej nazwie \"złota moneta\", wiem jednakowoż, że nie każdy rodzić level stosowny posiada oraz zestaw runów, coby słowo konieczne do inkantacji z sylab złożyć. zaprawdę powiadam wam jednak, możecie z pomniejszych runów zaklęcia stawiać i mimo waszego młodego wszak wieku, w sukurs rodzicom iść, dokładając energii wszelakiej aby odpowiednie zaklęcie szybciej zsylabizować im się udało. ^_- (nie, nic dziś nie paliłem... jeszcze ;P).

no niestety, jedyne co mi pozostaje to złożyć kondolencje i życzyć jak najszybszego apgrejdu! co niniejszym czynię.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #20 dnia: 2003-08-17 (Nie), 15:55 »
E tam słaby sprzęt. Ja pierwszego fallouta ukończyłem na 486. Lepiej nie pytajcie o wrażenia. Na tym samym 486 przeszedłem połowę dwójki, ale zbawiło mnie coś o nazwie K6 266MHz... ech na tym to już śmigało.

Sierra Army Depot ruuuuuulz. Zawsze tam lezę. Po skyneta - mojego best mate (z cyber brain). Wtedy dać mu jeno .223 pistol i po wrogach.

A teraz coś o czym mało kto wie a co odkryłem sam (taaaa już mi wierzą wszyscy). Zrób sobie w F2 postać o niskim IQ - tak 4 i mniej (najlepiej 2). Po czym ruszaj do pierwszej wioski i gadaj z przygłupem Torrem. Myślałem że walnę na serce ze śmiechu. Działa to też na innych przygłupich postaciach - polecam bardzo Algernona (ten co w Reno w piwnicy broń energetyczną przerabia). Ech autorzy fallouta to fachowcy - może są nawet w 10% tach profesjonalni jak ci od Nethacka. 8)                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #21 dnia: 2003-08-17 (Nie), 16:26 »
A wiesz moze, jakiego trzeba mieć Science żeby najlepszy mózg wyekstraktować? Zawsze udawało mi się góra drugi w kolejności...

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #22 dnia: 2003-08-17 (Nie), 17:15 »
No ja mam zazwyczaj tak 100 - 110 (zawsze inwestuję w naukę, nie ma co) i zawsze się udaje. Oj z cyber brainem SkyNet roaaaaaars! I sympatyczny jaki... w plecy nie strzela... ech.                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline KaGieBe

  • +++
  • Wiadomości: 2 707
Seria Fallout
« Odpowiedź #23 dnia: 2003-08-18 (Pon), 15:04 »
Cytuj
oj tak... klątwa takowa ciężką być może, tym cięższą o ile level rodziców większy, co przekłada się na wiekowość sprzętu waszego. jedynym antidotum jakie do łepetyny mojej przychodzi zaś jest przeciwzaklęcie w postaci słowa runicznego o dźwięcznej nazwie \"złota moneta\", wiem jednakowoż, że nie każdy rodzić level stosowny posiada oraz zestaw runów, coby słowo konieczne do inkantacji z sylab złożyć. zaprawdę powiadam wam jednak, możecie z pomniejszych runów zaklęcia stawiać i mimo waszego młodego wszak wieku, w sukurs rodzicom iść, dokładając energii wszelakiej aby odpowiednie zaklęcie szybciej zsylabizować im się udało. ^_- (nie, nic dziś nie paliłem... jeszcze ;P).

no niestety, jedyne co mi pozostaje to złożyć kondolencje i życzyć jak najszybszego apgrejdu! co niniejszym czynię.


Dzieki za slowa wsparcia. Twoj prawie genialny czar o nazwie \"złota moneta\" zostal niestety brutalnie scounterowany, przez osobniczke zwana Gitara Elektryczna. Jednakze potezny mag do teraz sie waha, czy rzucic swoj czar na komputer czy gitare^__^                    
Zlo i krew... i smalec tez (nie wylaczajac entropii).


Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #24 dnia: 2003-08-19 (Wto), 06:54 »
Biernath J - Już wiem, o co chodzi z tym zakończeniem. Jeżeli zoptymalizujesz reaktor, to:

\"Optimising Gecko\'s reactor creates a power surplus in Gecko.  
The Vault City council, unable to expand because of their
limited power supply, yields to internal pressure and is
forced to take over Gecko to control the reactor.  The
peaceful ghouls of Gecko become slaves and spend the rest of
their lives serving Vault City.\"

Tak więc nie możesz go zoptymalizować, jeżeli chcesz uzyskać dobre zakończenie:

\"Repairing Gecko\'s power plant prevented any radioactivity from
leaking into Vault City\'s groundwater.  Though this eased
tensions between the new communities, they still maintain an
uneasy truce.\"                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #25 dnia: 2003-08-19 (Wto), 11:13 »
Ej to nie jest dobre zakończenie. Dobre to jest takie że się dogadali i ghule za power surplus dealują leki z baranami z VC. Tyle że nigdy nie widziałem tego zakończenia :(

Uneasy truce to tylko nędzny półśrodek... a ja chcę love and peace!

Może trzeba lynette udupić? Mało kto by chyba miał skrupuły...                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #26 dnia: 2003-08-19 (Wto), 13:17 »
A jest wogóle takie idyllystyczne? Ja tam zawsze miałem złe, bo za optymalizację dostaje sie Exp ;)                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #27 dnia: 2003-08-19 (Wto), 14:42 »
No przeca mówiłem że jest, bo wygrzebałem to z falloutowych DATów - zarówno tekst subtitles jak i piękną przemowę w wav.

Też zawsze robię optimize - bo Brain nigdy się nie myli... widocznie tym razem jego plan podboju świata padł również :(                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #28 dnia: 2003-08-20 (Śro), 17:39 »
Jezeli chcecie znac naprawde wypasiony opis gierki (wszystkie questy i ich rozwiazania) to wskoczcie na adres:
http://user.tninet.se/~jyg699a/fallout2.html
Jest to jedna strona HTML wazy cosik okolo 700 KB, wiec nie denerwujcie sie ze wolno sie laduje ;)

Wsjo jest po english\'u ale wiekszosc osob ktore graly w Fallouty nie powinna miec z tym zadnych problemow :-D                    

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
Seria Fallout
« Odpowiedź #29 dnia: 2003-08-20 (Śro), 23:10 »
obawiam się, że nie ma tam nic, czego nie byłoby na No Mutant Allowed. ;}}}                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #30 dnia: 2003-08-21 (Czw), 06:42 »
Obawiam się że nia ma tam nic, czego nie byłoby na Gamefaqs :] Ale i tak zajrzę.

[Edit]No i mamy kolejną poszlakę w sprawie \'Happy Endu\' z Gecko:

\"The best ending for Gecko, which would require you to optimize the plant and get the Gecko Holodisk from Gordon after talking to the Brain, is impossible to get due to a silly bug in the endings script.\"

[Edit2]No i po poszperaniu na DAC, już mniej więcej wszystko jasne. Są DWA bugi przez które nie można uaktywnić dobrego zakończenia. Pierwszy to brak jednej opcji dialogowej z McClure(?), a drugi to, że gra wogóle \'nie sprawdza\' czy ma użyć dobrego zakończenia. Niektórzy podejrzewają, że jest to zamierzona blokada programistów, bo 2 podobne bugi są podejrzane...

[Edit3]Ciekawe, do ilu Edit\'ów dojdę... i ciekawe, kiedy ktoś tu wreszcie zajrzy - nie będę przecierz BUMP\'ował :D Anyway, wygląda na to, że Fallout 3 jest w produkcji pod kryptonimem Van Buren. Mam to info z forum DAC, którzy są tego całkiem pewni(link). Pozostaje czekać...

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #31 dnia: 2003-09-01 (Pon), 17:17 »
Ekhem.... czyzby temat dokonal swego zywota? Czyzby nie bylo juz niczego o czym mozna by bylo pogadac, na temat starenkiego Fallouta 1 i 2???

Przypuscmy ze i tak juz niczego nowego zobaczyc juz nie mozemy (caly Fallout zostal praktycznie przeswietlony na wylot), ale czy nie zrobilo by wam radochy mala edycja Fallout\'era? Np. podmienienie tekstur, czy co lepsze proba przetlumaczenia (wiem ze na rynku dostepna jest wersja tlumaczona - ale powiedzcie czy nie jest wielka frajda pisanie tak, jak sie sobie wyobrazalo wypowiedzi we wlasnym tlumaczeniu na polski?) czy to perkow, czy to textow dostepnych w grze, albo przykladowo stworzenie Holodysku z przepisanym kawalkiem/caloscia ksiazki (przykladowo trylogia Wladcy pierscieni :-D ) + z rysunkami w ASCII???

Powiem ze takie grzebanie w (i tak juz doskonalej) gierce moze dostarczyc ogromna przyjemnosc. A z tad to juz tylko krok do stworzenia wlasnego moda.
Jakos nikt specjalnie nie byl tym zainteresowany (pomimo iz na poczatku tematu dalem swoiste  :devil: ogloszenie).

Czy nikogo z was nie korcilo nigdy by przykladowo dopisac kawalek historii do oryginalnego Fallouta? Albo zgola inna rzecz, walnac troszeczke inna historyjke (oczywiscie dalej zachowujac ten niesamowity klimacior), przykladowo:
Mialem w zamysle by akcje takiego moda (cosik jak Fallout 2,5) dac przykladowo w zniszczonym ZSRR. W koncu tam tez moglby ktos przezyc. Zmienic tylko troche textury, z ludka z perkow z typowo amerykanskiego zrobic gostka w brodce i z obowiazkowa czapka admiralska (albo ta puchata) + czerwona gwiazdka / ew mlocik i sierp. Zmienic troche wystroj ekranow na bardziej radziecki, i ew mala modyfikacja textur, ktora przykladowo pozwolilaby na umieszczenie akcji w zrujnowanej komunistycznej Warszawie albo Moskwie....

Co o tym myslicie??? Byc moze moznaby bylo z tego skrecic fajowa historyjke (oczywiscie nie mowie tu o az tak epickim rozmiarze - na poczatek skromnie, pozniej w miare mozliwosci moznaby bylo rozwinac scenariusz o nowe watki)

Czekam na dalsze wypowiedzi w sprawach wszelako zwiazanych z seria Fallout  :D                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #32 dnia: 2003-09-01 (Pon), 18:16 »
Co do gecko to nawet jest nieoficjalny patch do f2 który naprawia to zakończenie (i wiele innych rzeczy).                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #33 dnia: 2003-09-01 (Pon), 18:29 »
Cyzby mnie nikt tutaj nie sluchal chociazby odrobinke?  :(

Odrobine kreatywnosci poprosze, bo jak narazie to tylko i jedynie doszukujecie sie baboli w grze, nic poza tym nieszczesnym zakonczeniem (niedopracowanym ze tak powiem)
Naprawde czy nikt nie ma sil, ani zdolnosci na cosik bardziej tworczego, innowacyjnego badz co badz nowoczesnego - powialo wiatrem zmian  :)

Moze i sie czepiam, ale jaknarazie to dyskusja stoczyla sie glownie na wyszukiwanie bledow w calej serii..... chyba powinienem przemianowac tytul na Babole i bledy w Falloutach, za co wiernii fani oskalpowali by mnie zywcem - czego nie chcialbym sie przekonac na wlasnej skorze  :wink:                    

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #34 dnia: 2003-09-01 (Pon), 18:58 »
Mod... pomysł dobry. Jedyną rzecz, którą trzeba to scenariusz - bo u mojej siory na kompie jest Fallout 2 mapper, i jest on prosty w obsłudze. Nie wiem, jak jest ze skryptami, ale skoro mapper jest taki prosty, to skrypty też powinny. Może sprawdzę jeszcze dzisiaj.

Tak czy siak, fabuła jest najważniejsza - BO PRZECIEŻ MAMY TYLU UTALENTOWANYCH GRAFIKÓW, PRAWDA? :D Więc co za problem zamienić FN FAL na kałasza...

Miejsce akcji - Czernobyl;
Bohater - Iwan;
Zadanie - Pracując dla Partii w Nowym Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich, nasz bohater dostaje zlecenie zamordowania przywódcy polskiego ruchu oporu... czy jednak to zrobi? Czy może odwróci się od Matki Rosji i przyłączy do aliantów? To Be Continued :D

Ok, ale na poważnie. Rzucajcie pomysły na historię. Kto wie, może to nawet wypali?

No i Biernath - masz jakiegoś linka do tego fixa?                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Seria Fallout
« Odpowiedź #35 dnia: 2003-09-01 (Pon), 22:17 »
Hmm ja chetnie pomoge ale raczej ideowo bo na tworzeniu to sie nie znam:D                    

Offline Biernath_J

  • +
  • Wiadomości: 667
Seria Fallout
« Odpowiedź #36 dnia: 2003-09-02 (Wto), 00:40 »
Ja już widziałem tyle modów na tych stronach do F2 że nie mam siły. Co kolejny to straszliwszy.

\'all weapons from the game in arroyo mod\'
\'power armor from the start mod\'
\'destroy enclave with the spear mod\'

itd                    
Aż wreszcie nadchodzi ten dzień
Kiedy trzeba urwać sobie głowę
I trzymać ją mocno
Mocno
Zaciśniętą pięścią

Żeby Uwierzyli

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #37 dnia: 2003-09-02 (Wto), 06:01 »
No widzisz, bo to są takie właśnie paściarskie mody. My nie ingerujemy w mechanikę ani nic, my tylko robimy plansze i skrypty ;)

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #38 dnia: 2003-09-03 (Śro), 07:00 »
No ale bez przesady, ja mowilem o nowej historii, totalnym remoncie i w ogole itp :-D                    

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #39 dnia: 2003-09-03 (Śro), 13:18 »
To zależy, co rozumiesz przez \'totalny remont\'. Po prostu, wymyślamy historię -> Robimy scenariusz -> Tworzymy plansze -> Ustawiamy NPCów -> Zmieniamy arsenał -> Dokańczamy.

No przeicez nie bedziemy zupełnie nowej gry pisac, nie?                    

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #40 dnia: 2003-09-03 (Śro), 17:34 »
Ot wot i tak mialem na mysli :eureka:

A nie jak to wspominal Biernath J: jakies badziewne przerobki robione przez miesiac. To by mogla byc troszeczke dluzsza produkcja, ale nadal na enginie starego fallouta. Tyle ze daloby sie jakas fajna historie i zmajstrowalo by sie pelnoprawnego i prawdziwego MODA, a nie przerobki w stylu (cala bron i wszystkie przedmioty w jednej lokacji, juz nie mowiac ze gra sie strasznie tnie przy wykorzystaniu tych pseudo mogow - a zreszta przyjemnosc grania praktycznie zadna  :(  )                    

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #41 dnia: 2003-09-03 (Śro), 18:12 »
Akurat mod który dawał wszystkie przedmioty w grze w Klamath był przydatny dla piszących opisy, bo mieli łatwy dostęp do opisów przedmiotów.

Był mod pozwalajacy zwinąc z Navarro Vertibirda(Quest związany z nauką pilotażu +kilku NPC included) i sobie nim latać. Fajny bajer.

No ale na temat: Robimy to czy nie? Co prawda szansa że to wypali to 0,00000001%, ale...                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Seria Fallout
« Odpowiedź #42 dnia: 2003-09-03 (Śro), 22:42 »
Ja jak wspomnialem artysta jestem zaden, moge sluzyc pomoca logistyczna raczej :D                    

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Seria Fallout
« Odpowiedź #43 dnia: 2003-09-05 (Pią), 02:11 »
jedno pytanie, bo dawno niemialem kontaktu z seria Fallouta: czy istnieje do tego (tworzenia moda) jakis edytor czy trzeba takie zeczy jak dialogi, reakcje npc\'ow na dana sytuacje, ustalanie statystyk npcow pisac przy pomocy jakiegos jezyka jak to sie ma w przypadku innych gier? jezeli tak to cieko widze tworzenie modow, jezeli jest jednak do tego wszystkiego edytor to sam bym sie w to z checia pobawil...

A tak na marginesie Fallouty 1 i 2 to najlepsze rpgi dlamnie razem z Arcanum... co do trujki to chetnie bym zobaczyl jakies oficjalne wypowiedzi, bo jak narazie text ze to ma byc 3d to plotka, zdrugiej strony jezeli mialo by byc 3d tak jak np nwn to spoko jakis powiew swiezosci natomiast 3d ala np. Ghotic jest dlamnie niedopuszczalny (choc G to swietna gra)...                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #44 dnia: 2003-09-05 (Pią), 06:18 »
do fallouta niedawno wypuszczono specjalny programik ktorym autorzy napisali cala gre. Jest on malutki i ma dostep do pliku master.dat z fallouta (tam sa wszystkie textury, dialogi i ogolnie caly swiat gry fallout), i za pomoca tego programu mozna zupelnie jak z klockow lego :D zlozyc plansze, a nawet caly swiat

Do robienia tego nie potrzeba specjalnie znac zadnego jezyka programowania (choc nie wiem jak to ze skryptami)                    

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Seria Fallout
« Odpowiedź #45 dnia: 2003-09-05 (Pią), 11:24 »
No to bardzo fajnie jest. A ze skryptami to nam pomogą ludzie obeznani z programowaniem, na przyklad kolega uejstuś :)                    

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Seria Fallout
« Odpowiedź #46 dnia: 2003-09-05 (Pią), 11:38 »
a po co te skrypty? jak to wyglada? mozna dostac jakis link do tego edytora? podoba mi sie to co pan mowi ze sie podoba :D swoja droga skrypty sa napisane w jakims jezyku skryptowym :P choc nauczyc sie php czy perla mialem zamiar juz dawna :D                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 955
Seria Fallout
« Odpowiedź #47 dnia: 2003-09-05 (Pią), 12:02 »
Ja to nic nie wiem o tym edytorze, ale skrypty sluza do tego bys mogl widziec jakies wydarzenia, brac w nich udzial, NPC zeby reagowali.
np skryptowe jest jak idziesz i jako encounter widzisz walke 2 grupek.                    

Offline igrok

  • +
  • Wiadomości: 542
Seria Fallout
« Odpowiedź #48 dnia: 2003-09-05 (Pią), 15:07 »
no tak podejzewam ale jak to by sie mialo skladac z zwyklych ifow, elsow to by tez mozna do tego edytor walnac... wiec cos mi smierdzi...                    
Hi I'm Igrok and I'm Jackass

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #49 dnia: 2003-09-05 (Pią), 15:55 »
Ów progrmik to Fallout 2 mapper; poszukajcie go na porządnych stronach o Falloucie(Duck And Cover, No Mutants Allowed). Nie wiem, skąd siostra go ma, wogóle nie wiem, skąd ma Fallouta 2-kę, ale prawdopodobnie zamieszany jest w to \'Dareczek\' :D

A z tymi skryptami jest tak... ja klikam add script, a on nic :/ Mozna jedynie wybierać z gotowych(Których jest naprawdę sporo), może jest gdzieś manual do tego?                    

Offline Elmer

  • +
  • Wiadomości: 36
Seria Fallout
« Odpowiedź #50 dnia: 2003-09-10 (Śro), 14:58 »
mam problem
w falloucie 2 musze zdobyc z Navarro plany Vertibirda
czytalem ze trzeba porozmawiac z raulem a potem z quincym
tylko gby probuje rozmawiac z tym pierwszym mowi mi ze nie ma
czasu na pogaduszki bo musi naprawic vertibirda
jak gadam z quincym mowi ze musze miec pozwolenie od kogos na
pismie zeby dostac plany vertibirda. Co robic?                    

San Francisco  2 0 0 4

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #51 dnia: 2003-09-10 (Śro), 16:15 »
Najlepiej wybić całą bazę, he he... :]

Hmm... pamiętam, że można ich było jakoś pokłócić ze sobą(Niezbyt się lubią), i wtedy jeden szedł walnąć drugiemu -> Można było zakosić plany. A, zresztą, co ja się będę męczył:

\"Quincy in the garage to the northeast has the Vertibird Plans in the locker behind him. There are two scientists around, one next door and one in the comm central to the south, who can tell you about the tanker and Vertibird Plans. If you asked any of them about the plans, you can tell Quincy a tech told you to get the plans and he\'ll let you have them. You get 3500 xp for taking the plans.\"

Cały opis T U K E J.                    

Offline Elmer

  • +
  • Wiadomości: 36
Seria Fallout
« Odpowiedź #52 dnia: 2003-09-18 (Czw), 17:43 »
dzieki Koki  :)                    

San Francisco  2 0 0 4

Offline TomisH

  • +++
  • Wiadomości: 2 030
Seria Fallout
« Odpowiedź #53 dnia: 2003-09-19 (Pią), 16:19 »
Nowy trójwymiarowy Fallout:BoS, trailera szukajcie TUTAJ...                    
-(\(\ ========================= /)/)-
-(._. ) -=-.....The Atomish Bomb......-=- ( ._.)-
(')(')_) ====================== (_(')(')
http://Gamikaze.pl

Offline Koki

  • +++++
  • Wiadomości: 5 069
Seria Fallout
« Odpowiedź #54 dnia: 2003-09-19 (Pią), 18:20 »
TomisH - Bwahahaha! Jak tylko słyszę o Enforcer(Bo tak ta gra kiedyś się nazywała - Fallout Enforcer), od razu mi się przypomina cytat z Forum DAC: \"Na tym forum rozmawiamy o FO: Enforcer. Chociarz, jeśli cię to interesuje, to prawdopodobnie i tak jestes zbyt głupi żeby umieć czytać lub pisać. Idź lepiej utop się w ubikacji - pomyśl o puli genów.\" :D                    

Offline sah

  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 834
Seria Fallout
« Odpowiedź #55 dnia: 2003-09-23 (Wto), 20:04 »
http://ts-index.power.pl/forum/viewtopic.p...p?t=275&start=0

Może was zainteresuje to co wyżej panowie.                    

Offline TomisH

  • +++
  • Wiadomości: 2 030
Seria Fallout
« Odpowiedź #56 dnia: 2003-09-26 (Pią), 13:16 »
Zaglądaliście tu?

http://www.planeteltoro.com/fallout/main.p...menu=f3_concept                    
-(\(\ ========================= /)/)-
-(._. ) -=-.....The Atomish Bomb......-=- ( ._.)-
(')(')_) ====================== (_(')(')
http://Gamikaze.pl

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #57 dnia: 2003-10-07 (Wto), 17:14 »
A moze tchnac troche ducha w ten z lekka zapomniany temat?  :roll:   :wink:                    

Offline Elmer

  • +
  • Wiadomości: 36
Seria Fallout
« Odpowiedź #58 dnia: 2003-10-07 (Wto), 17:21 »
Jaki jest wasz ulubiony NPC ?  :P

Mój to zdecydowanie Metzger. Jego teksty wymiatają.  :twisted:                    

San Francisco  2 0 0 4

Offline Ald

  • +
  • Wiadomości: 581
Seria Fallout
« Odpowiedź #59 dnia: 2003-10-08 (Śro), 20:33 »
A stojkowy przed jego \"biurem\"?
\"Ach.... Fresh meat....\" - Echhh.... to chyba zna kazdy :D

A Tor (chyba tak sie nazywal) w Klamath?
\"Tor will take you to muu muus (chodzilo mu o brahminy ;) )\"