Autor Wątek: kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D  (Przeczytany 14796 razy)

Offline tymbeer

  • +++
  • Wiadomości: 2 201
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #120 dnia: 2003-06-16 (Pon), 00:11 »
Jeśli Ciebie to nie śmieszy... coś nie tak z tobą. :D

I temat nie jest tylko o dupach...                    
...

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #121 dnia: 2003-06-16 (Pon), 15:07 »
Cytuj
Syber - ja nawet bym był zainteresowany jesli ta dama by była z moich okolic w miarę i w podobnym wieku. Tak czy inaczej bardzo ładna


Ona jest ze Swiebodzic... wiec jest kawalek drogi od ciebie :D i tego ona ma chyba ze 18 lat :D zapytam sie jej czy zgodzi sie dac nr komrki :hihi:                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #122 dnia: 2003-06-16 (Pon), 16:19 »
ej no, a co to ma do rzeczy. 18 to wg. Ciebie za mało?

albo może już za dużo? ^___-                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #123 dnia: 2003-06-16 (Pon), 16:50 »
Wiekowo ok, tylko troche daleko :(
A własnie dzisiaj sie z dziewczyna rozstalem :(                    

Offline xxx

  • ++
  • Wiadomości: 1 606
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #124 dnia: 2003-06-16 (Pon), 16:55 »
Ja wolałem jak waliliście fotki a nie linki.                    

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #125 dnia: 2003-06-17 (Wto), 12:35 »
tak Ci cięzko kliknąć? przesadzasz chyba trochę, linki są dużo lepsze bo się forum szybko ładuje. ja wolę linki.                    
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #126 dnia: 2003-06-18 (Śro), 15:11 »
Hmmmm... w sumie to tez jest bardzo meskie :hihi:
http://www.tygrys.zone.pl/obrazki.php?poka...eekend_copy.jpg
http://www.tygrys.zone.pl/obrazki.php?pokaz=alpaga.jpg                    
PP = Pierdolić Podpis

Offline pshemozz

  • +++++
  • Wiadomości: 8 022
  • Kurwa dupa abecadło
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #127 dnia: 2003-06-18 (Śro), 15:12 »
Zwróćcie uwagę na wynik, jaki obrazek dostał w głosowaniu: 12.54/10 :D :D :D                    


I chuj

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
PP = Pierdolić Podpis

Offline waste

  • Magister Cieć
  • Administrator
  • ++++
  • Wiadomości: 3 430
  • <tu wpisz jakiś mroczny tekst>
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #129 dnia: 2003-06-19 (Czw), 06:16 »
http://www.boobs.pl - hehe kiedyś to wrzuciłem w mikrofon, ale pewnie nie wszyscy zauważyli. ;)))
przyznam że skanowanie to bardzo ciekawy pomysł ;PPP mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na głupi pomysł i nie powstanie www-dick-pl, albo coś w tym guście. ;PPP
waste / marti.presents.pl / proud member of SPPUF! / Zakon Entombedian walczy!

Offline Keiran

  • Naczelny Ekonom
  • DKMiści
  • +++++
  • Wiadomości: 7 952
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #130 dnia: 2003-06-19 (Czw), 19:05 »
waste - widzialem juz wtedy, swietny pomysl. wykonanie na ogol srednie, ale polecam komentarze :D                    

Offline Syber

  • +
  • Wiadomości: 868
kacper1916 zaprasza na męskie kino akcji :-D
« Odpowiedź #131 dnia: 2003-06-20 (Pią), 10:41 »


Skromne ale mi sie podoba :D

Aha oraz specialny dodatek :D to chyba jedyne prawdziwe meskie kino akcji :hihi:
http://hentai.mocny.com/g2/1.htm

http://hentai.mocny.com/g1/1.htm                    
PP = Pierdolić Podpis